LÄSKIN SULATTAJAT vko 3

Täällä olis yksi uusi tulokas =)
Elikkäs painoa nyt 126kg,tosin on nyt iltapäiväpaino kun aamusella yleensä punnin mutta tuolla alotellaan.
Tavoite olis nyt alkuun tuolla 110kg paikkeilla kesäksi ja siitä sitten eteenpäin :)

Niin ja sitä pituutta löytyy 172cm
 
Mä voisin liittyä tähän loppuprojektini ajaksi. Eli lähtöpaino mulla on kesällä ollu 106kg, nyt ollaan 100,4kg. Ja oon syöny kyllä edelleen ku pieni possu, kaloreista piitaamatta että sikäli hitaanlaisesti on lähteny laskuun.
Tällä viikolla otin kaveriksi PV:n pisteet, ihan hahmottamaan syömisten määrää ja laatua.

*pituus on 165,5, liekö sillä puolella sentillä niin väliä :whistle:
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Edelleenkin,poista mut listalta.
Tuun sitten joskus takas,kun on aikaa =)
Juu, poistelin jo!

:attn: Päivitin tähän kaikki viime viikon ketjuun kirjoittaneet! Ja ensi viikolla kaikki keitä ei oo mustattu lähtee myöskin! Saadaan lyhyempi ja aktiivinen lista! :attn:
Et ole päivittänyt mun kohdalle, vaikka kirjoitin :)

Eli saldo oli +-0 viimeviikolta
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Edelleenkin,poista mut listalta.
Tuun sitten joskus takas,kun on aikaa =)
Juu, poistelin jo!

:attn: Päivitin tähän kaikki viime viikon ketjuun kirjoittaneet! Ja ensi viikolla kaikki keitä ei oo mustattu lähtee myöskin! Saadaan lyhyempi ja aktiivinen lista! :attn:
Et ole päivittänyt mun kohdalle, vaikka kirjoitin :)

Eli saldo oli +-0 viimeviikolta
Sun viesti oli menny ihan ohi kun olit sen jo eilen laittanut! Pahoittelut! :D
 
Kyy
No niin lista taas päivitetty! :D

Itseki sain tänään positiivisemman tuloksen kuin eilen, vaaka näytti 86,3kg ja menkat ohi (eli siis turvotus laskenut). Sain sittenkin miinusta tällekin viikolle! Jei! :D
 
äiti kahdelle
kiitos kun lisäsit minut, jospa tämmöinen motivoisi lisää =)

Minkalaisia menetelmiä te käytätte laihutukseen? mä yritän laskea pisteitä mut välillä menee yli..mut oon ajatellut tätä elämän tapa muutoksena johon kuuluu myös mässytys päiviä =) mut ei joka päivä
 
No niin, pitkästä aikaa.. :ashamed:
Viime perjantaina paino oli 82,5kg (jouluna ja uutena vuotena tuli hieman syötyä..)
Nyt perjantaina paino oli 81kg, 100g plussaa siis tuohon edelliseen painoon.

Minkälaisia tavotteita teillä on? Itse aion juhannuksena painaa alle 75kg, ja jouluna alle 70kg. Pitäisi olla ihan realistiset ja mahdolliset kilomäärät, tsemppi ja yritys on kova. Ois se vaan huikeeta kun paino alkais kutosella, en muista millon viimeks olis alkanut. :D

Hienoja pudotuksia taas kaikilla! :flower:
 
Paino tänä aamuna 99kg
Eli -1,1 kg jos oikein laskin :attn: B)

Vihdoin alle sen kauan odotetun sadan kilon. On kyllä kevyt olo :D Vaikka jolllekulle mun tavoitepaino (90kg) on hurjan paljon, niin mulle se olis todellinen saavutus! Toki tarkotus senkin jälkeen laskea painoa, mutta tuohon painoon kun pääsis ni olisin todella ylpiä ittestäni :) Haaveilen jo kesästä uimarannalla ja uusista kesävaatteista!

Ikinä ennen mulla ei ole ollu näin hyvä motivaatio! Nyt jo seitsemän kiloa lähtenyt :)
Yhdeksän jäljellä.
 
Kyy
Onnea Raffeli ja toki muutkin hienoista saavutuksista! Se on hyvä kun motivaatio on kohdillaan, itsellä kanssa nyt sellainen varma asenne, että nyt paino tippuu ja pysyvästi.

Hiljaa hyvä tulee vaikka mulla onkin aikas tiukka (-1kg viikossa) tavoite. :D
 
äiti kahdelle
ei paino pudonnut viikonaikana yhtään mutta mulla on menkat joten se voi vähän vaikuttaa ( selittelyä =D ) mut liikkuttua on tullut ja hieman jopa vyötäröltä on ns. turvotusta hävinnyt.
 
Betti
Pakosta kävelen vauvan kanssa päivittäin n. 1,5 tunnin nukutuslenkin + nyt käyn kaksi kertaa viikossa kuntosalilla - jo on kumma, jos ei rupee tehoomaan. Tosin nyt meillä alkoi kiinteän syönti, ja maistuupa murkina babyselle niin hyvin, että tisuilu jää melkein kakkoseksi, joten energiaa kulunee minulla päivittäin vähemmän. Mutta siis yhä 56 kg plakkarissa.
 
tt ei kirj

Koostetta viimeviikosta (ma-su)

Kasviksia syöty 1,6 kiloa eli 228gr /päivä (ei hyvä, ei hyvä;)
Kuituja 164 gr eli n.23,4gr/ päivä (ok)
Hiilarit alin 111 gr ylin 260 gr päivä
Rasva alin 52 gr ja ylin 84 gr päivä
Proteiini alin 42 gr ja ylin 82 gr päivä

Ruuasta miinusta 2438 kcal

Liikuntasuorituksia 5 kpl
Liikuntaa tunteina 3h 22 min
Liikunnasta tulleet miinuskalorit n. 1395 Kcal

Yhteensä siis miinuskaloreita n.3833 Kcal

Painon ilmoitan huomenna, kun en muistanut tänään käydä.

 
Paino oli tänään 72,9kg eli -600g. Tyytyväinen olen, sillä ruuasta en ole tinkinyt ja söin launtaina karkkeja ja sipsiä sekä sunnuntaina jäätelöä. Toki liikuin paljon ja varsinkin viikonloppua kohti. Oli salibandyä, circuittia ja kuntosalia.

Minä en täällä varsinaisesti laihduta, vaan olen lopun elämääni näin. Herkkuja vähän ja liikuntaa paljon. Olen tyytyväinen n. 200-500g pudotuksiin. Hitaasti lähtee ja pysyy poissa. =)
 
Pullunkainen
Täällä taas ja plussaa taas, kiitos viikonlopun ryyppäjäisten. Mikähän ihme siinä on, että alkoholi on niin paha mulle? No seuraavan kerran tämä neiti ottaa alkoholia kesällä ja muutenkin nyt alko kova kuuri! Yli 80 mentiin taas, 80,5 eli plussaa 900g. No ainakin on tsempit taas kohdallaan. Ja nyt tämä akka ei repsahda kertaakaan ennenkuin on tavoitteessa (eikä sen jälkeenkään). Hitto kun ketuttaa ja potuttaa ja suorastaan itkettääkin.
 
Äiti kahdelle
Pullukkainen: Nyt vaan häntä pystyy siitä se lähtee ja tuo painon nousu voi loppuviikkoa kohti kadota itsestään voi olla ns. hetkellinen pomppaus ja paljon tsemppiä pudotukseen

(.) eli mankat loppui ja -500g näyttäs vaaka =)
 
Huomenna pitäis taas muistaa aamulla käydä puntarilla. Aika samaa on edelleen näyttäny, ku viime viikolla tuo puntari. Ja hyvä niin. Ku eipä tuon painon oikeestaan laskea tarvikaan, ku raskaana oon, mutta jos suunnilleen samassa pysyy, niin se on kyllä hyvä. :p
Nyt rv25. 4kg sais enää nousta, ettei 80kg paukkuis. :snotty:
 
En ymmärrä kuinka paino vaan kokoajan junnaa paikoillaan, vaikka syön vähemmän ja käytän jopa ateriankorvikkeitakin.. :ashamed:

Katotaan jos huomenna on mitään ilmottamista.. Toivottavasti ei ainakaan oo noussut enempää! |O
 

Yhteistyössä