LÄSKIN SULATTAJAT vko 38

Kyy
Helli-Karamelli.....163cm.....LP 74kg.....NYT 70,5kg....-700g

KerroTokiLisää.....165cm......LP 79,9kg....NYT 66,7kg...-700g

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 88,4kg..


Leana......176c.......LP 90kg.....NYT 80,8kg..

Minttu-79.....172cm......LP 126kg.....NYT 104,5kg...

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 77,4kg...

Pullunkainen........169cm......LP 88,0kg.....NYT 68,1kg..

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,5kg...

Salainen numero.....170cm....LP 78,8kg.....NYT 72kg..

Selma......168cm......LP 86kg.......NYT

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 76,9kg...-300g

Ticky......175cm........LP 97,9kg.....NYT 94,5kg...


Tukka Tötteröllä......157cm.......LP 90,1kg.....NYT 81kg


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
tänään 70,5kg eli -700g =)

Kohta kesäkilot kukistettu!

Mutta yhtä asiaa en käsitä... Kävin ostamassa juhlamekon tossa heinäkuussa, eilen kokeilin sitä ja se tuntui jotenkin pieneltä. Ei siis ollut pieni, mutta jotenkin muistelen, että se kaupassa tuntui vähän löysemmältä : /
Ja painan vähemmän kuin silloin!! :confused:
 
Tänään 76,9 eli -300 g. Ihan tyytyväinen, koska viime viikolla tippu niin iso määrä. Nyt se alkaa se oikea läskin sulatus. =)

Helli-Karamelli
, kuulostaa oudolta. Ethän ole pessyt sitä, ettei okeesti ois kutistunu?

Tuli tosta mekosta mieleen. Elokuussa oli kaverin häät. Teetin Thaimaassa pari vuotta sitten silkkimekon ja ajattelin, että se ois kiva laittaa päälle. NOT! Meni päälle, just ja just, mut ei ollut kyllä kauheen kivan näköinen päälle. Siitä sainkin inspiraation alkaa tiputtamaan painoa... :LOL:
 
Pullunkainen
Täällä selityksiä: se herkkuviikko, menkat, oon ollu kipeenä jne jne. En mene vaakaa lähellekään :(. Mut tässä pinossa pysyn siihen asti, että tavoitepainoon pääsen :D Vei se sitten miten kauan vaan :)

Pinoa ei ollu linkitetty vanhaan ketjuun... Kävinkin siellä kyselemässä jo eilen, että eikö oo uutta ketjua :)

Niin ja ensi viikosta otan itseäni niskasta kiinni. Vois oikeesti yrittää tota Jutta-dieettiä!
 
Pullunkainen
Nostelen tätä taas et kaikki muistaa pinoutua. :D

Samalla purnaan kun täällä on motivaatio totaalisen kadonnut noiden menkkojen takia. :/ Herkkuja menee ja paino nousee, ei kiva :(
Mulla menkat tekee just saman! 2 vkoa kuukaudesta on helppo pitää itsensä kurissa ja sit 2 vkoa on yhtä taistelua, kun joka päivä on "nälkä" ja tekee mieli jotain hyvää... Ois pal helpompaa laihduttaa, jos ois mies :D
 
"kyy"
Mulla menkat tekee just saman! 2 vkoa kuukaudesta on helppo pitää itsensä kurissa ja sit 2 vkoa on yhtä taistelua, kun joka päivä on "nälkä" ja tekee mieli jotain hyvää... Ois pal helpompaa laihduttaa, jos ois mies :D
No sanos muuta! Miehillä sitä paitsi se paino putoaakin helpommin kun naisilla. Ihan epäreilua!

Ja pahoittelut, oon unohtanu linkittää ketjun. Tää on nykyisin niin hankalaa tää ylläpito kun on tää uus palsta. Esim. jokainen päivitys pinoon pitää tehdä erikseen ku ei samalla nää ketjua enkä millään muista ulkoa kun yhden nikin tiedot kerrallaan. Joten ihmeköskään jos jotain unohtuu!
 
Pullunkainen
Ei tuu tästäkään viikosta yhtään mitään! Oon kipeenä taas ja kuumetta pukkaa ja nukuttua ei saa ja taas on kokoajan "nälkä". Makaan vaan sohvalla ja tuijotan telkkua ja syön :( ARGH! Paino huitelee taas 70 kilossa, toki siitä pari kiloa on nesteitä, mutta masentaa se silti :(
 

Yhteistyössä