Lähden etsimään kampaaja, annan vapaat kädet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
eilen kun vielä oli ok kun oli kihara tukka ja auki, tänään näytän naurattavalta tukkaa kiinni ja kuitenkin sekaisin, tämä otstukka en edes tiedä miksi leikkasin taas ja se kasvaa super vauhdilla aina että silmissä koko ajan.
Saavatko he minusta jotain? En tiedä saanko edes kampaajan niin nopeasti, mutta nyt istun hotellin ala-kerran kahvilassa ja yks työntekijä täältä lupasi tiedustella :D. Pelkäsin aina vapaat kädet antaa, mutta nyt annan hurrr! P. S. Onko joku muu antanut kampaajalle vapaat kädet? Olitko tyytyväinen ja minulle sopii kaikki, paitsi jos se ehdottaa lyhyt tukkaa, en suostu :ninja:
http://aijaa.com/jSNvnx

Mä olen kans arka antamaan vapaita käsiä, mutta hiustyylin muutos piristää kyllä kummasti sitten kun sen uskaltaa tehdä! Toivottavasti pääset hyvälle kampaajalle, sun hiuksista saa varmasti tehtyä vaikka mitä

Mä olen kans arka antamaan vapaita käsiä, mutta hiustyylin muutos piristää kyllä kummasti sitten kun sen uskaltaa tehdä! Toivottavasti pääset hyvälle kampaajalle, sun hiuksista saa varmasti tehtyä vaikka mitä

Juuri näin. Itse kuitenkin etsisin jonkun hyvämaineisen hiusmuotoilija kotimaasta tai menisin hiusmalliksi (aika usein niitä etsitään ja ehtona vapaat kädet) . Saattaa olla ettei ulkomailla sulle kuitenkaan uskalleta tehdä mitään radikaalia kun on kuitenkin kielimuuria jossain määrin (tosin onhan sulla sitä Suomessakin. Hiuksista saa varmasti upeat kun uskallat luopua tuosta iankaikkisesta potaskaa.

En ole saanut kampaaja. Ei se niin helppoa ollutkaan :). Huomenna pääsen, mutta huomenna ei käy, kun juoksen kaupungista kaupunkiin :D. Pitää sitten Suomessa mennä tai sitten leikata vain otsit ja laittaa ne ylös niin kauan kunnes pääsen taas ulkomaaille. Ulkomaailla on vain se hyvää mulle, kun he osaavat käsitellä paksu tukkaa, mulla vain hyviä kokemuksia, Suomessa taas ei ja aina saan jotain sellaista mitä en halua, näkee se minustakin...P. S. ja olisin päässyt tänäänkin jos ei olisi ollut hiuspidennys ongelma, mitä pitää tilata ja varata ajan min. 6 tuntia.

Onko tuo kypärä CE hyväksytty?

Meikkaa nyt hyvä ihminen jos on aivan pakko pitää pikimustaa tukkaa. Sulla on aina niin väritön naama, että näyttää aivan hassulta yhdistettynä noin huomiota herättäviin hiuksiin. Silmiin ripsiväriä jne. ja huuliin jotakin väriä. Näytät aivan aaveelta tuossa lookissa eikä se todellakaan ole hyvä asia. Eikö olisi kivempi näyttää elävältä?

Ja miksi laitat hiustenpidennykset jo entuudestaan paksuihin hiuksiin? Sun hiukset on aina näyttäneet sun kuvissa kypärältä. Ei hyvä.

Miten joku voi ajatella jos laitan muutamia kuvia ilman meikkiä niin en meikkaa yhtään(n). Mä en ole vaan mikään instagramin, selfien ihminen. Totta että 24/7 en pitää meikkiä mutta melkein päivittäin sen kuitenkin teen vaikka voin 3in päivä olla meikkaamatta. Mä en osaa edes töihin tarkoitan kokoukseen lähteä ilman pientä meikkiä. Rannalla, kotona, shoppailla voin hyvinkin ilman. Jos mun tukkaa päin jotain niin kuin nyt en edes kehtaa meikkiä laittaa. Paitsi tänään hermot meni mutta sain otsatukka sivulle ja hiukset ylös :ROFLMAO:. Mutta vain nyt on poskipunaa meikkivoide ja vaalea Roosa huulikiilto enkä laittaa sen enempää kun tänään lähdin Florenceen ja sieltä Capriin.... Ennen olin sellainen etten kehtanut mennä edes kauppaan ilman meikkiä. Nykyään ei kiinnosta mitä muut ajattele jos olen meikittön. Kun uskon normaali ihminen tajua ettei täydellisiä naisia ilman meikkiä ei ole

Miten joku voi ajatella jos laitan muutamia kuvia ilman meikkiä niin en meikkaa yhtään(n). Mä en ole vaan mikään instagramin, selfien ihminen. Totta että 24/7 en pitää meikkiä mutta melkein päivittäin sen kuitenkin teen vaikka voin 3in päivä olla meikkaamatta. Mä en osaa edes töihin tarkoitan kokoukseen lähteä ilman pientä meikkiä. Rannalla, kotona, shoppailla voin hyvinkin ilman. Jos mun tukkaa päin jotain niin kuin nyt en edes kehtaa meikkiä laittaa. Paitsi tänään hermot meni mutta sain otsatukka sivulle ja hiukset ylös :ROFLMAO:. Mutta vain nyt on poskipunaa meikkivoide ja vaalea Roosa huulikiilto enkä laittaa sen enempää kun tänään lähdin Florenceen ja sieltä Capriin.... Ennen olin sellainen etten kehtanut mennä edes kauppaan ilman meikkiä. Nykyään ei kiinnosta mitä muut ajattele jos olen meikittön. Kun uskon normaali ihminen tajua ettei täydellisiä naisia ilman meikkiä ei ole

Että ihan Florecensessa :LOL: Olet monta kertaa kertonut että meikkaat vain puuterilla ja käytät huulipunaa tai kiiltoa. Silmämeikkiä ei ollenkaan tai vain ripsiväri. On ihan ok olla meikkaamatta sehän on ihan jokaisen oma asia mutta jos haluat olla edustava, ja jonkun tuotteen 'kasvo' kuten olet kertonut, niin tuon hallitsevan mustan pottatukan kanssa kasvot jäävät kovin valjuiksi ilman kunnollista silmämeikkiä. Luulisi että sun kannattaisi tosiaan panostaa niitä rahojasi hyvään hiusmuotoilijaan (sen sijaan että itse epäonnistuneet värjäilet) ja meikkitaiteilijan opastuksen.

kandee rauhassa googletella hyviä kampaajia. Jos yrität saada kampaajan juuri nyt tai parissa päivässä, niin voi olla ettei ole hyvä kampaaja. Parhaimpiin liikkeisiin on jonoa.

Näin ohuttukkaisena olen monta kertaa miettinyt miksi monet, joilla paksut ja runsaat hiukset, eivät näe omien hiustensa mahdollisuuksia ... pitäydytään vuositolkulla epäsopivissa kampauksissa tai sitten ei tehdä sille reuhkalle mitään...

Yhteistyössä