Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:patomäki on tosi rauhallinen (itse asutaan) samoin Laune,asemantausta,niemi...sitten paikkoja johon en lapsen kanssa muuttaisi ja olen joskus asunutkin näissä aika rauhattomia, mukkula, liipola, kärpänen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kytölä on hyvä lasten kans. ite asutaan täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:taas liputan mukkulan puolesta, minusta siellä oli mukava asua, ei mielestäni ollenkaan rauhaton =)
Riihelässä oon asunu 30 vuotta rauhallinen alue,täältä löytyy sekä omistus että vuokra-asuntoja.Oikein viihtyisä ja luonnon läheinen ja ennekaikkea hiljainen paikkaMe asutaan Karistossa ja hyvä paikka on asua =)
Mutta just Mukkula, Liipola ja jotkut Riihelän ja Ahtialan alueista (lähinnä missä on vuokrataloja) ovat kai hiukan rauhattomia.
Hohhoijaa asun riihelassa alue on todellakin hiljainen ja rauhallinen. Alueella on sekä omistus että vuokrataloja. Hyvät lenkki maastot lähtee kotiovelta koiran omistajan unelma. Olis tosi hyvä jos ei puhuttas alueista ja niiden asukkaista jos ei tiedä. Riihela on rauhallinen hiljainen alueMe asutaan Karistossa ja hyvä paikka on asua =)
Mutta just Mukkula, Liipola ja jotkut Riihelän ja Ahtialan alueista (lähinnä missä on vuokrataloja) ovat kai hiukan rauhattomia.