Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävöin sinua. 🥺
Haaveilen siitä että voisin jakaa päiväni kanssasi. Aamusta iltaan saisi olla sinun vierellä. Olisin sun oma takiainen. 🥰
Ihan hirveästi halittelisin ja suukottelisin sinua. 😍
Olen saanut lisää massaa. Mun peffa on levinnyt. 😂 Tullut 5cm lisää ympärystä. Luulin että housut oli kutistunut mutta se olinkin vaan minä. 😄 Painoa mulla on 54kg. Rasva prosentti on nykyään noin 22. Jee. Tämä meinaa sitä että voin alkaa kasvattamaan lihaksia. 😁
Rakkaudella M.K.K

Rakastan sua mutta oon niin vihanen, rikki ja surullinen etten tiedä enää miten päin henkisesti olla. En myöskään tiedä miten annan anteeksi vai voinko antaa ollenkaan.
Samat tunnelmat omasta kaivatusta. Kurjaa kun kaikki vuodenkierron juhlapäivät ja muut, erityisesti joulu ja äitienpäivä, ovat nykyään apeita ja surullisia päiviä itselle vaikken ennen ole edes juuri juhlinut tai noteerannut niitä.

Samat tunnelmat omasta kaivatusta. Kurjaa kun kaikki vuodenkierron juhlapäivät ja muut, erityisesti joulu ja äitienpäivä, ovat nykyään apeita ja surullisia päiviä itselle vaikken ennen ole edes juuri juhlinut tai noteerannut niitä.
Meidänkin juhlapöydästä puuttuu yksi ja on niin kova ikävä häntä. Ei ole kaivattuni, vaikka en häntäkään juhlapäiviäni ole saanut jakamaan. Ehkä meidän aika vielä tulee.

Yhteistyössä