O
oomi
Vieras
No tossa otsikossa se juttu jo näkyy. Ollaan pariskunta, joitain vuosia tunnettu ja viimeisimmät asuttu yhdessä. Elellään sovussa ja tykätään aikas samanlaisista asioista. Mutta mua ahdistaa se, ettei mitään halailuja, pussailuja, taputuksia tms. ole. Ei ollut alussakaan. Alkoi vällyjen välistä tämä suhde. (No, tietty seksissä tulee taputeltua, mutta sekin on aika lailla input-output -hommaa nyt.)
Oon koittanut puhua. Mies ei välitä tai tunne tarvetta. Sanoi kerran, että mäkään en näy haleja tarvitsevan. En saanut sen syvempää vastausta, kun kysyin, mitä tarkoitti. (Kysyin siis, miltä mun oikein pitäisi näyttää?)
On vajaa olo. Yksinäinen. Väliin itken. Silloin mies luikkii pitkin pieliä.
Vaadinko mä nyt vaan liikaa? Voiko toista saada haluamaan sellaista, mikä ei sille tunnu tärkeältä? Ei tää asia sillä parane, että mies vaan mun mieliksi vastentahtoisesti jää viereen halattavaksi.
Oon koittanut puhua. Mies ei välitä tai tunne tarvetta. Sanoi kerran, että mäkään en näy haleja tarvitsevan. En saanut sen syvempää vastausta, kun kysyin, mitä tarkoitti. (Kysyin siis, miltä mun oikein pitäisi näyttää?)
On vajaa olo. Yksinäinen. Väliin itken. Silloin mies luikkii pitkin pieliä.
Vaadinko mä nyt vaan liikaa? Voiko toista saada haluamaan sellaista, mikä ei sille tunnu tärkeältä? Ei tää asia sillä parane, että mies vaan mun mieliksi vastentahtoisesti jää viereen halattavaksi.