Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä kauneimmat unoset r! Olipa taas päivä. Kaipasin sua viereeni tänäänkin. Josko me saataisiin vielä toisemme, sitä toivon. Miten uskallettais kertoa tunteistamme toisillemme, jotta voidaan yrittää yhdessä? Se pohdituttaa. Mun suurin unelma. Ystävyyskin olisi enemmän kuin kivaa, jos niin haluat mieluummin.

Nyt mietin sua ja luen vielä hetken ennen nukkumaanmenoa. Nuku hyvin! ❤️😊
 

Yhteistyössä