Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihanimmat unoset r! Kaipaan sua. Jäin pohtii eilistä ja tän päiväistä, ja mietin, ettet saisi olla ihan noin ihana, kun mulla alkaa porrätä taas perhoset vatsanpohjassa. Oisinpa mä sun ja sä mun! Nuku hyvin! ❤️🙂
 
Ehkä en tarvitse ketään, koska sellaista ihmistä ei ole. Toivon, että on joku tapa, jolla voin ilmentää sisäistä maailmaani, koska se on ihan liian rikas hukkumaan tähän pskaan
 
Avataan se keskusteluyhteys oikeasti. Riittää, että vastaat mun viestiin. Lupaan olla maailman ymmärtäväisin ihminen. Saat niin paljon sitten aikaa kun tarvitset. Pyydän sua vielä huomenna. Mä alan keskittymään hyvinvointiin ja uraan, mutta halusin kertoa, että kaiken voi saada anteeksi ja kaikki asiat voidaan sopia. Vaikka niissä meniskin sit miten pitkään tahansa.
Ihana viesti, tehdään niin. Tuli niin kiva ja huojentunut olo kun luin tuon. Tietenkin vastaan ja otetaan rauhallisesti niin eiköhän asiat ajallaan järjesty. Saat takaisin saman eli myös aikaa ja ymmärrystä ihan niin kuin tarvit ja kerro sitten tarkemmin niistä tavoitteistasi myös, niin ymmärrän ja osaan tukea sua niissä. Kauniita unia, yritän ainakin nukkua vähän aikaisemmin tänään, nyt kun ilostutit ja rauhotit mua tuolla viestillä niin tuntuu että voisi tulla hyvin uni jo nyt <3
 
Ihana viesti, tehdään niin. Tuli niin kiva ja huojentunut olo kun luin tuon. Tietenkin vastaan ja otetaan rauhallisesti niin eiköhän asiat ajallaan järjesty. Saat takaisin saman eli myös aikaa ja ymmärrystä ihan niin kuin tarvit ja kerro sitten tarkemmin niistä tavoitteistasi myös, niin ymmärrän ja osaan tukea sua niissä. Kauniita unia, yritän ainakin nukkua vähän aikaisemmin tänään, nyt kun ilostutit ja rauhotit mua tuolla viestillä niin tuntuu että voisi tulla hyvin uni jo nyt <3
Kiitos. Lupaan olla ja tehdä kaiken mitä olen kirjoittanut. Avataan uus sivu tai ehkä jopa kirja ja kirjoitetaan meidän tarina paremmin kuin nyt. Jään odotteleen ja hyvää yötä ❤️.
 

Yhteistyössä