V
vierailija
Vieras
Niin muuten onTuo emoji on kuin
Hohto (The Shine)
elokuvan Ne Spookyt
Kaksoset. ×
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin muuten onTuo emoji on kuin
Hohto (The Shine)
elokuvan Ne Spookyt
Kaksoset. ×
Millaisia valintoja ja päätöksiä olet tehnyt?Mulla on tällä hetkellä käynyt kato ystävissä omien valintojen ja päätösten ikävänä seurauksena. Kaivattu on tuntunut korvaamattomalta ystävältä, vaikka ei olla perinteisiä ystäviä oltukaan
Sellaisia jotka eivät ole linjassa lähipiirini arvomaailman kanssaMillaisia valintoja ja päätöksiä olet tehnyt?
No kertonut kaipauksestani ihan suoraan wa:ssa. En mä kai osaa vihjailla mitenkään. Taidan töksäyttää ja tulee sit jotenkin puun takaa kai.Millaisia aloitteita?
Olisitpa lähempänä. Ihan lä-hellä-sti.
Aika kova hinta.Sellaisia jotka eivät ole linjassa lähipiirini arvomaailman kanssa
Hinta on kova, mutta en kadu. Tälläistä se on jos on kovin konservatiivinen ja tiukka meno.Aika kova hinta.
Sivu
Tai sitten vain erilaiset arvostukset.Hinta on kova, mutta en kadu. Tälläistä se on jos on kovin konservatiivinen ja tiukka meno.
Sekin varmasti. Peilaan oman kokemuksen kautta.Tai sitten vain erilaiset arvostukset.
olisitpa hän ja saispa sut päivän lopuksi kainaloon nukkumaan.Olisitpa lähempänä. Ihan lä-hellä-sti.
Kiitos samoin. Nuku hyvin E-nainen.
°
Mulla oli tänään
kiva keskustelu
Matkahuollon
logistiikan
työntekijän kanssa.
°
Hän on palvellut
mua vuosien ajan -
aina yhtä jämptisti
ja kohteliaasti.
°
Kiitos M-mies.
°
Kiittäen E,
vakioasiakkaasi
°
ZzzZ krooH
Unihiekoitettua
ötystä
_@_kaikki. ×××
See y@!
Saat, jos.olisitpa hän ja saispa sut päivän lopuksi kainaloon nukkumaan.![]()