V
vierailija
Vieras
Ootko kysynyt?Kaivattuni ei taida haluta tavata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko kysynyt?Kaivattuni ei taida haluta tavata.
Tuo olisi haave minullakin..paitsi että en jaksaisi valvoa koko yötä.Ei aina oo pakko nukkua. Voi vaikka jutella sängyssä koko yön ja tuijotella varovasti toista silmiin siinä keskustelun lomassa. Ja välillä suukotella Ja silitellä toista. En kyl tiiä, haluaisko kaivattu ollenkaan tällasta, mut mä haaveilen näistä jutuista.
Mä en kuorsaa vaan tuhistan.
Vois siinä nukkuakin sylityksin välillä.Tuo olisi haave minullakin..paitsi että en jaksaisi valvoa koko yötä.
Miten panettaminen liittyi tuhistamiseen?Eikö muka koskaan paneta?
Kaikkia noita sopiiVois siinä nukkuakin sylityksin välillä.
Voi se olisi niin ihanaa hänen kanssaan.Vois siinä nukkuakin sylityksin välillä.![]()
Tuskin tänne miehet eksyy.Me ollaan täällä varmaan kaikki samaa sukupuolta
Samaa mietin.Miten panettaminen liittyi tuhistamiseen?
Mä veikkaan että kaikki muut on naisia, paitsi tuo joka kysyi että "eikö muka koskaan paneta?" on mies. Tosin se varmaan jo lähti, kun ei vastattu sen odotuksia.Me ollaan täällä varmaan kaikki samaa sukupuolta
On täällä mun mielestä ainakin yksi mies. Se rekisteröitynyt, joka vaihtelee nikin nimeä koko ajan. Olikohan autisti.Me ollaan täällä varmaan kaikki samaa sukupuolta
Miksi oot vihainen?Rakastan sua mutta oon niin vihanen, rikki ja surullinen etten tiedä enää miten päin henkisesti olla. En myöskään tiedä miten annan anteeksi vai voinko antaa ollenkaan.
Miksi oot vihainen?
Mä veikkaan että kaikki muut on naisia, paitsi tuo joka kysyi että "eikö muka koskaan paneta?" on mies. Tosin se varmaan jo lähti, kun ei vastattu sen odotuksia.
Kokeile tuulilasipyyhkijäliikettä jalkaterillä. Yhtä aikaa ulos ja sisälle. HS:ssä oli just vinkki.Pitäisi taas etsiä unta. En tahdo. Se ei tule.
Koko ajan menee kummallisemmaksi!Kokeile tuulilasipyyhkijäliikettä jalkaterillä. Yhtä aikaa ulos ja sisälle. HS:ssä oli just vinkki.
Kaikki järjestyy varmasti. Älä ole huolissasiHän on liian hullu mun sydämen terveydelle.
Mä veikkaan että kaikki muut on naisia, paitsi tuo joka kysyi että "eikö muka koskaan paneta?" on mies. Tosin se varmaan jo lähti, kun ei vastattu sen odotuksia.
Kaivattu tuossa vieressä ja silittäisin,paree kun en mee moisia miettimään. Öitä.
Kaivatustako se johtuu?En ole vihainen. Olen aika surullinen.