Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
🔎🌠🪐🌌✨🗝️
--------------------
Olisin avannut
tämänhetkisiä
planeettatransiitteja
ihmiskunnan
silmin laajentaaksemme
ymmärrystä hyvin
haastavasta, kaoottisesta
ajastamme. Minä kun
olen syväsukeltaja,
pohdin aina syntyjä syviä.
[Måde hylkäsi astelukujen
takia; ei ota numèroita.
Tulkitsee sàlakielenä.
Olen havainnut saman
monet kerrat].
-E-

Oikeastaan lopetin etsinnän, kun tajusin, ettei mitään vastakaikua ole eikä tule. Olemme niin erilaisia. Minulla on muutenkin elämäni paskin aika menossa juuri nyt, niin se varmaan sekin sekoittaa hieman asioita.

Silti näen hänet upeimpana naisena, jonka olen tavannut, vaikka en vielä tunne häntä kunnolla.

E-kirjaimella alkavia naisten etunimiä on kyllä paljon Suomessa. Kysyin tekoälyltä paljonko on suosituimpia.

• Eeva: noin 75 000
  • Emilia: Noin 72 000 naisella on Emilia etunimenä, ja kun mukaan lasketaan kaikki mahdolliset kirjoitusasut (kuten Emiilia), määrä on vielä suurempi.
  • Elina: Noin 63 400 (yksi yleisimmistä naisten nimistä Suomessa).
  • Eila: noin 48 000
  • Elsa: Noin 32 100 henkilöä. Elsa on kokenut suuren uuden suosion 2000-luvulla ja on tällä hetkellä hyvin suosittu pikkutyttöjen nimi.
  • Emma: Yksi 2000-luvun suosikeista, yli 25 000
  • Elli: Noin 25 000 henkilöä. Nimi on perinteinen, ja se on ollut suosittu jo 1900-luvun alussa.
  • Eija: Noin 20 880 henkilöä. Eija on yksi Suomen perinteisimmistä ja yleisimmistä naisten nimistä, vaikka sen suosio uusien nimien joukossa on laskenut.
  • Elisa: Noin 19 240 henkilöä. Elisa on erittäin suosittu sekä ensimmäisenä että erityisesti muuna kuin ensimmäisenä etunimenä.
  • Emma: Noin 18 200 (ensimmäisenä etunimenä erittäin yleinen 2000-luvulla syntyneillä).
  • Ella: Noin 17 500.
  • Eila: Noin 17 900
  • Eevi: Erittäin suosittu nykyään, yli 15 000
  • Erika: noin 12 500 kantajaa (suositumpi erityisesti 1980- ja 1990-luvuilla).
  • Emmi: Noin 10 100 naisella on Emmi ensimmäisenä etunimenä.
  • Essi: Noin 7 200 naisella on Essi nimenään.
  • Eerika: Noin 5 200 henkilöä. Nimi on vakiinnuttanut asemansa suomalaisessa nimistössä, vaikka kansainvälisempi kirjoitusasu Erika on hieman yleisempi.
  • Eine: Noin 5 180 henkilöä. Eine on perinteinen nimi, jonka kantajista suurin osa on syntynyt ennen 1970-lukua
  • Eveliina: Noin 4 660 henkilöä (ensimmäisenä etunimenä). Kun mukaan lasketaan kaikki etunimet, määrä on moninkertainen, sillä Eveliina on yksi Suomen suosituimmista toisista etunimistä (yhteensä kymmeniä tuhansia).
-sivusta

Kun selaa Facebookkia ja se näyttää jotain täysin tuntemattomien päivityksiä, niin onko ne nykyään muilla lähes aina sellaisia, että jonkun läheinen on kuollut yllättäin? Vai koittaakohan universumi vihjata noilla jotain. Meillä ei siis ole yhteisiä kavereita, kukaan kaveri ei ole reagoinut niihin päivityksiin. Täysin randomien päivityksiä ja yhdistävä tekijä on aina se että joku niiden läheinen on juuri kuollut, usein yllättäin. Jotenkin karmivaa.

Kun selaa Facebookkia ja se näyttää jotain täysin tuntemattomien päivityksiä, niin onko ne nykyään muilla lähes aina sellaisia, että jonkun läheinen on kuollut yllättäin? Vai koittaakohan universumi vihjata noilla jotain. Meillä ei siis ole yhteisiä kavereita, kukaan kaveri ei ole reagoinut niihin päivityksiin. Täysin randomien päivityksiä ja yhdistävä tekijä on aina se että joku niiden läheinen on juuri kuollut, usein yllättäin. Jotenkin karmivaa.
Vau!

Yhteistyössä