LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

Kyy
Ariami.......178cm.....LP 104kg.....NYT *UUSI*

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 64,5kg..-100g

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT *UUSI*

Kyy........162cm......LP 94,5kg....NYT *UUSI ALKU*

LäskiPois.....151,5cm.......LP 60,2kg......NYT *UUSI*

Minskii......159cm.....LP 70,5kg.....NYT *UUSI*

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 73,5kg..

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT *UUSI*

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 76,3kg...+900g

Nyyti....167cm......LP 68kg.....NYT *UUSI*

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT *UUSI*

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT *UUSI*

Pimpula.....157cm....LP 75,3kg....NYT *UUSI*

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 78,7kg...+1,7kg

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT *UUSI*

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,2kg..

Saarin....162cm.....LP 54kg....NYT *UUSI*

SininenSatutar....173,5cm.....LP 103,8 kg.....NYT *UUSI*

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...

Zasmin......165cm.....LP 65,5kg.....NYT *UUSI*

Äitikertaakuus......152cm.....LP 75,2kg......NYT *UUSI*

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen vuoteen! :flower:

Viimeksi muokattu:
Kyy
Heipä hei taas kaikki! :D Joulu meni ja mahat on syöty täyteen herkkuja, eikös vaan? :D Nyt alkaa uusi vuosi ja uudet kujeet! Tai no, vanhat kujeet monelle, sillä laihis jatkuu edelleen. Itse punnitsen itseni vasta huomenna, jotta saan lähtöpainoksi sen vuoden ensimmäisenä päivänä olleen painon. Joulu ei ihan kauheasti tuonut kiloja, onneksi, paino oli tänään 94,1kg. Mutta huomisen painon laitan viralliseksi aloituspainoksi.

Ajattelin, että voisimme uudistaa ketjua sillä tavalla, että jokainen saisi kertoa sen oman tapansa laihtua, esim. ruokavalioo tai liikuntaohjelmaa yms. Eli jaettaisiin hyväksi todettuja tapoja, niin toiset voisi sitten poimia niistä vinkkejä omaan painonpudotukseensa. :D Ehkä se myös motivoisi meitä enemmän kun pino on aktiivinen. :D

Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille! :D

PS. Onnittelut Mörölle hienosta painonpudotuksesta vuonna 2010! :flower:

Hei! Liittyisin makkaroineni mukaan ketjuun jos sopii :) olisi mukava saada edes täältä netin kautta kilojenkaristelukavereita, kukaan ystävistäni kun ei ole nyt innostunut läskiä polttamaan. Olen 33 vuotias yhden äiti. Aloitin elämäntapojeni muokkauksen juhannuksen jälkeen ja onnistuin pudottamaan yli 10 kiloa (jesss :D ) sitten syksyllä tapasin unelmieni miehen joka valitettavasti on melkoinen herkkusuu, ja tuli sitten napsittua liiankin tiuhaan seuraksi kaikkea ihanaa. (Ja mies on hoikka, söi mitä tahansa :rolleyes: ) Eli kiloja on tullut takaisin noin 3-4, en tiedä tarkkaan koska harmittaa se miten helposti lopen annoin periksi ja lipsuin vanhaan!! Ei tule siis käytyä vaakaa kiduttamassa.
Kesällä kävin monta kertaa viikossa kävelylenkeillä - syksyä kohden pystyin suuren osan vakiolenkeistäni jo juoksemaan. Jätin ylenpalttisen mässäilyn ja herkuttelun pois. En kieltäytynyt mistään mutta pitäydyin "yhdessä keksissä tms. karkissa" jos joku tarjosi vaikka kylässä. Kotiin en houkutuksia hommannutkaan. Eli liikkumalla enemmän, syömällä vähemmän lähtivät silloin kilot ja samaa aion nytkin noudattaa. Liikkuminen on tosin haasteellista näillä pakkasilla ja taaperon kanssa, mutta jospa sitä jonkin raon keksisi :) odotan innolla ensi kesää että pääsen taas koluamaan lähitienoon lenkkipolkuja!
Lähtöpainoa on melkoisesti. Ennen aloitustani viime kesänä olin jo karistanut reilut 12 raskauskiloa, sekä sitten ne 10... silti nyt vaaka näyttää lukemaa KÄÄÄÄK kävin juuri puntarilla :D :LOL: 104 ja risat, laitan huomenna tarkan aamupainon koska siitä sitten lähdetään. Pituutta minulla on 178cm ja tavoitteena 90kg tai sanotaanpa vaikka 89 niin näyttää mukavemmalta luvulta.
Milläs konstilla te olette painoa pudottaneet? Onko suuria onnistumistarinoita joita lukea motivaatiota kerätessä? Onko teillä aiempia ketjuja? Olen "uusi" täällä enkä vielä ainakaan löytänyt edellisiä.
No, hyvää vuodenvaihdetta kuitenkin ja tsemppiä meille kaikille kalorinpolttajille!! :)

"Kyy"
Tervetuloa uusille mukaan! :D Lisään teidät listaan kun jaksan taas kirjautua sisään. :D

Vanhoja ketjuja löytää tuolla haulla kun kirjoittaa siihen "läskin sulattajat". Pino on ollu pystyssä jo useita vuosia, itse aloin ylläpitäksi tasan vuosi sitten. :D Ikäväkseni, oma paino on vain noussut tuon vuoden aikana, mutta huomenna aloitan taas tiukan linjan, eli tuon Jutan Go Fat Go -haasteen. Syksyllä olin jo mukana, mutta se jäi sit juhlinnan alle. Nyt olen päättänyt jättää juhlimisenkin ainakin koko tammikuun ajaksi. :D Eli myös tipaton tulee kuvioihin mukaan. Sit kun olen saanut tuolla juttailemalla painoa tarpeeksi pois, niin siirryn soveltamaan tuota. Eli sallin jotain muutakin syötävää, mutta herkut saa olla poissa pysyvästi. Paitsi juhlissa. :D

Kyy
MÖRKÖ: Kuka niitä laskee? :D En ees huomannut moista pientä kämmiä :D

Uudet lisätty listaan ja mukaan mahtuu vieläkin kaikki halukkaat! :D Tsemppiä kaikille!

Tässä teille vielä tälläinen pieni kannustin:

Lue ääneen, niin toteutuvi:
Toivon, että läskit tänä vuonna lähtevi, naapurin hoikkaan rouvaan siirtyvi. Siihen, joka aina hyvältä näyttävi. Rahaa sais olla vaik muille jakaa, velkojat pois oven takaa. Onnea mulle paljon suo, samat lahjat ystävilleni tuo! :D

"nyyti"
Haluaisin liittyä tähän ryhmään!Aloitin painonpudotuksen tänään.Tuossa syksyllä paino putosi herkkujen säännöstelyllä kaksi kiloa.Jouluna tuli syötyä..nyt paino 68 ja pituus 167.Viisi kiloa pois olisi tavoitteena.Yksi herkkupäivä viikossa ja lisää liikuntaa!

Taidanpa minäkin taas kerran hypätä pinoon.

Suurinpana kannustajana toimii tällä hetkellä tähystetty polvi, joka ei vaan ota asettuakseen, toimen piteestä ylihuomenna 6 viikkoa ja vaan vihoittelee. Sehän on tosi asia että pienemällä painolla ei tuo polvi joutuisi näin koville. Liikkuminen on tällä hetkellä hieman hankalaa juuri tuon polven takia, mutta rauhallisia kävelylenkkejä on vain aloitettava. Ja tietysti sillä on suuri merkitys mitä tuonne suuhunsa laittaa...
Mulla taitaa kaapissa olla muutama Nutriletpussi joten niillä aloitan...

Painoa on tällä hetkellä 103,8 kg (jalat turvoksissa kuin mitkäkin) pituutta 173,5cm. Mitähän tuota tavoitepainoksi asettaisi??? Ehkä ekana tavoitteena voisi pitää 90 kg, katsotaan kuinka paino alkaa tippumaan...

Haluaisin liittyä mukaan. Paino pikkuhiljaa tässä viime vuosina noussut ja yritystä ollut pudotukseen useita kertoja. Ikää 31v, Pituus 162 cm ja paino 80,0 kg. Tavoitteena -15 kg. Kaloreita lasken ja kahta isoa koiraa liikutan.

Pullunkainen
Minäkin täällä taas!

Hävettää edes sanoa, että vaaka näytti aamuna 74,6 :( :( :(

Takapakkia marraskuun parhaista tuloksista on siis tullut melkein 10 kiloa!!!!!!! Joo eli mä tosiaan laihdutan loppuelämän tai tulee läskit välittömästi takaisin ja kovaa tahtia :( No iso osa tosta taitaa olla turvotusta eli toivottavasti näyttäis edes jonkun verran vähemmän jo ensi viikolla...

Ai joo ja pituutta oli se 169cm...

Hyvää uutta vuotta kaikille kuitenkin :D

"Gilda"
Mukaan! Loput raskauskilot ja armottoman marraskuussa alkaneen jouluherkuttelun tulokset roikkuvat yhä lanteilla ynnä muissa epäsopivissa paikoissa.
Tavoitepaino 60 kg. Aloituspaino tänään 68,8 kg (167 cm). "Jutta-dieetillä" mennään, sillä sillä olen pudottanut jo kesällä 6 kg, ilman liikunnan lisäämistä.

Parsekki
Parsekki haluaisi liittyä tähän ryhmään, jos se vaan passaa?

Pituutta löytyy 163 cm ja painoa tällä hetkellä, kiitos eilisen herkuttelun, 85.8 kg. Syksyn mittaan pudotin kymmenen kiloa eli alkuperäinen paino huiteli siellä 95 kilossa. Aijaijai :| Syyksi ilmoitan masennuksen ja siitä johtuneen velttouden, ajattelemattomuuden ja pakonomaisen syöpöttelyhimon. Painolastina ylimääräisten kilojen lisäksi kannan alttiutta syömishäiriöille, anoreksialle ja bulimialle. Tuon kymmenenkin kilon pudottelu oli melkoista tasapainottelua, jottei vanhat huonot tavat päässeet kehittymään ajatusta pidemmälle.

Oma terveys kuitenkin huolettaa. Selviä terveyshaittoja alkoi ilmaantumaan kun ohitin tuon 90 kilon ja sinne ei ole enää takaisin menemistä. Olo on jo paljon parempi :) Homma jatkukoon siis. Vannon liikunnan ja ruokavalion järkeistämisen nimeen. Millekään laihkarille en ryhdy sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan syön niin kuin aion tulevaisuudesakin syödä eli terveellisesti niin, että painopiste on kasviksissa, kalassa, broilerissa ja kasviöljyissä. Herkkujakin sallin itselleni silloin tällöin.

Siinäpä se, tsemppiä kaikille! Eiköhän me onnistuta! =)

Ai niin! Ensimmäinen osatavoite on päästä "lievän lihavuuden" lokerikkoon eli 79 kiloon. Lopullinen tavoite lienee siellä 65 kg:ssa, mutta se ei ole vielä tämän hetken murhe. Toukokuuhun mennessä toivon olevani nykyistä kymmenen kiloa keveämpi.

Mä tulisin mukaan jos huolitte mut :). Mitat on 159cm ja 70.5 kg eilen, oli jo -1kg tippunu!!! Tänään en oo käyny vaa'alla joten tällä mennään :). Tavoite olis tiputtaa 10kg. Tsemppii kaikille! Kunhan vain muistais ja viitsisi tulla tänne päivittämään.

Kyy
Mukavaa, että on näin paljon innokkaita uusia laihduttajia! :D Tervetuloa mukaan! Toivottavasti kaikki pysyvät aktiivisesti mukana ja saavuttavat tavoitteensa. Sen verran säännöistä, että jos en bongaa vähintään joka toinen viikko ilmoittautumista tästä pinosta, niin poistan listalta. Se ei ole kuitenkaan mikään katastrofi, sillä mukaan pääsee aina uudelleen. :D Helpottaa vain pitämään listaa aktiivisena, kun ns. turhia nimiä ei roiku mukana. :D

MÖRKÖ*
(Mun läskithän oli siis "tilitetty" jo sinne edelliseen pinoon)
Jep jep. Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Uusi vuosi saatu käyntiin nukkumalla (yö töissä) ja nyt tässä vesimukillista juopottelen.
Aion ottaa tosi tiukan startin, ei MITÄÄN ylimääräsiä syömisiä. Ja joka päivä kunnon lenkki. Eiköhän luulis pikku hiljaa läskin lähtevän liikkeelle.

Nyt on taas paljon parempi tsemppi päällä kun vuoden lopussa, kun on taas uus puhdas baana edessä. Tsemppiä kaikille!

MÖRKÖ*
Joo-o, se siitä "ei mitään ylimäärästä :headwall:
Käytiin lasten kanssa jäällä lenkillä, mutta päädyttiin siihen päätteksi sitten anopin kahvipöytään ja sit oli (tietenkin) pakko palkita se umpihangessa rämpiminen joulutortulla ja kahdella pikku (ne oli oikeasti tosi pieniä) pasteijalla. Ja taisin syödä yhden pikkuleivänkin. Hyvä mä *astuu kivitettäväksi*

Muuten oon kyllä ollu vähillä eväillä koko päivän, mutta tää iltarepsahdus pilas taas kaikki :'(
No, huomenna paremmalla onnella... tai sisulla, eihän tää mitään onnenkauppaa ole :)

ps. Sori tää yksinpuhelu, mutta mun on pakko saada "purkaa" mieltä johonkin, että saan taas tsempin päälle, koittakaa kestää. Ja kun ette enää kestä, niin sanokaa vaan rohkeasti, että "nyt turpa kiinni, mörkö" niin mä vetäydyn sit johonki nurkkaan häpeämään :ashamed:

Yhteistyössä