V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tietenkään täällä. Rakkaus ei ole vain sanoja.Täällä on vaikea näyttää mitään. Huokaus.
Toinen rouskuttaa porkkanaa ja sika näyttää luonteensa.![]()
Rabbit eating carrot🥕🐰 Cute animal mukbang #animallovers #rabbit #cute #funnyanimals #babybunny
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtube.com
__--
__
--
__
--
__
Tulehan Pupsaus ottamaan
terveellistä iltahiukkopalaa!
(~ ̄³ ̄)~ (*˘︶˘*).。*♡
Oot piässynnä pullukoitumaan,
et ole priimaPup-kuosissa.
Tämä ei käy. Tästä lähin
rouskutat vain porkkanaa
ilman kyselyjä. ʕ ꈍᴥꈍʔ
-mamsElli
Hienoa, että uskalsit. Minäkin yritin. Sellaista, joka ei halua tulla tavoitetuksi, ei voi tavoittaa.Mun paras yritys oli yhteydenotto. Kerran, kaksi tai kolme. Ehkä neljä kertaa. En uskalla enää.
Mä toivon, et joskus oltais vielä samalla paikkakunnalla. Oon tasan niin hölmö. SivuOpiskeltiinko samalla paikkakunnalla?
Älä sekaannu sivusta ilkimys toisten huumoriin ja kaipuuseen.Toinen rouskuttaa porkkanaa ja sika näyttää luonteensa.
Käy ja kaipaa sielulogia myös.Käykö sielulogi täällä?
Tämä siihen en ikinä onnistu...Muuten se olis sanonut jotain edes anonyymisti
Molemmat purot saavat alkunsa samasta lähteestä.Sulla on taito sanoa mutta onko taito rakastaa?
Niin, mä en sure vuosia, jotka on menneet, toivon, että meillä on paljon vuosia vielä edessä kaipaamani kanssa.Surku vuosia, surku kadotettua.
No mä tavoitin kyllä. Mutta olisin toivonut, et hän olisi tunnustanut rakkautensa ja oltais oltu yhdessä maailman loppuun.Hienoa, että uskalsit. Minäkin yritin. Sellaista, joka ei halua tulla tavoitetuksi, ei voi tavoittaa.