V
vierailija
Vieras
Okei. Teillä on siis ilmeisesti joku oma inside-piiri täällä? Petturit ja moralisoijat toisistaan tietoisina? Vähän niin kuin OgE:n mukaan savolaisiakin on joku oma poppoonsa täällä.No minä oon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei. Teillä on siis ilmeisesti joku oma inside-piiri täällä? Petturit ja moralisoijat toisistaan tietoisina? Vähän niin kuin OgE:n mukaan savolaisiakin on joku oma poppoonsa täällä.No minä oon.
En mä vaan bongaa. Kaikki on vain vierailijoita.Iltaa sulle.Näin tein.
Mulla on jo rekisteröity
tili tälle saitille. Lähetin
koemielessä tuolta
upouudelta tililtä tänne
yhden tervehdyksen.
[Pallot somisteena].
Sinne voi nyt lähettää
mulle suoria viestejä
privana. Tilin nimi ei
OgE, ihan vain masiinan
arpoma numerokoodi..
x
TodellakinNo niin Rovaniemen petturit nukkumaan. Puolisoille tulee paha mieli jouluksi jos näkee nämä.
Jollain vain harhat päällä. Se näkee täällä rovaniemeläisiä, niin kuin E näkee aina savolaisia.Oliko vauvan ketjussa tänään jotain rovaniemeläisiä varattuja vai mikä tää Rovaniemi juttu ny on? En jaksa lukea sitä vauvan ketjua. Voitte tiivistää.
Varmaan oli innostuttu jostain hallitus-aiheisesta ohistelusta. Aiemmat viestit viittasi siihen.Vauvan ketjussa oli outo aukko klo 22.36 ja 22.52 välillä. Eli 16 minuuttiin! muka kukaan ei ollut kirjoittanut vaikka kello läheni 23. Yleensä siihen aikaan tulee joka minuutti useampi viesti. Oliko poistettu joku tappelu taas?
Alienit kaappasi sivustonVauvan ketjussa oli outo aukko klo 22.36 ja 22.52 välillä. Eli 16 minuuttiin! muka kukaan ei ollut kirjoittanut vaikka kello läheni 23. Yleensä siihen aikaan tulee joka minuutti useampi viesti. Oliko poistettu joku tappelu taas?
Okei. Eli siis jumitti?Alienit kaappasi sivuston
Ei nähty sitten tänäkään vuonnaNähdäänkö ens vuonna?
Ihmisillä taitaa olla jokaisella oma totuutensa. Varmaan 40% mielestä tarkoitus näyttää olevan kerätä mahdollisimman paljon rahaa. Toisen 40% mielestä elämästä pitää nauttia ja kuluttaa, muista piittaamatta. Sitten on oma lukunsa erilaiset uskovaiset, joiden elämän tarkoitus vaihtelee suuresti. Joidenkin mielestä se on noudattaa Raamattua ja päästä taivaaseen, joidenkin mielestä ko raania ja joidenkin mielestä olla mahdollisimman hyvä ihminen että saa hyvän karman seuraavaan elämään.Mä en oikein enää ymmärrä mistä tässä ihmiselämässä on kyse, tietääkö joku totuuden ja mikä se on, liikaa ristiriitoja ja kysymysmerkkejä. Silti joillain ihmisillä on hämmästyttävä varmuus kaikesta, ikään kuin ne ei näkisi puolia maailmasta, ehkä ne ei näekään. Onko se tyhmyyttä vai älyllistä laiskuutta en tiedä…
Pitäis alkaa lähteä jo sukuloimaan ja joulun viettoonOnhan tässä vielä päiviä.