Lähihoitajaksi, harjoitteluun päivätyön ohella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainenlk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainenlk

Vieras
Olen töissä kaupassa osa-aikaisena. Minua kiinnostaa lähihoitajan työ. Voinko mennä päivätyön ohella vanhainkotiin harjoitteluun ja saako siitä tukea Kelalta?
 
Meinaan että vähän kuin työmarkkinatuella harjoittelu....aiemmin olin työtön...ne olisi ottanut mut innoissaan melkein jokaiseen vanhainkotiin ILMAISIIN töihin (olisin saanut kelan työmarkkinatuen).
 

Yhteistyössä