Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oot löytämätön timantti. Moni kansainvälinen yritys ottaisi sut kovalla liksalla listalleen ties mihin pestiin. Oikeesti. Ihan vinkkinä vaan.
Täällä kateelliset vaan ahdistelee ja lannistaa niin että ihmispolo lopettaa kaiken haaveilun ja yrittämisen. Ehkä luovuttaa kaikki haaveet pois ihan vain siksi että saisi olla rauhassa kiusaamiselta ja t*ollauksilta.

Oltiinko me joskus ❤️ystäviä? ☺️
Kaivattuni oli sellainen ainakin mulle. Vaikka ei siitä erikseen puhuttu. Ei itseasiassa edes puhuttu siitä, et ollaanko ystäviä vai ei. Kaikki oli jotenkin luontevaa. 🙂

Toisin kuin nyt. Tai ei täällä, mut oikeassa elämässä. En kai ole enää niin kiinnostava ihmisenä, tai en tiedä, joku on vaan tosi vaikeaa. Ehkä hän osais sanoa, mikä on muuttunut?

Miten mä voisin palauttaa sun uskon ittees ja ennen kaikkea ihmisiin? Usko on varmaan ihan nolliin romutettuna kaiken maailman st*lkkeriv*inoajien ja s*ksuaaliurpojen jäljiltä mitä sun ympärillä vuosia on pyörinyt siellä kotikuvioissa ja netissä vielä sata kertaa pahemmin.

Ootko sellainen joka ei osaa kertoa helposti mitä sydämellä on vai ei vaan ole ketään jonka kanssa puhua?
No en tästä asiasta ole voinut kenenkään kanssa puhua. Siksi stressaankin niin paljon. Mut ois mukavaa, jos ois joku, kuka tykkäis höpötellä mun kanssa ja jonka kuulumisia mäkin haluaisin kuulla. Kaivattu olis sellanen, mut on ainakin tällä hetkellä kaivattuna eikä mun elämässä.

🚚🚛🚐⛽
°
Mulla oli tänään
kiva keskustelu
Matkahuollon
logistiikan
työntekijän kanssa.
°
Hän on palvellut
mua vuosien ajan -
aina yhtä jämptisti
ja kohteliaasti.
°
Kiitos M-mies.
°
Kiittäen E,
vakioasiakkaasi
°
🩵ZzzZ krooH❤️
Unihiekoitettua
ötystä
_@_kaikki. ×××
See y@!

Mulla on tällä hetkellä käynyt kato ystävissä omien valintojen ja päätösten ikävänä seurauksena. Kaivattu on tuntunut korvaamattomalta ystävältä, vaikka ei olla perinteisiä ystäviä oltukaan

Yhteistyössä