Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauvapalstalaisten mielestä ei ole ketään, joka ei olisi narsisti. Paitsi he itse tietenkin. He ovat aina lukuisten narsistien ympäröimiä ja narsistien uhreja. Kaikki heidän exät on narsisteja ja vanhemmat on narsisteja ja kaikki anopit on olleet narsisteja ja pomot on olleet narsisteja ja työkaverit on narsisteja jne. Jokaisen ihmisen piirteet saadaan kyllä heidän mielestä luokiteltua jonkinlaisen narsistin piirteeksi.
Oon huomannut että kaikki eksät vauvalla on narsuja niin naiset kuin miehet./ohis

Sä oot tosi komea. Mun vatsassa pyörii perhoset ja päästä katoaa kaikki järkevät ajatukset, jos niitä nyt koskaan on ollutkaan, kun katson sun kuvia. Pääsisinpä sun syliin kietoutumaan. Oot ihana! 😍😘

Toisaalta erossa voi toinen tai molemmat käyttäytyä narsistisemmin kuin normaalisti. Mulla on ainakin yks ruma ero takana, pettämistä ja tahallista loukkaamista, varmaan exän käytös saattaisi täyttää jonkun häiriön kriteerit, mut ko henkilö ei kuitenkaan ole sellainen aina eli oireili sairaassa suhteessa varmaan hänkin. Enää ei kyllä olla juurikaan väleissä, hyvä niin.

Olisitpa täällä. En ole yhtään jouluihminen, mutta nyt kun kaikki alkaa olla valmista niin haluaisin tätä aikaa tunnelmoida kanssasi. Rauhallista joulua. Itse en, eikä kyllä kaivattunikaan, ennätä roikkua palstoilla.
nm

Yhteistyössä