M
Mie
Vieras
Mietin tässä syksyä ja mietin että jos ei työtä tiedossa aloittaisin vanhustyön suuntautumisen mutta onko se mahdollista? Kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lähäri:miks turhaan? saa eri suuntautumisellakin töitä. ja etenkin vanhusalalta kun sieltä sitä hommaa löytyy ja tekijöitä puuttuu!
Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:no täällä ainaki on niin et jos olet suuntautunu esim vanhuksiin et voi saada vakituista paikkaa esim päiväkodista mutta muutaman päivän sijaisuuksia voit tehdä ja sama on toisin päin...
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:niin ja lisään, että ainakin tääl pohjois-karjalas on niin kova pula hoitajista, että riittää ku on ees joku hoitotyön koulutus! pulaa varsinkin vuodeosastoilla...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:niin ja lisään, että ainakin tääl pohjois-karjalas on niin kova pula hoitajista, että riittää ku on ees joku hoitotyön koulutus! pulaa varsinkin vuodeosastoilla...
Sieltä olen kyllä kotoisin mutta ei ollu silloin pula kun opiskelin.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:niin ja lisään, että ainakin tääl pohjois-karjalas on niin kova pula hoitajista, että riittää ku on ees joku hoitotyön koulutus! pulaa varsinkin vuodeosastoilla...
tervetuloa takaisin vaan! =) Minä vuonna sä valmistuit?
Alkuperäinen kirjoittaja lähäri:Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:no täällä ainaki on niin et jos olet suuntautunu esim vanhuksiin et voi saada vakituista paikkaa esim päiväkodista mutta muutaman päivän sijaisuuksia voit tehdä ja sama on toisin päin...
no jopas on outoa ja onko edes laillista? kyllä meillä tääl hämeessä ainakin lähäri on lähäri suuntautumisesta huolimatta ( ensihoidon suhteen poikkeus.. sinne ei välttis kyl pääse esim lapsi suuntautumisella.. )
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:niin ja lisään, että ainakin tääl pohjois-karjalas on niin kova pula hoitajista, että riittää ku on ees joku hoitotyön koulutus! pulaa varsinkin vuodeosastoilla...
2003
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:niin ja lisään, että ainakin tääl pohjois-karjalas on niin kova pula hoitajista, että riittää ku on ees joku hoitotyön koulutus! pulaa varsinkin vuodeosastoilla...
2003
mä valmistuin 2002 ja silloin työllistyin hyvin. Sittemmin kouluttauduin sairaanhoitajaksi, niin työmahdollisuudet paranivat entisestään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:niin ja lisään, että ainakin tääl pohjois-karjalas on niin kova pula hoitajista, että riittää ku on ees joku hoitotyön koulutus! pulaa varsinkin vuodeosastoilla...
2003
mä valmistuin 2002 ja silloin työllistyin hyvin. Sittemmin kouluttauduin sairaanhoitajaksi, niin työmahdollisuudet paranivat entisestään.
Kuinka kauan noin suunnilleen joutuu tekemään sijaisuuksia että saa vakipaikan? Kotipaupungissa oli 10v, tosin lähivuosina varmaan enemmän eläköitymistä. Mies ei taho muuttaa takasin itse olisin kyllä tulossa.