V
vierailija
Vieras
Trôllausta tämäkin. ×Täysin omanapaista hermoheikkoa porukkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Trôllausta tämäkin. ×Täysin omanapaista hermoheikkoa porukkaa.
Kiitos samoin.
.
Ei OgE. Minulta ei mtn
teemaan liittyen.
.
Hyvää huomenta itse
kullekin.
.
.
Voisit olla minä. Tarvitset unta. Nuku hyvin. Ja kirjoita harjoituksesi.Mulla on kyllä mennyt opiskelun prokrastionointi jo nextille nevelille. Neljään päivään en ole saanut tehtyä mitään muuta kuin selattua nettiä. Ilalla päätin että valvon niin kauan, että essee on kirjoitettu, mutta niin se on jo puoli kuusi aamulla ja minä olen lukenut varmaan kaikki mahdolliset vauvan ja kaksplussan ketjut, mutta en niitä kirjoja mitä olisi pitänyt, enkä kirjoittanut sitä hemmetin esseetä.
En tykkää = trollaustaTrôllausta tämäkin. ×
Empatiaa ei ole nimeksikään, jos ei osaa asettua toisten asemaan. Älyä olisi silloin syytä olla sen verran että ymmärtää ettei ymmärrä. Itse en muuten ole itkenyt itsemurhien vuoksi eli kuten sanoin eivät ole vertailukelpoisia ihmisten itkut ja surut. En pidä sua kuitenkaan hermoheikkona itkupillinä vaikka itket sellaisen vuoksi.Perspektiiviä on vähän liikaa ja liian monesta asiasta ja juuri siksi sanon, että osa voisi oikeasti ottaa itseään niskasta kiinni, jos ketjutason lemmenasiat aina vaan itkettää.![]()
Minä itken muiden ihmisten ikävien kohtaloiden ja kuolemien takia ja sinä et.Empatiaa ei ole nimeksikään, jos ei osaa asettua toisten asemaan. Älyä olisi silloin syytä olla sen verran että ymmärtää ettei ymmärrä. Itse en muuten ole itkenyt itsemurhien vuoksi eli kuten sanoin eivät ole vertailukelpoisia ihmisten itkut ja surut. En pidä sua kuitenkaan hermoheikkona itkupillinä vaikka itket sellaisen vuoksi.
Minäkin?Olette täysin hulluja koko porukka.
Et sä tiedä minkä vuoksi mä itken tai itkenkö ollenkaan. Kommentoin vain typerää aivopieruasi hermoheikoista itkupilleistä.Minä itken muiden ihmisten ikävien kohtaloiden ja kuolemien takia ja sinä et.
Sinä itket omien ihastusten vuoksi, et muiden kohtaloiden.
Minä olen siis se epäempaattinen?
Älä jaksa tuhrusilmäEt sä tiedä minkä vuoksi mä itken tai itkenkö ollenkaan. Kommentoin vain typerää aivopieruasi hermoheikoista itkupilleistä.
Se tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee.Mitä tarkoittaa, että kaipaat häntä hyvällä?
Ymmärräthän, että ilmennät ajattelullasi ja vähättelylläsi sellaista julmuutta, joka nimenomaan johtaa ihmisten kuormittumiseen ja kärsimykseen, jota he eivät lopulta jaksa enää kannatella. Meidän maailma on täynnä tätä empatiakyvytöntä kylmyyttä ja se on yksi merkittävin syy miksi ihmiset päätyvät myös siihen lopulliseen ratkaisuun. Kun toinen itkee jostain, joka sinusta vaikuttaa pieneltä, hänellä on usein taustalla paljon enemmän kokemusten määrää ja syvyyttä kuin mitä kykenet siinä hetkessä ymmärtämään.No ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen aina kammoksunut teitä pikkuasioista itkijöitä, kun toisilla ihmisillä on yksi toisensa jälkeen oikeita isoja murheita. Näistä asioista jatkuvasti tihruuttavilla ei ole kaikki enot veneessä.
Itsekin olen itkenyt lähes joka päivä melkein vuoden ajan, mutta se on ollut rakkaan läheisen itsemurhan takia, ei minkään ihastuksen.
Toivottavasti sulla on ollu kiva päivä.