V
vierailija
Vieras
?Voiko vastata jos ei ole irl yhteyttä kaivattuun
Miksei voisi vastata?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
?Voiko vastata jos ei ole irl yhteyttä kaivattuun
Koska tunteminen jää ohuemmaksi?
Miksei voisi vastata?
Monia asioita esim. kaivattu on innokas keskustelija ja hyväntahtoinen ihminen
Olet?En aio enää kysyä ja pyytää irl tapaamiseen koska olet varmaan edelleen suhteessa?
Onko myöhäistä muuttaa tilannetta?Voi kunpa kaikki ois mennyt toisin ja olisin suhteessa kaivattuni kanssa.
En tiedä. Mietityttää muutamatkin jutut.Onko myöhäistä muuttaa tilannetta?
On mietityttänyt aika pitkään...En tiedä. Mietityttää muutamatkin jutut.
Ei ole. Luulen saaneeni vasta muutamia kuukausia sitten hieman vihreää valoa, että uskalsin edes haaveilla mitään. Emme ole kunnolla päässeet keskustelemaan asiasta, ei ole ihan yksinkertainen tilanne meillä. Enkä ole aivan varma vihreästä valostakaanOn mietityttänyt aika pitkään...
SamaMulla on nettiparisuhde kaivatun kanssa.
En tiedä, kuinka kauan olen enää ketjussa, mutta olen hemmetin syvällä tässä tunteessa.
Ei ole. Luulen saaneeni vasta muutamia kuukausia sitten hieman vihreää valoa, että uskalsin edes haaveilla mitään. Emme ole kunnolla päässeet keskustelemaan asiasta, ei ole ihan yksinkertainen tilanne meillä. Enkä ole aivan varma vihreästä valostakaan
Voih! Miltä viikonloppu näyttää?Nukahdin päivällä pariksi tunniksi ja kun heräsin niin huomasin, että ulkona oli aivan ihana sää. Tuli tunne että ehkä tämä oli se päivä kun meidän oli tarkoitus törmätä, mutta pilasin sen taas. Tunne vain vahvistui, kun katsoin viikonlopun sääennustetta.
Mä olen kanssa buukannut viikonloppuun menoja. Harmittaa, kun ei jaksais, mutta samalla ajattelen, että ehkä se virkistääkin, kun on vaihtelua tälle kotona olemiselle.Voih! Miltä viikonloppu näyttää?
Kihiskö?Ilmoita jos haluat nähdä viikonloppuna minulle ei ole mitään suunnitelmia tehty. Olisi kiva nähdä