K
"Karoliina"
Vieras
Olen tosi ahdistunut tällä hetkellä (rv 6). Syitä en sen enempää lähde erittelemään kuin että olen tosi yksinäinen, mies asettui aivan puun takaa vanhempiensa puolelle eräässä meihin liittyvässä asiassa ja jäin tavallaan yksin siinä. En ole näin aikaisessa vaiheessa kertonut vielä kenellekään raskaudesta, joten mulla ei ole ketään kenelle jutella.. On aivan kammottava olo. Viime yönä nukuin tuskin yhtään.
Kysymys kai kuuluu, mikä avuksi? Tekisi mieli soittaa eräälle vanhalle ystävälle, joka aikoinaan oli "turva", sittemmin olemme ajautuneet erilleen. Mutta onko se sitten ihan typerää ottaa yhteyttä vuosien takaa kun tilannekin on tämä.. Itkettää ja on vaikeuksia istua täällä töissä naama peruslukemilla. Erokin välähti keskusteluissa miehen puolelta..
Kysymys kai kuuluu, mikä avuksi? Tekisi mieli soittaa eräälle vanhalle ystävälle, joka aikoinaan oli "turva", sittemmin olemme ajautuneet erilleen. Mutta onko se sitten ihan typerää ottaa yhteyttä vuosien takaa kun tilannekin on tämä.. Itkettää ja on vaikeuksia istua täällä töissä naama peruslukemilla. Erokin välähti keskusteluissa miehen puolelta..