R a k a s t a n s u a
Olisiko mulle
possibly?
x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
R a k a s t a n s u a
Ei kai tuossa pysty yv laittamaan, kokeilin kaikkea mahdollistapaitsi jos se vaatii kirjautumista
Ei mitään tiedotetta, en vaan löydä mitään kohtaa josta viestin voisi laittaaAhaa. Hyvä tietää.
Non-rekisreröitynyt
user_hlö
ei voi kontaktoida
yv. Kiitos, selvensi.
Antoiko
jonkun tiedotteen?
x
Jos. Aina jos. Ja sit kun. Niin ei kuitenkaan...Saisit niskahartiahieronnan ja hellyyttä niin paljon kuin haluaisit, jos olisit täällä.Sinä oot mun
![]()
Jaa missä?__
Kun itse klikkaan,
avautuu näkymänä
puoli tusinaa riviä
tekstiä - incl.
toi profucåde.
---> sen jälkeen
katseeni droppaa,
kunnes näen
alhaalla vihreän
lauseen:
'SEND DIRECT MGE'.
__
Kun itse klikkaan,
avautuu näkymänä
puoli tusinaa riviä
tekstiä - incl.
toi profucåde.
---> sen jälkeen
katseeni droppaa,
kunnes näen
alhaalla vihreän
lauseen:
'SEND DIRECT MGE'.
Ai tosta puhekuplan näköisestä? Siitä aukeaa vaan profiiliEli:
___
Ei ole suoraan
'snd mge' option
>vihreästä
kuvakkeesta.
Sitä mä vaan..
┌(・。・)┘♪ x
Yritin sanoa jotain kaunista. Mutta pieleen meni sekin.Jos. Aina jos. Ja sit kun. Niin ei kuitenkaan...
No ootko tarjonnut joskus sitä hierontaa ihan livenä?Yritin sanoa jotain kaunista. Mutta pieleen meni sekin.![]()
Tiiätkö, en taida saada mitään, mitä en itse järjestä. Pärjään kyllä!Toivottavasti sulle tulee kiva päivä ja saat kaikkea sitä, mitä ikinä toivot!![]()
Toivottavasti. Itse en usko enää mahdollisuksiini missään. Olen elänyt limerenssiäni 5 ja puoli vuotta ja loppua ei vaan näy.Toivottavasti sulle tulee kiva päivä ja saat kaikkea sitä, mitä ikinä toivot!![]()