LÄSKIN SULATTAJAT vko 17

Kyy
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 118,1kg....-1,2kg

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 78,1kg....-800g

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 75,7kg..

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 72,2kg..-1kg


KesääOdotellessa......169cm....LP 78,7kg...NYT 78,5kg..

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 91,5kg....-500g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,6kg..

Kyy...................162cm......LP 90,8kg....NYT 90,3kg...-500g

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 74,7kg..

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 110kg..-500g

Musupulla......166cm......LP 87,4kg.......NYT 78,7kg...-700g

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 73,9kg..-400g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 90,4kg...+400g


Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 90,5kg...

Spraitti..........165cm........LP 83kg.........NYT 80,1kg...-800g

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 92,4kg..

Tukka Tötteröllä......157cm....LP 90,1kg....NYT 84,2kg...-900g


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
:wave:
Lähtö paino oli joulukuun alussa 126kg (pituus 171cm)ja hitaasti olen pudotellut, paino tänä aamuna 118,1kg. Eli koko pudotus 7,9kg ja viikon pudotus 1,2kg. Nyt ois tarkoitus vähän tsempata, jotta saisin isomman satsin laardia pois ennen etelän reissua.
 
Pullunkainen
Täällä vaaka näytti 73.9 eli -400g viime viikosta :) Josko mä nyt suinkin vaan jollain ihmeen konstilla pääsisin sinne alle 70 kilon kesäkuuhun mennessä... Liki 6 vkoa aikaa, 4 kiloa pudotettavaa. Ei pitäisi olla paha, mutta kun on...

Taas on näköjään tsemppailtu! Kaikilla pudotusta ainakin tähän mennessä! Hyvä! Se on tää kevät, kun sen saa aikaan :D
 
Faktum
Paino oli aamulla 78,1kg eli -0,8kg.
Tulin just synttäreiltä, joten huomenna voikin olla toinen lukema, mut ilmoitan nyt tuon. :) Ensiviikoksi onkin sitten kovempi rutistus tiedossa.

Tavoite voisi olla 71kg, enpä tiedä onnistuuko kesäkuun alkuun, on näitä juhlia tasaisesti koko kevään.

 
Mä skippaan tän viikon punnituksen. Ollaan oltu viikko reissussa ja tiedetään mitä se tekee syömisille, varsinki jos omaa yhtä hyvät itselleselittelynlahjat kuin minä. :) joten ens viikolla taas puntarille. Hyvin on kaikilla pudonnu!
 
Painoa eilen aamulla 110kg eli -500g
Alkuviikon olin norossa,ja loppu viikon olenkin siten syönyt mitä kroppa pyytänyt ja mitä tehnyt mieli,aika herkuttelu linjalle mnnyt mutta oli niin rajut pari päivää ton vattataudin kourissa et ajttelin jo noutajan tuleva...
Mutta ens viikolla kova kiristys ja toivottavasti terveenä :)
Hienoja pudotuksia kaikilla tälläkin viikolla :) :flower:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Täällä vaaka näytti 73.9 eli -400g viime viikosta :) Josko mä nyt suinkin vaan jollain ihmeen konstilla pääsisin sinne alle 70 kilon kesäkuuhun mennessä... Liki 6 vkoa aikaa, 4 kiloa pudotettavaa. Ei pitäisi olla paha, mutta kun on...

Taas on näköjään tsemppailtu! Kaikilla pudotusta ainakin tähän mennessä! Hyvä! Se on tää kevät, kun sen saa aikaan :D
Huomasinpas, että sinulla on mennyt eka 10 rikki! Onnea! :flower:
 
Do dii löytyshän taas ketju. :LOL:

Mullaki oli perjantaina haku päällä, kun on taas vähän tippunu. :kieh: Eli paino oli 80,1 kg pudotusta siis -800g.

Mutta eka tavoite on 100 g päässä, voi kun mun vaaka olis ollu hitusen armeliaampi... :ashamed:
 
Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Täällä vaaka näytti 73.9 eli -400g viime viikosta :) Josko mä nyt suinkin vaan jollain ihmeen konstilla pääsisin sinne alle 70 kilon kesäkuuhun mennessä... Liki 6 vkoa aikaa, 4 kiloa pudotettavaa. Ei pitäisi olla paha, mutta kun on...

Taas on näköjään tsemppailtu! Kaikilla pudotusta ainakin tähän mennessä! Hyvä! Se on tää kevät, kun sen saa aikaan :D
Huomasinpas, että sinulla on mennyt eka 10 rikki! Onnea! :flower:
Lähtöpaino on ollut oikeasti 88 kiloa, että aiemmin on jo mennyt rikki :) Kohta menee jo 15! :)

Kiitos kuitenkin onnitteluista :D
 

Yhteistyössä