V
vierailija
Vieras
Kiitos vaan tästäkin !Hän on liian hullu mun sydämen terveydelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos vaan tästäkin !Hän on liian hullu mun sydämen terveydelle.
Niin olenkinSopisi jos olisit kaivattuni.
Voidaanko nähdä ensi viikonloppuna?Ei varmaan kannata koska et osaa pyytää sellaista.
Ai, en päivystä.Minäkin haluaisin vain yhden, mutta en saa. Siksi täällä. Ihanaa iltaa kaivatulle, toivottavasti elämässäsi paistaa aurinko!
Haluan tavata kaivattuni, ja jos olisit hän niin olisin enemmän kuin mielissäni. Hyvää yötä sinulle ja toivottavasti kaivattusi vastaa myöntävästi sinulle.Mitä mieltä tapaamisehdotuksesta?
Telepaattisesti takaisin suullesi.telepaattinen suudelma suulle
Ei paista. Huomenna on paska päivä.Minäkin haluaisin vain yhden, mutta en saa. Siksi täällä. Ihanaa iltaa kaivatulle, toivottavasti elämässäsi paistaa aurinko!
Samat tunnelmat omasta kaivatusta. Kurjaa kun kaikki vuodenkierron juhlapäivät ja muut, erityisesti joulu ja äitienpäivä, ovat nykyään apeita ja surullisia päiviä itselle vaikken ennen ole edes juuri juhlinut tai noteerannut niitä.Rakastan sua mutta oon niin vihanen, rikki ja surullinen etten tiedä enää miten päin henkisesti olla. En myöskään tiedä miten annan anteeksi vai voinko antaa ollenkaan.
Miksi niin?Ei paista. Huomenna on paska päivä.
Jos olet kaivattuni, niin olet kallein ja arin haaveeni. Sinua kaipaan aina.Minulla on niin ikävä sinua. Saisipa halia ja olla lähellä.
Kaipaat Aria?Jos olet kaivattuni, niin olet kallein ja arin haaveeni. Sinua kaipaan aina.
Meidänkin juhlapöydästä puuttuu yksi ja on niin kova ikävä häntä. Ei ole kaivattuni, vaikka en häntäkään juhlapäiviäni ole saanut jakamaan. Ehkä meidän aika vielä tulee.Samat tunnelmat omasta kaivatusta. Kurjaa kun kaikki vuodenkierron juhlapäivät ja muut, erityisesti joulu ja äitienpäivä, ovat nykyään apeita ja surullisia päiviä itselle vaikken ennen ole edes juuri juhlinut tai noteerannut niitä.
Millä lailla hullu? Miten hän sua oikein satuttiHän on liian hullu mun sydämen terveydelle.