LÄSKIN SULATTAJAT vko 6

Kyy
Täällä on myös motivaatio totaalisesti kadoksissa. Sentään karkkilakko on pitänyt, kun aloitin sen heti vuoden alusta hyvällä motivaatiolla. NYt ajattelin mennä seuraavaksi pizzalakkoon eli jättää senkin kokonaan kun "vähän pizzaa" tuntuu olevan tuntematon käsite minulle! :kieh: :headwall:
 
vaakapäivä ja miinus -500g, mut usein paino heittelee ton verran. Tein vkl yötyötä ja syömiset tas päin honkia.
Nyt alkaa taas uusi tsemppi ja raivo.
Kiloklubiin liitytty, liikunta aloitettu uudestaan.
Tänään kyl menen huviretkeen syömään 3 lajin ateria, eli huomenna onkin paasto päivä :)

Kumpa nyt taas alkas tapahtuun jotain. tahtoo vasta kesäksi uusia vaatevarastonsa, vaikka jo nyt vois uusia.
 
Jätän painon ilmoittamatta nyt. Perjantaina en muistanu vaa´alla käydä ja viikonlopun olin reissussa ja ja.. :ashamed: :kieh: Koitan saada tasoittumaan perjantaihin mennessä, etten ihan masennu.
Liikkumaan en oo päässy, ku supistelee ihan liikaa muutenkin. Se ärsyttää.. :/ Rv 27+ vasta, ettei vauvan kyllä tarvisi syntyä vielä kymmeneen viikkoon.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja sane:
vaakapäivä ja miinus -500g, mut usein paino heittelee ton verran. Tein vkl yötyötä ja syömiset tas päin honkia.
Nyt alkaa taas uusi tsemppi ja raivo.
Kiloklubiin liitytty, liikunta aloitettu uudestaan.
Tänään kyl menen huviretkeen syömään 3 lajin ateria, eli huomenna onkin paasto päivä :)

Kumpa nyt taas alkas tapahtuun jotain. tahtoo vasta kesäksi uusia vaatevarastonsa, vaikka jo nyt vois uusia.
Sinäkö punnitset itsesi aina tiistaina? Se on ihan ok, mutta sovitaanko ettei yhteen pinoon ilmoiteta kuin yksi punnitus. Eli ensi tiistaina seuraavaan pinoon sitten ensi viikon tulos. :D
 
Tinnitys
Hei. Pääsenkö minä mukaan? Olen kyllä ollut jo lokakuusta keventämässä, mutta nyt ajattelin aloittaa kunnolla uudestaan :) Kymmenisen kiloa saanut kyllä jo pois, mutta jos tämänhetkinen paino otetaan lähtöpainoksi. Elikkäs olen 160cm ja 69.6kg :)
 
sane
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja sane:
vaakapäivä ja miinus -500g, mut usein paino heittelee ton verran. Tein vkl yötyötä ja syömiset tas päin honkia.
Nyt alkaa taas uusi tsemppi ja raivo.
Kiloklubiin liitytty, liikunta aloitettu uudestaan.
Tänään kyl menen huviretkeen syömään 3 lajin ateria, eli huomenna onkin paasto päivä :)

Kumpa nyt taas alkas tapahtuun jotain. tahtoo vasta kesäksi uusia vaatevarastonsa, vaikka jo nyt vois uusia.
Sinäkö punnitset itsesi aina tiistaina? Se on ihan ok, mutta sovitaanko ettei yhteen pinoon ilmoiteta kuin yksi punnitus. Eli ensi tiistaina seuraavaan pinoon sitten ensi viikon tulos. :D

siis, huomasin ketjun 5.2 ja silloin ilmottauduis mukaan 93kg lähtöpainolla. Olen aina punninnut tiistaisin, koska silloin on täällä työmaalla yhteinen punnitus päivä ( eli lähtöpainokin edellis tiistailta). Ei ole tarkoitus ollutkaan punnita itseäni joka toinen päivä. Eli tämä oli kyl minun tän viikon punnitus. Sorry et unohtu ilmoitta vaaka päiväni tuossa ilmottautuessani.

 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Tinnitys:
Hei. Pääsenkö minä mukaan? Olen kyllä ollut jo lokakuusta keventämässä, mutta nyt ajattelin aloittaa kunnolla uudestaan :) Kymmenisen kiloa saanut kyllä jo pois, mutta jos tämänhetkinen paino otetaan lähtöpainoksi. Elikkäs olen 160cm ja 69.6kg :)
Tervetuloa mukaan! :D
 
Tänään olis punitus ja muo ei ensinäkään yhtään huvita mennä, mut olis vähän pakko, muuten alkaa kohta jo taas paino noustra, kun kukaan ei oo vahtimassa...Ja sit tulee se mutku; mulla ei oo autoa :headwall: Toisesta on lämmityslaite rikki eikä pysy ikkunat auki ja toisessa on vikaa jarruissa |O Miten tää nyt voi olla näin vaikeeta |O
Sitäpaitsi kohta alkaa menkat ja mä oon turvoksissa ja painan palkjon enemmän kun oikeesti ja PLÄÄÄH! Musta tuntuu taas, että ei huvita yhtään, lopetan koko laihduttamisen! No joo, en, mutta siis nyt on kyllä motivaati niin jossain, eikä punnitus huvita, kun on siinä rajoilla onko pudotusta vai ei :/ Mutta oma vikahan se on, kun on tullu lintsattua ruiokapäiväkirjasta...
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tänään olis punitus ja muo ei ensinäkään yhtään huvita mennä, mut olis vähän pakko, muuten alkaa kohta jo taas paino noustra, kun kukaan ei oo vahtimassa...Ja sit tulee se mutku; mulla ei oo autoa :headwall: Toisesta on lämmityslaite rikki eikä pysy ikkunat auki ja toisessa on vikaa jarruissa |O Miten tää nyt voi olla näin vaikeeta |O
Sitäpaitsi kohta alkaa menkat ja mä oon turvoksissa ja painan palkjon enemmän kun oikeesti ja PLÄÄÄH! Musta tuntuu taas, että ei huvita yhtään, lopetan koko laihduttamisen! No joo, en, mutta siis nyt on kyllä motivaati niin jossain, eikä punnitus huvita, kun on siinä rajoilla onko pudotusta vai ei :/ Mutta oma vikahan se on, kun on tullu lintsattua ruiokapäiväkirjasta...
Kivempi se on punnita nyt, jos oot siinä rajoilla että onko pudonnut vai ei. Ensi viikolla se on kuitenkin varmasti noussut jos et nyt mene. Eli tsemppiä vain punnitukseen! :D
 

Yhteistyössä