LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

"Kyy"
MÖRKÖ: Mun mielestä on ainakin mukava, että kerrot kuulumisia ja purat fiiliksiä tänne. :D Pysyy pino aktiivisena. Tuli vain mieleen tuossa, että mahdatkohan syödä liian vähän? Jos kerran illalla helposti repsahtaa? Itsellä siihen auttaa se, että syön kunnon aamiaisen ja lounaan sekä päivällisen. (Toki paljon kasviksia ym.) Ja yksi välipala ja iltapala. Näillä eväillä jaksaa koko päivän ja sit jos tekisi illalla mieli repsahtaa, niin kello on jo niin paljon, ettei ole järkeä. :D

Ja pakko hehkuttaa: eilisen vedin tiukasti tuolla linjalla mitä äsken sanoin ja tulos tänään -800g! :D Syön siis jutan malliin. :D

Mulla oli eilen aivan hävytön nälkä! Illalla siis :D Karppailen mutta hiilarit tuli heti alkuunsa täyteen kun mies toi aamiaisen sänkyyn missä oli kaksi leipää EN VALITA :rolleyes: :)
Mut oli silti taas lähteny ja nyt tänään vaaka näytti 78 :O Jännittää mitä tästä mahta tulla kun taas nesteet lähtee noin ihanasti :D

Saarin
Ariami.......178cm.....LP 104kg.....NYT *UUSI*

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 64,5kg..-100g

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT *UUSI*

Kyy........162cm......LP 94,5kg....NYT *UUSI ALKU*

LäskiPois.....151,5cm.......LP 60,2kg......NYT *UUSI*

Minskii......159cm.....LP 70,5kg.....NYT *UUSI*

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 73,5kg..

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 76,3kg...+900g

Nyyti....167cm......LP 68kg.....NYT *UUSI*

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT *UUSI*

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT *UUSI*

Pimpula.....157cm....LP 75,3kg....NYT *UUSI*

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 78,7kg...+1,7kg

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT *UUSI*

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,2kg..

SininenSatutar....173,5cm.....LP 103,8 kg.....NYT *UUSI*

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...

Äitikertaakuus......152cm.....LP 75,2kg......NYT *UUSI*

Saarin 162cm/54kg NYT *uusi*

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen vuoteen! :flower:
mukaan liityn

etsiväkaksoset harmailee
Täälläkin ois yks "sulattaja" :D Painoa 65,5kg ja pituutta 165cm! Noin 10kg ois tavoite kesään mennessä saada pois. :)
Olet miltei samoissa mitoissa kuin minä, mutta sulla kovempi tavoite. Minä olisin tyytyväinen jos paino alkaisi viitosella, eli 59 riittäis. Tai sitten vastaavasti se, että vatsapuolelta katoaisi tuo sektiohaavan päälle jäänyt reppu... Se taitaa kyllä olla osaksi nahkaa, eli siihen ei auta kuin kirurgin veitsi mutta katotaan nyt ensin mihin sisulla pääsee.

No niin, tänä aamuna vaaka näytti 103,3. Yksi kokonainen päivä on jo oltu skarpimpana!

...tosin aamupuuro loppui kesken ennen kuin ehdin osingoille, eli aamupala vain "unohtui" ja oli todellisuudessa vain kaksi mukillista kahvia. Seuraavan kerran syötävää oli edessä puolilta päivin veljeni kahvipöydässä, jossa onnellisen muistamattomana haukkasin kakusta kaksi kertaa ennenkuin muistin "uuden elämän" taas alkaneen :LOL: voi hyvä päivä!! No, siirsin kakun miehen lautaselle ja myöhemmin hampurilaispaikassa tilasin itselleni mielettömän salaattiannoksen hyvillä mielin. Tässä ois tarkoitus lähteä ulkoilemaan, jos ymppäis tuolle puolitoistavuotiaalle sen verran vaatetta että tarkenis pulkassa ja vähän kiertelemään kylää.
Eli kyllä tää tästä :) on vaan niin kauan ajatellut että "uutena vuotena" sitten aloitan taas, että se kuitenkin sitten yllätti. Pitäis muistaa juoda vettäkin taas paljon paljon enemmän!!

Kiva lukea muidenkin juttuja täältä!! Tsemppiä taas kaikille :)

Kyy
Tervetuloa mukaan myös Saarin, Zasmin ja Mustikkainen! :D

Meillä ei ole mitään rajoituksia sen suhteen kuka pääsee mukaan, vaan jokainen voi tulla koska haluaa ja lähteä koska haluaa. Jokaisella on oma projeti ja oma tavoite, täällä jaetaan vain kuulumisia ja tsemppiä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja etsiväkaksoset harmailee;22799992:
Olet miltei samoissa mitoissa kuin minä, mutta sulla kovempi tavoite. Minä olisin tyytyväinen jos paino alkaisi viitosella, eli 59 riittäis. Tai sitten vastaavasti se, että vatsapuolelta katoaisi tuo sektiohaavan päälle jäänyt reppu... Se taitaa kyllä olla osaksi nahkaa, eli siihen ei auta kuin kirurgin veitsi mutta katotaan nyt ensin mihin sisulla pääsee.
Tuo 10 kiloa nyt on sellanen "unelma" :D Itekki oon tyytyväinen kuhan saan painon alle 60kg, ja et se pysyis siellä kans :D Ennen raskautta painoa tais olla jotai 57kg ja siihen oisin ihan tyytyväinen, tai siis tosi tyytyväinen. Mulla on marraskuussa -09 syntyny poika, synnytyksen jälkeen rupes tippuu paino nopiasti ja parhaimmillaan se oli siinä 58kg, mut sit aloin syömään tosi huonosti. Tyyliin saatoin olla päivän kokonaan syömättä ja sit illalla söin hirveesti karkkia tai roskaruokaa. Mulla alko tänään herkkulakko(sis.roskaruoka, karkki, sipsit, limukka ym.) Voi olla mulle aika hankalaa ku oon melkeen päivittäin tottunu suklaata, tai muuta karkkia syömään ja juomaan limukkaa.

Hei taas kaikille!

Pitänee Googlettaa tuo Jutan tyyli jolla moni teistä ilmeisesti painoaan pudottaa, että näkee millainen se on! Minä olen pitänyt itseäni aina lihavana (vaikken ehkä varsinaisesti "lihava" olekaan ollut toisin kuin nyt), laihduttanut monet kerrat ja sitten kuurin loputtua kerännyt kilot korkojen kera takaisin. Liikunnan lisääminen ja syömisen vähentäminen näyttää toimivan minulla, mutta tässä alkuvaiheessa kaikki lisäkeinot ja avut kummasti kasvattaa motivaatiota, varsinkin kun näkee vaa'alla aamuisin pienenevän lukeman :)

Viimeisen vuoden aikana on sen verran tullut _vihdoin_ älyä päähän että tajuan että tämä on loppuelämän juttu, syömisen ja liikkumisen tarkkailu. Jossain vaiheessa ajatus toivon mukaan lähtee niin selkäytimestä että se tulisi jo automaattisesti mukana... ja siis tämä on puhetta vain omalta kohdaltani, jokainenhan löytää itselleen sopivan keinon ja tyylin!!! Mulla tuota lähtöpainoakin jo on melkolailla enemmän kuin suurella osalla teistä, oli kai aikakin oppia :ashamed:

Tuo tytöntyllerö joka leikkii nyt tuossa vieressä on myös suuri motivaation lähde. En halua että kasvaa kuten minä, että liikunta ei ole mieluista ja sitä ei opita kotona. Käydään nyt aina kun ilmat sallii tässä naapurustossa kävelyllä, ja ilokseni (sekä suureksi yllätyksekseni) melkoisia matkoja jaksaa ja haluaa jo tuon ikäinen kävellä! Loppumatkat mennään sitten pulkassa kun into lopahtaa. Haluan olla sellainen äiti joka jaksaa juosta ipanoiden perässä ja leikkiä mukana :) ...eli vielä olisi toiveissa ainakin yksi muksu, sitäkin ajatellen kiloja pitäisi pois saada. En halua olla toista kertaa sellainen sotanorsu kun olin viime raskauden loppumetreillä :LOL:

Ei olla silti liian ankaria itsellemme, joskus ne kahvipöydissä repsahdukset vaan buustaa uutta motivaatiota ja jopa laittaa hidastuneen aineenvaihdunnan uudestaan käyntiin ;)

MÖRKÖ*
[QUOTE="Kyy";22799880]MÖRKÖ: Mun mielestä on ainakin mukava, että kerrot kuulumisia ja purat fiiliksiä tänne. :D Pysyy pino aktiivisena. Tuli vain mieleen tuossa, että mahdatkohan syödä liian vähän? Jos kerran illalla helposti repsahtaa? Itsellä siihen auttaa se, että syön kunnon aamiaisen ja lounaan sekä päivällisen. (Toki paljon kasviksia ym.) Ja yksi välipala ja iltapala. Näillä eväillä jaksaa koko päivän ja sit jos tekisi illalla mieli repsahtaa, niin kello on jo niin paljon, ettei ole järkeä. :D

Ja pakko hehkuttaa: eilisen vedin tiukasti tuolla linjalla mitä äsken sanoin ja tulos tänään -800g! :D Syön siis jutan malliin. :D[/QUOTE]

Kyllä mä varmaan syön ihan riittävästi, juomisesta en olis niinkään varma. Vaikka oon koittanut nyt siihenkin satsata tietoisesti... Nuo anopin tarjoilut saa vaan mut sortumaan, ehkä siks, että meillä ei nykyisin ole kotona mitään hyvää jemmassa. En tuo kaupasta herkkuja, niin ei tule kiusausta. Ja sit kun sitä hyvää on tarjolla, ei vaan VOI vastustaa :ashamed: Jos voisin, olisin varmaan jo sen 65kg :headwall:

No, ei ku eteenpäin niin ku mummo lumessa. Mulla on koko elämä nyt ihan vastatuulessa, mutta koitan silti pitää itseni edes joten kuten ruodussa :/

Jaahas, jospa sitä tänne liittyisin minäkin.
Pituutta 167 ja paino 104kg! Hirmu tiukalle ei vielä voi vetää kun imetän mutta tarkkailla kuitenkin vähä mitä syö...haluaisin painaa joskus veilä n 60kg mutta tässä vaiheessa vielä tuntuu aika hurjalta tavoitteelta niin ensi alkuun nyt pyrin alle 100kg.

Tsemppiä kaikille ja miulle :wave:

läskipois
hyppäsin puntariin heti herättyä ja näytti 59.7kg elikkäs se PUOLI KILOA on lähteny.

Vuonna 2008 meil oli crossari jolla poljin innkokkaana, ja 10 kg läks, mut sekin hajos. Nyt käyn sit kävelylenkilllä, hölkkään tvtä kattoessa, en syö makeita ja vältän perunaa, riisiä ja pastaa sekä vaaleta leipää. Kahvin juonti on vähentyny huomattavasti jonka myötä myös se napostelu.

Heinäkun 14 on miehen synttärit ja takaraja tavoitepainoon on sillon viel ois 5-7kg pudotettavaa.

etsiväkaksoset harmaana
Tänä aamuna painoa oli 65,1kg eli lähtöpainoon plussaa 500g ja edelliseen punnitukseen siis +600g. Johtunee siitä että kun yritän muutoin syödä vähähiilarisesti, mutta eilen söin lasagnea ja kuivakakkua.

Kaivelin vessan kaappeja siivotessa ja sieltä löyty vihko mihin olen punninnut itseäni keväällä 2009 ja näköjään myös 2010. Tuosta 65 kilosta on lähdetty myös tammikuussa 2009 liikkelle, maaliskuussa olin silloin sen 5kg kevyempi. Eli näköjään mun paino aaltoilee tuon 5kg aina, mikä ei ole oikein hyvä juttu.

Juttadieettiin olen rekisteröityny nyt tammikuussa alkavaan erään. Katotaan kuinka käy.

Heipä hei!
Innoissani punnituspäivän tuloksesta pompin heti aamulla vaa'alle. Lukema 103,3kg ei niinkään innostanut. Eli lähtöpainosta ekalla "kurinalaisella" viikolla vain -700g. No, alaspäin se on sekin :) ja on se jojotellut parina edellisenä aamuna jo alempanakin, miksi lie just tänään oli ylempänä.

Oli jostain syystä karsea olo, aamupuuro meinas juuttua kurkkuun ja luovutinkin lautasen puolessa välissä ja vaihdoin luonnonjugurttiin & mysliin. Jännittää varmaan kun on viikonloppuna uuteen paikkaan työhaastattelu =)
Eilen teki mieli "mitä tahansa" mitä vielä viikko sitten mussuttelin huolettomana. Mies lopetti polttamisen kun minä aloitin tämän urakkani. Tuumin että jos pystyy olemaan polttamatta niin kyllä mun on pakko pystyä olemaan syömättä!! Ihmeellisiä mässäysfiiliksiä! Toivottavasti päivä tästä paranee :) suunnataan pikkuneidin kanssa kirppiskierrokselle.

Ariami.......178cm.....LP 104kg.....NYT 103,3kg ...-700g

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 64,5kg..-100g

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT *UUSI*

Kyy........162cm......LP 94,5kg....NYT *UUSI ALKU*

LäskiPois.....151,5cm.......LP 60,2kg......NYT *UUSI*

Minskii......159cm.....LP 70,5kg.....NYT *UUSI*

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 73,5kg..

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT *UUSI*

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 76,3kg...+900g

Nyyti....167cm......LP 68kg.....NYT *UUSI*

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT *UUSI*

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT *UUSI*

Pimpula.....157cm....LP 75,3kg....NYT *UUSI*

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 78,7kg...+1,7kg

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT *UUSI*

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,2kg..

Saarin....162cm.....LP 54kg....NYT *UUSI*

SininenSatutar....173,5cm.....LP 103,8 kg.....NYT *UUSI*

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...

Zasmin......165cm.....LP 65,5kg.....NYT *UUSI*

Äitikertaakuus......152cm.....LP 75,2kg......NYT *UUSI*

Muutetaanko tähän yleensä itse uudet lukemat vai päivittääkö ketjun ylläpitäjä taulukkoa? :) Muutin omani.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä