V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keneltä kysyt? Oletko uusi ketjussa?Sekin ois ok, jos et ois lainkaan rakastunut, ei tunteita voi pakottaa.
Olipa ihana viesti, keneltä lienee. Varmaan täällä moni voi yhtyä tuohon mielipiteeseen kaivattunsa suhteen. Niin hellää ja herkkää!Haluan sun kans samaan sänkyyn. Mielellään päällekkäin.
Mitä silloin tapahtui?Yhdeksän vuotta..
Minä yhtyisin mieluiten kaivattuuni ja sitten nukahtaisimme onnellisina.Olipa ihana viesti, keneltä lienee. Varmaan täällä moni voi yhtyä tuohon mielipiteeseen kaivattunsa suhteen. Niin hellää ja herkkää!![]()
Niin ja rapiat päälle. Toivottavasti täällä ei mene niin kauan. Olisi paljon mukavampaa viettää aikaa yhdessä kuin erikseen.Yhdeksän vuotta..
Oliko anonyymiketjussa kuitenkin? Mä oon miettinyt, et miten selittelisin, jos mun läheiset sais tietää, mitä kaikkea olen kirjotellut tänne. Onhan tää ihan päätöntä.Mulla oli tänään aikamoinen viestimaratoni. Vähän noloa.
Olisitpa hän..Haluan sun kans samaan sänkyyn. Mielellään päällekkäin.
Nn?Pitäisi auttaa itseäni ymmärtämään, että hän, vanhempi nainen, todella hiljaisesti torjui minut kunnolla ajat sitten, eikä hänestä ole kuulunut oikeastaan mitään, lieviä harhoja vain. Toki ymmärrän elämäntilanteiden eroavaisuudet sekä myös sen, että luonteeni ja se mitä tapahtui, on ehkä tehnyt koko asetelmasta niin kovin turvattoman. Mutta pelkään silti sitä mahdollisuutta, että pidän sydämessäni ihmistä, joka ei ole sitä mitä luulen, todellisuudessa. En haluaisi elää valheellisessa sielunyhteyden harhassa. Kuitenkin se avasi minun silmäni tunteelle ja kuvitelmalle ihmisestä, jota en saa pois mielestäni, jonka epätoivoisesti toivoisin vielä löytävän jostakin.
Mäkin haluaisin seksiä kaivattuni kanssa pidemmän kaavan mukaan…Minä yhtyisin mieluiten kaivattuuni ja sitten nukahtaisimme onnellisina.
Mun läheiset jo tietää, että sekosin yms. tilanne äityi tosi pahaksi. Olen tosin karsinut läheisistä ne vaikeimmat ihmiset tai en heille puhu enempää yksityiskohtia. Muutamat lähimmät ovat ymmärtäväisiä ja avoinmielisiä.Oliko anonyymiketjussa kuitenkin? Mä oon miettinyt, et miten selittelisin, jos mun läheiset sais tietää, mitä kaikkea olen kirjotellut tänne. Onhan tää ihan päätöntä.