V
vierailija
Vieras
Kuka on kihis ja kuka on tosis. Oon vaan kuullut heistä puhuttavan.Kihiskö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka on kihis ja kuka on tosis. Oon vaan kuullut heistä puhuttavan.Kihiskö?
Jos olet hän, niin illalla haluaisin nähdä! Meidän paikassa ootan sinua, kuten aina ennenkin.Ilmoita jos haluat nähdä viikonloppuna minulle ei ole mitään suunnitelmia tehty. Olisi kiva nähdä
Minä oon samanlainen. Siksi mulla ei oo harrastuksiakaan, kun koko päivä menis pilalle, kun vain kattois kelloa että milloin sinne harrastukseen pitää mennä. Enkä matkustele, kun menis vähintään viikko stressatessa lähtöä.Huomaan, että stressaan heti jos on monta päivää putkeen jotain normaalista poikkeavaa. Tuntuu, ettei jaksaisi millään. Monet varmaan nimenomaan kaipaa toimintaa ja buukkaavat päivät täyteen ohjelmaa. Mä olen stressaantunut jopa padel-vuorosta.
Okei. No et mun kaivattukaan taida olla. Hän kyllä varmasti muistaa Kihiksen.Kuka on kihis ja kuka on tosis. Oon vaan kuullut heistä puhuttavan.
Jos olet hän, niin illalla haluaisin nähdä! Meidän paikassa ootan sinua, kuten aina ennenkin.
Oltaispa joskus samalla etäisyydellä molemmista!Ite en tiedä enää mikä on meidän paikka. Että onko se yksi melko lähellä sua vai se yksi toinen, joka on varmaan samalla etäisyydellä molemmista.
Sama täällä.Minä oon samanlainen. Siksi mulla ei oo harrastuksiakaan, kun koko päivä menis pilalle, kun vain kattois kelloa että milloin sinne harrastukseen pitää mennä. Enkä matkustele, kun menis vähintään viikko stressatessa lähtöä.
Niin molempien kodeista. Alkaa pätkiä kun nukkuu liian vähän.Oltaispa joskus samalla etäisyydellä molemmista!
Hassuttelin!Niin molempien kodeista. Alkaa pätkiä kun nukkuu liian vähän.
Mitkä?En tiedä. Mietityttää muutamatkin jutut.
Kuulostaa tutulle! Kotimaan matkailua jaksan joskus. Autolla ajamista ja maisemia samalla ja muutama päivä kylpylässä, siitä tykkään. Tai en tykkää ajamisesta, mut no jonkun sekin on tehtävä.Minä oon samanlainen. Siksi mulla ei oo harrastuksiakaan, kun koko päivä menis pilalle, kun vain kattois kelloa että milloin sinne harrastukseen pitää mennä. Enkä matkustele, kun menis vähintään viikko stressatessa lähtöä.
Molempien tunteet, hänen tilanne erityisesti, miten irl sovitaan yhteiseen elämään vai sovitaanko.Mitkä?
Todistetusti en ole. Seitsemäs lapsi on tulossa syksyllä.Seniili tai ei, mutta muistan kyllä vielä sut. Hyvää yötä.
Olisiko pitsan syöminen nyt niin pahasta? Tulen näistä viesteistäsi hyvälle mielelle aina.Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Tiedätkö mistä mä tiedän että olet se oikea minulle. Sinun seurassasi ei tule sitä väsymystä/uupumusta.
Saisinpa sinut tänne viekkuun haliteltavaksi ja hipsuteltavaksi.
Mulla tulee melkein kaikista ihmisistä sitä sosiaalista uupumusta. Mulla on ollut tänään vetäydyn omiin oloihin päivä kun kävin eilen vaan syömässä kavereiden kanssa ravintolassa. Oon koko päivän taistellut sitä vastaan että en syö mun pakastimessa olevaa pitsaa. Tää on ihan v*tun vaikeaa. Tupakasta kieltäytyminen on helpompaa kuin mun pitsan himo.
Rakkaudella M.K.K
En tiedä yhtäänMolempien tunteet, hänen tilanne erityisesti, miten irl sovitaan yhteiseen elämään vai sovitaanko.
Voi kunpa kaikki ois mennyt toisin ja olisin suhteessa kaivattuni kanssa.