V
vierailija
Vieras
Olen hyvin vihainen, että tämä koko juttu edes tapahtui, mutta samaan aikaan en voi, koska se avasi minua niin paljon. Mutta se on myös vesittänyt ja myöhästyttänyt tavoitteitani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, kuka sanoi, että se olisi pelkkiä sanoja? Mut jos ei olla lähietäisyydellä, niin niitä tunteita on hankalaa näyttää.Ei tietenkään täällä. Rakkaus ei ole vain sanoja.
Monin elein voi näyttää toiseen suuntaan.Niin, kuka sanoi, että se olisi pelkkiä sanoja? Mut jos ei olla lähietäisyydellä, niin niitä tunteita on hankalaa näyttää.
Mitä kukin pitää tärkeänä. Jos ihmissuhde on toisarvoinen, sitten ei varmaan pidä hakeutua ihmisten kanssa tekemisiin.Olen hyvin vihainen, että tämä koko juttu edes tapahtui, mutta samaan aikaan en voi, koska se avasi minua niin paljon. Mutta se on myös vesittänyt ja myöhästyttänyt tavoitteitani.
Et ymmärräMitä kukin pitää tärkeänä. Jos ihmissuhde on toisarvoinen, sitten ei varmaan pidä hakeutua ihmisten kanssa tekemisiin.
Tietysti pyrin, mutta jos jättää vastaamatta kysymyksiin tai vastaa valikoiden, ymmärtäminen vaikeutuu huomattavasti.Kannattaisi pyrkiä siihen sen sijaan, että vaan arvostelee. Yleinen vinkki.
Oletko minä? Voisin sanoa IHAN samalla tavalla.Olen hyvin vihainen, että tämä koko juttu edes tapahtui, mutta samaan aikaan en voi, koska se avasi minua niin paljon. Mutta se on myös vesittänyt ja myöhästyttänyt tavoitteitani.
Kai tajuat, että täällä on useita kommentoijia, etkä tiedä toisesta tai tämän kontekstista juuri mitään.Tietysti pyrin, mutta jos jättää vastaamatta kysymyksiin tai vastaa valikoiden, ymmärtäminen vaikeutuu huomattavasti.
Tajuan varsin hyvin, siksi en täällä haluaisikaan olla. Jotakin tiedän kuitenkin, kun samat asiat toistuvat.Kai tajuat, että täällä on useita kommentoijia, etkä tiedä toisesta tai tämän kontekstista juuri mitään.
Näit vain jäävuoren kärjen kärjen.Sun tavoitteet hyppii silmille.![]()
Kaikki se minkä puret minuun Jumalan selän takana...Kuinka paljon (%) sinulla on pimeää?
Olikohan tää mulle. Jos oli, niinSun tavoitteet hyppii silmille.![]()
Oi.Kuin vuosien paino olisi tipahtanut harteilta.