Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
🟦
🟦🟥
______
En ole missään
romanttisissa
kytköksissä T-nimiseen
mieheen tai naiseen.
Tämä ei siis ole minulle.

Kohdennat muulle
Eelle
>>>
Emma, Erja,
Eero, Esko..?

On hyvä tämä eritellä
ja selventää muidenkin
käyttäjien kannalta.
Hekin tiedostavat, että
useita E-tyyppejä Plus-
tontilla tuumii..
Tämä on viimeinen
kerta, kun kommentoin
sinulle, älä ota tätä
loukkauksena, T-hlö..

[Minä signeeraan tekstini:
E/OgE/×]

Suloista sunnuntaita
Sinulle sekä ihan jokaiselle.

________ ×
🟥🟥🟦
En ota tekstejäsi loukkauksena, ne oli niitä harvoja asioita näissä ketjuissa jotka toisinaan sai hieman hymähtämään. Hyvät jatkot ja jatka samaan malliin. ❤️

Ujous ja häpeän tunne. Tuntuu, että ne kerrat jolloin olen ehdottanut tapaamista/juttelua, hän on ilmoittanut olevansa kiireinen. Ei ole koskaan kuitenkaan omalta osalta palannut asiaan ja ehdottanut tapaamista paremmalla ajalla.
Omalla kokemuksella sanon 🚩
Kannattaa myös 🏃🏼‍♀️➡️ jos on alkanut tunteet lämpenee.
Ihastuksesi kohteella on aikaa laittaa viestejä, ja sopia tapaamisia/menoja muiden kanssa töiden ja harrastusten väleissä, mutta sulle ei oo? Eikö se ole vahva ignoor-merkki. Käyt vaan sänkyyn.

E..., jos kuitenkin eksyit tänne ennen kuin sain puhuttua sinulle kahden kesken, niin älä lue kovin paljoa pidemmälle, vaan tule keskustelemaan kanssani.

Toinen nelikirjaiminen, toivottavasti löydät sen mitä etsit, vaikka helppoa se ei varmasti tule olemaan. En tiedä jäitkö mieleeni yhtäläisyyksistä, vai surusta joka jutuistasi huokui.

T.
Kiitos. t. Se alkuperäinen nelikirjaiminen E. Nuo öiset olivat jotain aivan muita. Onnea etsintöihisi!

E..., jos kuitenkin eksyit tänne ennen kuin sain puhuttua sinulle kahden kesken, niin älä lue kovin paljoa pidemmälle, vaan tule keskustelemaan kanssani.

Toinen nelikirjaiminen, toivottavasti löydät sen mitä etsit, vaikka helppoa se ei varmasti tule olemaan. En tiedä jäitkö mieleeni yhtäläisyyksistä, vai surusta joka jutuistasi huokui.

T.
Sinäkin jäät jotenkin mieleeni kirjoitustyylistä, vaikka taisimme jo todistaa, että olet eri.

Hyvää yötä ja ihania unia r! Tästä on tullut mulle jo tapa, että käyn täällä toivottamassa hyvät yöt ja päivät ja kirjoitan tänne asiat, joita en uskalla irl sanoa. Mietin, ettei sillä kai lopulta ole merkitystä oletko sinä täällä näitä lukemassa, minun mielessäni oot silti aina. Ja jos joskus en enää jaksa tätä, niin em. asia ei siltikään mihinkään muutu. Nuku hyvin. ❤️🐤❤️

Yhteistyössä