V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mullaTarpeeksi monta vuotta kun on poissa silmistä, niin alkaa unohtua.
Tämä asia vie minulta lähes kaiken huomion ja ajan:Kai sulle sitten joku muu asia on tärkeämpi
Oon koittanut nyt panostaa opiskeluuun, että sais joskus töitäkin.Kai sulle sitten joku muu asia on tärkeämpi
Kukaan ei opiskele niin paljon, ettei olisi ollenkaan aikaa ihmiselle, jota pitää tärkeänäOon koittanut nyt panostaa opiskeluuun, että sais joskus töitäkin.
Naapuriin muutti hyvännäköinen herkkupeppuinen nuori nainen, jolla oli ibs. 24/7 kuului asuntooni kovaa ja pitkäkestoista rutinaa. Lorinaa ja plumsahduksia kuului vessasta. Ilmanvaihtokanavasta levisi asuntooni todella paha haju, joka poltti nenääni ja kirveli silmiäni. Tämä ääni-ja hajuhaitta häiritsi elämääni tosi pahasti.Kukaan ei opiskele niin paljon, ettei olisi ollenkaan aikaa ihmiselle, jota pitää tärkeänä
Mutta nyt minulle tuli yllättäen asuinpaikan vaihto. Se meni näin:Kukaan ei opiskele niin paljon, ettei olisi ollenkaan aikaa ihmiselle, jota pitää tärkeänä
No matter, it's only water, said father, und ich bin pater.I love you no matter what..
Ensin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.Näytit niin upealle töissä trikoissasi![]()
Kyllä mä voisin nähdä sua, jos laittaisit viestiä ja pyytäisit. Mutta en ehdi juoksemaan ympäri kyliä siinä toivossa, että jos sattuis ehkä vahingossa näkemään.Kukaan ei opiskele niin paljon, ettei olisi ollenkaan aikaa ihmiselle, jota pitää tärkeänä