V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olipa kivasti kirjoitettu.Kosketa mun![]()
On sullakin ajankohta hankkia aurinkolasitOis ollut kiva, jos oisit ollut tänään makutuomarina, kun katsoin aurinkolaseja. Ajattelin, josko hankkisin ekat aurinkolasit vahvuuksilla, vaikka mitkään lasit ei hyvältä näyttänytkään.
On sullakin ajankohta hankkia aurinkolasitOis ollut kiva, jos oisit ollut tänään makutuomarina, kun katsoin aurinkolaseja. Ajattelin, josko hankkisin ekat aurinkolasit vahvuuksilla, vaikka mitkään lasit ei hyvältä näyttänytkään.
Harmi, ettei kukaan voi näiden anonyymien viestien perusteella kätkeä sydämeensä yhtään mitään.Rakastan sinua. Kätke se sydämeesi ja muista hetkenä, jona taivaalta sataa saappaita ja yhteys pätkii.
En mä mihinkään reissuun lähde. Ajattelin, et sais tarjouksella, kun olis sesongin ulkopuolella. En aio laseja vaihtaa joka vuosi, niin ei haittaa jos on vuoden vanhaa mallistoa. Ja just tähän aikaan vuodesta aurinko paistaa niin alhaalta, ettei meinaa mitään nähdä ajaessa jos on aurinkoinen päivä. Juuri yks päivä häiritsi.On sullakin ajankohta hankkia aurinkolasitReissuun lähdössä vai oliko jokin liikkeen paketti, johon kuuluu useammat lasit?
Miksi ei pysty vastaamaan?
Ööö, mietipä pari kertaa, miten meni noin niinku omasta mielestäsi.Tunteet saa aina torjunnasta kolhun.
Missäpäin Suomea aurinko on paistanut? Minusta tuntuu, että aurinko ei ole paistanut viikkoihin.En mä mihinkään reissuun lähde. Ajattelin, et sais tarjouksella, kun olis sesongin ulkopuolella. En aio laseja vaihtaa joka vuosi, niin ei haittaa jos on vuoden vanhaa mallistoa. Ja just tähän aikaan vuodesta aurinko paistaa niin alhaalta, ettei meinaa mitään nähdä ajaessa jos on aurinkoinen päivä. Juuri yks päivä häiritsi.
Ei kai tuossa pysty yv laittamaan, kokeilin kaikkea mahdollista
Lähettäisikö
joku [ihan
kuka vaan]
sieltä mulle
handuemon
tai 'testi' tuohon
yv-osioon > nyt,
katson että
pelittääkö
profu tänään.