M
mary
Vieras
Oon nyt 23v lähihoitaja (erikoistunut mielenterveys-ja päihdetyöhön) ja ajattelin aloittaa perhepäivähoitajana kun kotihoidontuki loppuu että saisin hoitaa vielä omaa lastani kotona. Sitten kun lapsen koulu alkaa niin siirtyisin muihin hommiin luultavasti. Mutta onko lähihoitajan pätevyys riittävä aloittamaan perhepäivähoitajana? Mitä muita koulutuksia pitäis olla? Minkälainen palkka teillä jää käteen? Entä jos ottaisin vaikkapa vain 2lasta omani lisäksi? Mitä kotiin pitää hankkia lelujen lisäksi? Entäpä synnyttääkö nuori ikä epäluottamusta? Tuntuu et leikkipuiston perhepäivähoitajat on lähemmäs 40v... Pärjään kyllä lasten kanssa mutta pärjäänkö kaikkien lippujen ja lappujen kanssa mitä kenties tulee sitten...