Lahden asuinalueet (hyvät ja huonot?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napasaara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
patomäki on tosi rauhallinen (itse asutaan) samoin Laune,asemantausta,niemi...sitten paikkoja johon en lapsen kanssa muuttaisi ja olen joskus asunutkin näissä aika rauhattomia, mukkula, liipola, kärpänen

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
patomäki on tosi rauhallinen (itse asutaan) samoin Laune,asemantausta,niemi...sitten paikkoja johon en lapsen kanssa muuttaisi ja olen joskus asunutkin näissä aika rauhattomia, mukkula, liipola, kärpänen

Mä tykkään patomäestä kanssa..
Asemantaustaan en ikinä muuttaisi lasten kanssa kyllä, aika kyseenalaista sakkia nykyään.
Kärpäsestä taas tykkään, en kuitenkaan siitä alueesta joka kärpäsenmäen alla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
taas liputan mukkulan puolesta, minusta siellä oli mukava asua, ei mielestäni ollenkaan rauhaton =)

Ei mullakaan mukkulasta ole pahaa sanomista =)
Sitten tykkään kasakkamäestä tosi paljon, siellä 17v asunut eikä pahaa sanottavaa siitä, melkein vaan omakotitaloja ja rivareita, omistussellaisia siellä!

Itse voisin muuttaa, jos muuttaisin takas Lahteen, ehkä Jalkarantaan... Ja sit riippuen siitä, paljonko pitää kulkea mihinkin suuntaan, voisin harkita Renkomäkeä, Ahtialaa, Joutjärveä... Asikkalassa ja Hollolassa on oikeastaan mun mielestä houkuttelevampia paikkoja eikä matka Lahteen ole liian pitkä.

En enää ikinä muuttaisi Metsäkankaalle, Launeelle, Mukkulaan tai Asemantaustaan. =)

joo ite asuin 8-9 vuotta liipolassa on joo hieman rauhatonta paikkaa mut kuitenki ihan kivaa oli asua siellä sillon joskus vuonna jtn.....ööö vuosina 89-98
siis hyvin hyvin kauan sitten ja asuin myös launeella vuoden verran sekin on ihan kivaa ja rauhallista aluetta...

Me asutaan Karistossa ja hyvä paikka on asua =)
Mutta just Mukkula, Liipola ja jotkut Riihelän ja Ahtialan alueista (lähinnä missä on vuokrataloja) ovat kai hiukan rauhattomia.
Hohhoijaa asun riihelassa alue on todellakin hiljainen ja rauhallinen. Alueella on sekä omistus että vuokrataloja. Hyvät lenkki maastot lähtee kotiovelta koiran omistajan unelma. Olis tosi hyvä jos ei puhuttas alueista ja niiden asukkaista jos ei tiedä. Riihela on rauhallinen hiljainen alue

Joo oon samaa mieltä Pirttiharju ja Riihela rauhallista ja mukavaa aluetta.Jos jotain kaipaa on kauppa mutta ei sekään haittaa ostin just uuden auton käteisellä. Nyt hurautan sillä kauppaan. 😁

Yhteistyössä