Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäisi auttaa itseäni ymmärtämään, että hän, vanhempi nainen, todella hiljaisesti torjui minut kunnolla ajat sitten, eikä hänestä ole kuulunut oikeastaan mitään, lieviä harhoja vain. Toki ymmärrän elämäntilanteiden eroavaisuudet sekä myös sen, että luonteeni ja se mitä tapahtui, on ehkä tehnyt koko asetelmasta niin kovin turvattoman. Mutta pelkään silti sitä mahdollisuutta, että pidän sydämessäni ihmistä, joka ei ole sitä mitä luulen, todellisuudessa. En haluaisi elää valheellisessa sielunyhteyden harhassa. Kuitenkin se avasi minun silmäni tunteelle ja kuvitelmalle ihmisestä, jota en saa pois mielestäni, jonka epätoivoisesti toivoisin vielä löytävän jostakin.

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa käpertyä kainaloosi lepäämään. 🥰 Olisi ihanaa viettää aikaa kanssasi kesälomalla. 😍
Mä olin tänään tunnetun muotoilijan lettujen syöti seurana. Hän kysyi että saako istua seuraani. Ihmiset on hassuja. 😄 Ja ei niin kiva asia. Joku oli pöllinyt koulussa mun repusta mun välipalat. Reppu oli ollut naisten pukkarissa. Toivottavasti ei ole muuta ottanut. Ainakin lääkkeet ovat tallella ja mun luonnosvihko. 😒
-M.K.K

Pitäisi auttaa itseäni ymmärtämään, että hän, vanhempi nainen, todella hiljaisesti torjui minut kunnolla ajat sitten, eikä hänestä ole kuulunut oikeastaan mitään, lieviä harhoja vain. Toki ymmärrän elämäntilanteiden eroavaisuudet sekä myös sen, että luonteeni ja se mitä tapahtui, on ehkä tehnyt koko asetelmasta niin kovin turvattoman. Mutta pelkään silti sitä mahdollisuutta, että pidän sydämessäni ihmistä, joka ei ole sitä mitä luulen, todellisuudessa. En haluaisi elää valheellisessa sielunyhteyden harhassa. Kuitenkin se avasi minun silmäni tunteelle ja kuvitelmalle ihmisestä, jota en saa pois mielestäni, jonka epätoivoisesti toivoisin vielä löytävän jostakin.
Nn?

Oliko anonyymiketjussa kuitenkin? Mä oon miettinyt, et miten selittelisin, jos mun läheiset sais tietää, mitä kaikkea olen kirjotellut tänne. Onhan tää ihan päätöntä.
Mun läheiset jo tietää, että sekosin yms. tilanne äityi tosi pahaksi. Olen tosin karsinut läheisistä ne vaikeimmat ihmiset tai en heille puhu enempää yksityiskohtia. Muutamat lähimmät ovat ymmärtäväisiä ja avoinmielisiä.

Yhteistyössä