Lähestymiskielto asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Jos entiselle kumppanille on määrätty lähestymiskielto ja hänen asunnollaan on vielä minun omaisuuttani niin miten voin saada ne tavarat sieltä pois?

Onko mahdollista saada poliisi turvaamaan noudon vai miten toimitaan.
Kyse ei ole ihan arvottomasta asiasta vaan esim. täysin uudesta pesukoneesta.

Kiitos avusta

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Joko niin että joku sukulainen käy siellä hakemassa ne tavarat mutta jos ei ole mahdollisuutta niin sitten niin että poliisin kanssa menette hakemaan ne.

ei ole mahdollista saada sukulaisia siellä käymään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sitten sä saat poliisin sinne sun kanssa niitä tavaroita hakemaan.

Mitä kautta mä sen poliisin saan pyydettyä? Ku en nyt sentään hätänumeroon soittele ;)

Soitat virka-aikana sinne poliisilaitokselle ja sanot että on lähestymiskielto miehellä päällä ja etten uskalla mennä yksin sinne hakemaan mitään ja ettei sukulaisia ole saatavilla.Onko sulla mahdollisuutta mennä sinne niin ettei mies ole kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä kautta mä sen poliisin saan pyydettyä? Ku en nyt sentään hätänumeroon soittele ;)

Soitat virka-aikana sinne poliisilaitokselle ja sanot että on lähestymiskielto miehellä päällä ja etten uskalla mennä yksin sinne hakemaan mitään ja ettei sukulaisia ole saatavilla.Onko sulla mahdollisuutta mennä sinne niin ettei mies ole kotona?

ei ole mahdollista päästä asuntoon eli "turvamiehet" tarvitaan mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja kyttä:

Poliisilla olisi varmasti parempaakin tekemistä, että koitappas hoitaa asia toisilla tavoin.

varmaan olis mut lienee parempi kuitenkin poliisinkin kannalta et ne on turvaamassa tilanteen kuin se, että niitä sit soitellaan hätiin ku alkaa tapahtua????

Yhteistyössä