lävistyksistä

-
eikö mielummin justiinsa kielikoru kun esim. huuli? se ei meinaan edes pahemmin näy. eikä siitä oo minkäänlaista haittaa kun menee ammattilaiselle laitattamaan ja hoitaa kunnolla kunnes paranee.
 
...
no antaisin luvan, inhotti kun itse sen kovin halusin vähän ennen kuin olin tuon 16v ja äiti vaan kielsi, helpompi olisi ollut kun olisi luvannut. Siintä seurasi muutaman viikon mykkäkoulu sun muuta kun sen sit otin.. en koskaan näyttänyt kieltäni äidille.. olin kuulemma lesbo kun sen halusin. jos et anna lupaa niin hän saa sen silti kohta, onko se sitten parempi?
 
vieras
Käytiin juuri pojan kanssa samanlaista keskustelua ja hän sanoi, että 16v saa itse päättää...
Mä en antais ja isänsä sanoi että armeijan jälkeen. Saas nähdä miten käy?!
 
hammashoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja -:
eikö mielummin justiinsa kielikoru kun esim. huuli? se ei meinaan edes pahemmin näy. eikä siitä oo minkäänlaista haittaa kun menee ammattilaiselle laitattamaan ja hoitaa kunnolla kunnes paranee.
Siitä on kauheasti haittaa hampaille!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hammashoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
eikö mielummin justiinsa kielikoru kun esim. huuli? se ei meinaan edes pahemmin näy. eikä siitä oo minkäänlaista haittaa kun menee ammattilaiselle laitattamaan ja hoitaa kunnolla kunnes paranee.
Siitä on kauheasti haittaa hampaille!
tuota siis kileikorusta vai huulikorusta??
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja hammashoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
eikö mielummin justiinsa kielikoru kun esim. huuli? se ei meinaan edes pahemmin näy. eikä siitä oo minkäänlaista haittaa kun menee ammattilaiselle laitattamaan ja hoitaa kunnolla kunnes paranee.
Siitä on kauheasti haittaa hampaille!

ei kaikilla? yhden herran tiedän jolla hammas puuttuu kielikorun takia ja sekin johtuu siitä että ukko pureskeli sitä kokoajan. itellä ei ainakaan oo tullut mitään ongelmia tuon korun takia vaikka on vielä se liian pitkä harjotuskorukin (lävistys ollut yli 6kk). enemmän siitä huulikorusta on etuhampaillekkin haittaa kun hinkkaa ikeniin --> ne laskee.

 
-
ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä siinä kielikorussa on niin mahdottoman kamalaa? vai onko se pelkästään tuo että jokapuolella pelotellaan kuinka siitä on (muka) niin kamalasti haittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä siinä kielikorussa on niin mahdottoman kamalaa? vai onko se pelkästään tuo että jokapuolella pelotellaan kuinka siitä on (muka) niin kamalasti haittaa?
Jaa-a, mä tykkään, enkä ota ikinä pois :p

Ite pistin 15 kesäisenä ja antaisin 16vuotiaan laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä siinä kielikorussa on niin mahdottoman kamalaa? vai onko se pelkästään tuo että jokapuolella pelotellaan kuinka siitä on (muka) niin kamalasti haittaa?
Tämä on vain yksittäistapaus, mutta ollessani sairaalassa keuhkokuumeessa jaoin huoneen nuoren likan kanssa, jolla oli tullut kielikorusta massiivinen tulehdus suuhun ja levinnyt nieluun. Tyttöparalla ei sanat suusta kunnolla tulleet, mutta lääkäriltä kuitenkin intti milloin voi laittaa uuden korun. :/

Siksi olen kielikorua vastaan.
 

Yhteistyössä