mukaan liitynAriami.......178cm.....LP 104kg.....NYT *UUSI*
Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 64,5kg..-100g
Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT *UUSI*
Kyy........162cm......LP 94,5kg....NYT *UUSI ALKU*
LäskiPois.....151,5cm.......LP 60,2kg......NYT *UUSI*
Minskii......159cm.....LP 70,5kg.....NYT *UUSI*
Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 73,5kg..
Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 76,3kg...+900g
Nyyti....167cm......LP 68kg.....NYT *UUSI*
Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT *UUSI*
Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT *UUSI*
Pimpula.....157cm....LP 75,3kg....NYT *UUSI*
PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 78,7kg...+1,7kg
Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT *UUSI*
Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,2kg..
SininenSatutar....173,5cm.....LP 103,8 kg.....NYT *UUSI*
Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...
Äitikertaakuus......152cm.....LP 75,2kg......NYT *UUSI*
Saarin 162cm/54kg NYT *uusi*
Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.
Tsemppiä taas kaikille uuteen vuoteen! :flower:
Olet miltei samoissa mitoissa kuin minä, mutta sulla kovempi tavoite. Minä olisin tyytyväinen jos paino alkaisi viitosella, eli 59 riittäis. Tai sitten vastaavasti se, että vatsapuolelta katoaisi tuo sektiohaavan päälle jäänyt reppu... Se taitaa kyllä olla osaksi nahkaa, eli siihen ei auta kuin kirurgin veitsi mutta katotaan nyt ensin mihin sisulla pääsee.Täälläkin ois yks "sulattaja" Painoa 65,5kg ja pituutta 165cm! Noin 10kg ois tavoite kesään mennessä saada pois.
Tuo 10 kiloa nyt on sellanen "unelma" Itekki oon tyytyväinen kuhan saan painon alle 60kg, ja et se pysyis siellä kans Ennen raskautta painoa tais olla jotai 57kg ja siihen oisin ihan tyytyväinen, tai siis tosi tyytyväinen. Mulla on marraskuussa -09 syntyny poika, synnytyksen jälkeen rupes tippuu paino nopiasti ja parhaimmillaan se oli siinä 58kg, mut sit aloin syömään tosi huonosti. Tyyliin saatoin olla päivän kokonaan syömättä ja sit illalla söin hirveesti karkkia tai roskaruokaa. Mulla alko tänään herkkulakko(sis.roskaruoka, karkki, sipsit, limukka ym.) Voi olla mulle aika hankalaa ku oon melkeen päivittäin tottunu suklaata, tai muuta karkkia syömään ja juomaan limukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja etsiväkaksoset harmailee;22799992:Olet miltei samoissa mitoissa kuin minä, mutta sulla kovempi tavoite. Minä olisin tyytyväinen jos paino alkaisi viitosella, eli 59 riittäis. Tai sitten vastaavasti se, että vatsapuolelta katoaisi tuo sektiohaavan päälle jäänyt reppu... Se taitaa kyllä olla osaksi nahkaa, eli siihen ei auta kuin kirurgin veitsi mutta katotaan nyt ensin mihin sisulla pääsee.