Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikein enää ymmärrä mistä tässä ihmiselämässä on kyse, tietääkö joku totuuden ja mikä se on, liikaa ristiriitoja ja kysymysmerkkejä. Silti joillain ihmisillä on hämmästyttävä varmuus kaikesta, ikään kuin ne ei näkisi puolia maailmasta, ehkä ne ei näekään. Onko se tyhmyyttä vai älyllistä laiskuutta en tiedä…
Henkilökohtaisella tasolla sanoisin, että tarkoitus on rakastaa ja olla rakastettu, käytännön tasolla tehdä työtä, josta nauttii ja jonka kokee merkitykselliseksi. Jos nämä kaksi ensimmäistä täyttyvät on yleensä suht onnellinen ja sitä kautta myös hyvä ihminen muita ihmisiä kohtaan. En usko uskonnollisiin tai spiritualistisiin sieluntehtäviin tai hyvityksiin, joten en myöskään etsi elämän merkitystä henkisistä ja hengellisistä ulottuvuuksista. mielestäni on tarkoitus elää maallista elämää ja jättää henki- ja sielunkokemukset toiselle puolelle. Jokaisella on oma totuutensa ja elämän merkityksensä. Onnellisin lienee hiedän kanssaan, jotka ajattelevat suurin piirtein samalla tavoin tai ainakin hyväksyvät erilaisen näkemyksen. Kokemukseni mukaan on kuitenkin useun niin, että he joilla on voimakas henkisyyden näkökulma, harvemmin hyväksyvät näkemyksiä joissa henkisyys ei ole keskiössä.

Minkähän takia noita esim käsimurtumia ei laiteta nykyään sellaseen kauttaaltaan kovaan kipsiin vaan vaikka ylä ja alapuoli on kovia ja sit siinä väliin jätetty sellaiset pehmeet kohdat sivuille

Jos on kokenu yliluonnollisia juttuja niin miten henkisyyden pystyy ohittamaan, enkä myöskään ymmärrä miten joku voi elää vaan maallista elämää
Olen minäkin kokenut yliluonnollisia kokemuksia, mutten koe henkisyyttä keskeiseksi elämän teemaksi. Se on jotakin mikä on olemassa, muttei erityisen oleellista tai lohtua, saatika onnea tuovaa. Suljin kaikki ovet henkisyyteen, kun aloin nähdä enneunia ja ennevälähdyksiä kuvina mielessä hereilläkin ollessa. Totesin etten tahdo kyseistä kirousta osakseni. Halluan onnellisen maallisen elämän joka on runsas niin rakkaudessa kuin taloudellisestikin. Spiritualismi, selväaistisuus ja ennenäyt sekä henkimaailma ynnä noituus saavat osaltani olla levossa ja elän kuin kyseisiä ilmiöitä ei olisi edes olemassa. Lisäksi se mitä olen edellisistä elämistä, maailmasta ja elämäntarkoituksesta saanut tiedokseni ennen, kuin lukitsin henkisyydenpolun portin ja heitin avaimen roskiin, poikkeaa niin paljon niistä näkemyksistä, joita ns.henkisyyden opettajina itseään pitävät opettavat, etten todellakaan tunne kuuluvani heidän joukkoonsa tai henkisiin piireihin. Itseasiassa toisinaan tunnen katkeruutta siitä, että minua on yritetty usuttaa spiritualismin pariin ja ennemminkin koen, että minulta on viety elämä, jota minun oli tarkoitus elää ja tilalle on annettu jotakin mitä en halunnut ja mikä ei ole aidosti osa polkuani. Joten so long henkisyys ja tervetuloa maallisuus.

Yhteistyössä