Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä kauneimmat unoset r. Oot mulle erityinen ja niin valtavan ❤️. Ikävä sua, olisitpa täällä mun luona, ois kiva jutella sylikkäin niin kauan, kunnes nukahdetaan toisiimme kietoutuneena. Nuku hyvin! 😊❤️
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...
Se auttaa ikävään.
pieruterapia auttaa kaikkia. Kun polttavat kaasut rutisevat ja kurahtelevat suoraan suuhun, niin siinä unohtuu kaikki murheet.

T. Tohtorismies

Mulla on ollut viime aikoina yksi ”näky” joka ei jätä mua rauhaan. Näen tilanteen jossa menetän sen mitä meillä on. Sano ettei se ole totta.
Se auttaa harhanäkyihin ja menettämisen pelkoon.
pieruterapia auttaa kaikkia. Kun polttavat kaasut rutisevat ja kurahtelevat suoraan suuhun, niin siinä unohtuu kaikki murheet.

T. Tohtorismies

Ehkä olen ymmärtänyt jotain hänestä väärin. Maalailin jotain mielikuvaa...

Koska tämä on väärin, se miten tämä käsiteltiin. Näinkin pitkän ajan jälkeen.
Se auttaa ymmärtämään asiat oikein maalaamaan oikeita mielikuvia.

T. Tohtorismies

Mulla oli välillä ajatus, että tässä käy varmaan niin, että tavataan kerran - kun olen kuolinvuoteella. Nyt en ole miettinyt sitä, kun on tullut olo, että olisit lähempänä.
Se auttaa poistamaan itsesäälissä piehtaroimisen ja epäterveen huomionhakuisuuden.

T. Tohtorismies

Yhteistyössä