Läskin sulattajat viikko 9

Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg...NYT 70,2 kg kg... +600 g

FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI
Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 70,4 kg...- 1,1 kg

Ihkuraksupoksu..........163 cm... LP 62,0 kg...NYT 62,1 kg...+1,7 kg

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 65,2 kg... -300 g

Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 98,6 kg... +1,5 kg
Meritähti......................173 cm...LP 79,3....UUSI
MetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg +-0 kg -300 g... NYT 73,0 kg... - 200g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg
Myy Muikkunen............161 cm....LP 96,7 kg...NYT 95,3 kg... +300 g

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 86,6 kg...-2 kg
Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -1,8kg, +400 g,-600 g, - 1 kg
PikkasenPyöree...........157 cm....LP 62,0kg..NYT 56,0 kg... -800 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 60,0 kg... -800 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 72,8 kg... +/-0 g
Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 68 kg... -1 kg
Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 74,8 kg... -600 g
Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Snapsikäsi Edward......167 cm....LP 76,0 kg...NYT 73,0 kg ...+500 g
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP .95,4 kg...NYT 91,6kg
Sörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 91,0 kg... -500 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 83,4 kg...-400 g
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 104,1 kg ...-700 g

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 70,0 kg...+900 g
Viblsp...........................tavoitteena -20 kg................... YHT - 3 kg ... - 2kg
Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg
 
No niin huomenta, ja keveää alkanutta viikkoa!

Mulla näytti vaaka aamulla tasan 91 kiloa, - 500 g siis viime viikosta :).

Mulla olis tosiaan sellainen pyyntö, että kun raportoitte viikkotuloksia päivitystä varten, niin laittakaa näkyviin SEKÄ se tulos ETTÄ senhetkinen painonne.

Kuulumisiin, kollegat! Tsemppiä!
 
Turkilmas
tere! tiputusta mulla 700 g, eli 104,1 nyt paino:).

Ja uskomatonta...viikonloppuna eka kommentti että oon laihtunut :eek: . Ja totta se onkn, nyt mahtuu isoimmat vanhoista housuista jalkaan...tosin vielä vähän kiristäen. Eikä paljoa kehuskelemista kun ne kuitenkin on kokoa lehmä :D
 
Pudotusta -400g. Elikkäs 83.4 näytti vaaka aamulla. Olisin odottanut enemmän, mutta viime vkolla oli niin paljon, että kai tää on tasausta... Tosin sitä edellinen vko oli plussaa :D No ihan sama. Tärkeintä on, että miinusta tuli :) JA ekan kerran pitkästä aikaa mun BMI on "enää" lievä lihavuus :)
 
Mulla odotetusti huono viikko, +/- 0, samassa mennään 72,8kg, ei lannistuta ei. Tiesin ettei nyt paino laske, mut en ota ressiä. Ei oo mulla montaa vko ettei ois laskennu paino eli tämä sallittakoo. Nyt uudella tsempillä uuteen viikkoon.

Eilen kävin lenkkeilee, hiukan luistelee ja illalla vielä stepperillä poljin 30min (282kcal)
 
Meritähti
Hei, saako tälläinen harmaa tulla mukaan?Vaikka teillä onkin jo pitkästi viikkoja takana?Ja maanantaisinko kirjoitatte tulokset? Pituutta löytyy 173cm ja painoa 79,3kg. Takana on -18kg tässä pudotus erässä.
 
:wave: Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppiä taas kerran.
Pudotusta -1,1kg eli paino nyt 70,4kg :D . Lähellä siintää jo kuutosella alkava paino. Aika hurjalta tuntuu jo itsestäkin kun urakani alkaessa paino oli 90,4. Joten tänään siis tasan -20kg. Jihuu :D .
 
mua alkaa jo huolestuttaa vähän,en tiiä mistä tää johtuu,johtuuko noista metformiineistä vai mistä.ei kyllä luulis ku mä oon niitä yli kaks kuukautta jo syöny.mutta mulla on nyt kolmatta päivää ylävatsakipua heti kun syö jotain,ja tulee jos ei muista moneen tuntiinkaan syödä.sitten maha turpoaa ihan mielettömäks palloks,ihan ku ois viimesillään raskaana...painoa tullu 2kg,luulen että se on pelkkää turvotusta koska ruokatottumukset ei edelleenkään oo muuttunu.täytyy ny kattoa jos tää viikko menee vielä näillä kivuilla ni mennä lääkäriin josko noi metukat ei sovi mulle.tosin en haluais lopettaa niitä koska ne on apuna myös tässä lapsettomuudessa.mutta kaikenkaikkiaan fiilikset on niin perseestä ettei tosikaan,en jaksa tätä kipua.ja hassua se helpottaa jos mä istun tai makaan mutta kun seison ni kipu tulee.

emmä tiiä,kai mä luovutan taas ja olen vaan läski ja lapseton lopunikääni ku ei tästä mitään tuu. :/
 
sipsi PIIPILLE
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mua alkaa jo huolestuttaa vähän,en tiiä mistä tää johtuu,johtuuko noista metformiineistä vai mistä.ei kyllä luulis ku mä oon niitä yli kaks kuukautta jo syöny.mutta mulla on nyt kolmatta päivää ylävatsakipua heti kun syö jotain,ja tulee jos ei muista moneen tuntiinkaan syödä.sitten maha turpoaa ihan mielettömäks palloks,ihan ku ois viimesillään raskaana...painoa tullu 2kg,luulen että se on pelkkää turvotusta koska ruokatottumukset ei edelleenkään oo muuttunu.täytyy ny kattoa jos tää viikko menee vielä näillä kivuilla ni mennä lääkäriin josko noi metukat ei sovi mulle.tosin en haluais lopettaa niitä koska ne on apuna myös tässä lapsettomuudessa.mutta kaikenkaikkiaan fiilikset on niin perseestä ettei tosikaan,en jaksa tätä kipua.ja hassua se helpottaa jos mä istun tai makaan mutta kun seison ni kipu tulee.

emmä tiiä,kai mä luovutan taas ja olen vaan läski ja lapseton lopunikääni ku ei tästä mitään tuu. :/
Hei Piipi! Minulla on myös n. 3vkoa sitten aloitettu tuo Metformin ja paino on kyllä laskenut, mutta paljon normaalia vaikeammin. Sen ei kuulemma pitäisi nostaa painoa (ehkä pikemmin päinvastoin), mutta jännä juttu, että minulla on ollut ihan samanlainen olo ylävatsalla, että se on jotenkin pinkeä ja pullottava. Olen sitä tosi paljon ihmetellyt, mutta kipeä se ei ole. Annos on tosin nyt vasta 2x500mg ja sitä pitäisi 4:n nostaa vähitellen.
 
Nostan tässä vaiheessa.

Harmaalle vain tiedoksi, että saapi mukaan tulla. Useimmat ovat ilmoittaneet itsestään pituuden, lähtöpainon ja viikkopudotuksen & senhetkisen painon. Lisäksi olisi hyvä olla nimi, jolla sut listaan laitan. Ja joka viikko on aikaa tiistaihin asti ilmoittaa uusi paino; päivittelen tietoja kun ehdin. Mutta siis tiistaihin asti viikottain aikaa "ilmoittautua". Ja niin kuin huomaat, kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa, sovellan sitten, jos haluat mukaan osatiedoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppiä taas kerran.
Pudotusta -1,1kg eli paino nyt 70,4kg :D . Lähellä siintää jo kuutosella alkava paino. Aika hurjalta tuntuu jo itsestäkin kun urakani alkaessa paino oli 90,4. Joten tänään siis tasan -20kg. Jihuu :D .
Mahtavasti pudonnut! Onnea :flower: :D!
 
Mulla ei edelleenkään ole paino tippunut tähän liittymisen jälkeen (sitä ennen 5kg) :snotty: Mutta vielä en luovuta! Tänään olen yhteensä pyöräillyt n.8km ja ehkäpä vielä menen tänään kävelemään.
 
Moikka!
Huono viikko takana... :ashamed: Lääkityksestä johtuen ruokahalu on lisääntynyt... viime viikolla irttikset olivat surmanloukkuni! :kieh:
Eli painoa tuli takaisin se -0,9kg toissa viikkonen pudotus. Eli taas ollaan siellä 70 kilossa... :/ |O Tällä viikolla otan itseäni niskasta kiinni! :whistle: Nyt alkoi karkkilakkokin ja jatkuu ainakin loppuvuoteen asti! :D
Mutta nyt lähden nukkumaan ja huomenna lenkille!

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!!! :D

*tsemppihali* :hug:
 
Turkilmas
Hui miten meen lista vaan lyhenee koko ajan :eek: . No, onneks taas uusiakin tulee mukaan, teretulemasta vaan "meritähti" :).

Tsemppiä tälle viikolle. Eikä enempää luovuttaneita, eihän??
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Moikka!
Huono viikko takana... :ashamed: Lääkityksestä johtuen ruokahalu on lisääntynyt... viime viikolla irttikset olivat surmanloukkuni! :kieh:
Eli painoa tuli takaisin se -0,9kg toissa viikkonen pudotus. Eli taas ollaan siellä 70 kilossa... :/ |O Tällä viikolla otan itseäni niskasta kiinni! :whistle: Nyt alkoi karkkilakkokin ja jatkuu ainakin loppuvuoteen asti! :D
Mutta nyt lähden nukkumaan ja huomenna lenkille!

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!!! :D

*tsemppihali* :hug:
Saanko kysyä, mikä lääke...

Miä tähän aikasemmin olevinaan laittelin viestiä, mut mihin lie hävis

Motivaatio kadoksissa taasem ja paino nyt 69, eli +1kg
Aloin merkkaamaan ylös, mitä päivän aikana syön.. jos jaksas ees hieman tsempata
:whistle:
 

Yhteistyössä