Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin useampaan kertaan äskeisen pitkän viestisi. Olet taitava sanoissasi, tekstiäsi on nautinnollista lukea. Lisäksi se, mitä sanot, on valtavasti. Olet nimesi veroinen, A.
Tarkoitatko tätä viestiä tuolla Vauvan kaipausketjussa:

"Meillä on paljon yhteistä. Se on hyvä pohja, vaikka ei mikään välttämättömyys toimivalle suhteelle. Kuitenkin merkitsevämpää on yhteyden kokemus, jonka ainakin minä olen tuntenut heti enkä usko että se kauheasti sulla poikkeaa. Se on sitä kemiaa, joka tulee vuorovaikutuksessa heti ilmi. Ajatus kulkee samoja ratoja ja ymmärretään toinen toistaan. Voi melkein täydentää toisen lauseen. Sitä ei voi feikata ja se on melko harvinaista. Ei sekään yksin pareja tee ja pidä, mutta on vahva vetovoimatekijä ja auttaa yhteisellä polulla paljon. Jos siihen lisätään vielä viehtymys ja ajan kanssa kiiintymys, jaetut arvot ja samat elämäntavoitteet, on ainekset hyvään kasassa. Lopun ratkaisee halu ja hyväntahtoisuus. Näillä eväin syntyy rakkaus joka kestää.

Siitä unelmoiden."

Ei ollut ainakaan minulta A:lta, vaikka olisinkin voinut kirjoittaa samoin. Kaunis viesti kyllä kuten se S:n kirjoittamakin. Harmi minun kanaltani (xD🐓 typo *piis*) kun kaivannet Ainoa. En ole Aino vaan joku toinen. Kirjoitin kyllä jotain mutten taitavilla sanoilla.

Hyviä unia joka tapauksessa!

En tiedä. Sulle pitäis saada jotenkin aiheutettua hetkellinen mielenhäiriö, jossa laittaisit mulle viestin tai vastaisit mun vanhaan viestiin. Miten sellainen saatais aikaiseksi? Alkoholi ei taida ainakaan auttaa, kun ainakin kerran vuosikausia sitten olit ollut tosi humalassa etkä silti laittanut mulle viestiä.
Hmm, mietin taas tänään viestin laittoa aiempaan asiaan liittyen, mut mietin, et jos se menee kuin ennenkin. Mitäs sitten tehhään? -Satu

Yhteistyössä