V
vierailija
Vieras
Tossa ylempänä siitä mainitsin. Sitä en enempää avaa, vaikka muuten olen suht avoin, eikä kiinnosta, tunnistetaanko minut. TVai mistä vahvasta tunnisteesta puhut? Oletin että itelle mietit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tossa ylempänä siitä mainitsin. Sitä en enempää avaa, vaikka muuten olen suht avoin, eikä kiinnosta, tunnistetaanko minut. TVai mistä vahvasta tunnisteesta puhut? Oletin että itelle mietit.
E tai H, Tää ei oo sitä.Ehkä kannattais nukkua enemmän kuin neljä tuntia, niin vois olla vähemmän harhoja.
Tuo viesti oli OgElle, joka raivoaa jostain korvauksista.E tai H, Tää ei oo sitä.
Siellä on todennäköisesti sitten Kihiksen nimikin. Tulee tuplakorvauksetVarmaan sen etunimi sattui olemaan tuolla yleisimpien E-nimien listalla ja nyt pitää maksaa korvauksia, kun sen nimi on mainittu![]()
Fiksuin ja älykkäin kaikistaMikä x:n jutuissa teitä niin paljon riepoo? Mun mielestä ne on melkein parasta, mitä näissä ketjuissa on. Vaikka kaipuuta on harvassa, niin ne silti monesti piristävät päivää. Se on fiksu nainen.
Mikä x:n jutuissa teitä niin paljon riepoo? Mun mielestä ne on melkein parasta, mitä näissä ketjuissa on. Vaikka kaipuuta on harvassa, niin ne silti monesti piristävät päivää. Se on fiksu nainen.
Kuka on trolli???? Ja kuka ihmispaska???Sehän on vaan hyväntahtoinen ’trolli’. Ihan eri kuin tuo ihmispaska, mikä koittaa vaan satuttaa ja sekoittaa.
No onhan teillä oikeus ärsyyntyä siitäkin.![]()
Lueppa ihna rauhassa uudelleen.Oon niin pihalla että parempi
Kuka on trolli???? Ja kuka ihmispaska???