Läheisriippuvuus,mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt on aikalailla 2kk erostani joka kesti yli2v.Ja voin sanoa että oon tosta suhteesta jo päässy yli ja en kaipaa exääni sillä tavalla että haluisin hänet takaisin.Mutta heti eron jälkeen tuli semmoinen yksinäinen ja turvaton olo.
Oon heti eron jälkeen ettiny uutta tinderistä että jos sieltä sais juttuseuraa ja mahdollisesti uuden kumppanin.Tapasin 4 kertaa yhden naisen joka tuntui aivan loistavalta ja kerkesin ihastuakkin häneen ja miettiä että tästä tulee jotain ja olin hetken tosi onnellinen.
Mutta eiköhän se juttu menny loppunu ku naista ei enää kiinnostanut(Oli vissiin toinen mies kierrokses kans)

Tuntuu että itelle on jotenki pakonomainen tarve löytää vierelleen joku jonka kanssa jutella päivittäin kun en osaa vain olla yksin.Tulee tosiaan niin yksinäinen ja kans ahistunut olo kun ei ole ketään.Enkä osaa nauttia elämästä yksin.
Mitä täs pitäis tehä?Varmaan pitäis opetella vähäsen olemaan yksin mutta en näe järkeä siinä kun tuntuu et itelle elämän tarkoitus on löytyy joku vierelleen jonka kanssa olla loppu elämä.Saisin toki aika nopiasti jonkun laastari suhteen mutta en semmoista kaipaa vaan ihan kunnollisen suhteen jossa toinen välittäisi musta oikeasti.