Läskin sulattajat viikko 6

Charlottis74.................159 cm...72,3 kg...NYT..71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Endless Sacrifice..........158 cm...71,6 kg...NYT... 69,6 kg... -600 g

FATCAT........................162 cm...80,0 kg...NYT...80,0 kg

Häjy Emäntä................175 cm...77,4 kg...NYT..73,3 kg...-900 g

Ihkuraksupoksu..........163 cm...62,0 kg...NYT..60,6 kg...-700 g

Kipinäinensääri...........170 cm....80,0 kg hengessä mukana :)
Kirvash........................187 cm...100,0 kg mukana :)

Lilii lisänimetön............171 cm...67,0 kg...NYT... +600 g

Mammuliini79...............169 cm...76,6 kg...NYT..73,3 kg
Manta76......................180 cm...103,3 kg...NYT..98,3 kg... -800 g
MetsäMörrinVaimo.......168 cm...69,8 kg..NYT..68,5kg
Miisku..........................172 cm... 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... 73,5 kg +-0 kg -300 g... NYT 73,0 kg... - 200g
Mymmyryy...................160 cm....58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg
Myy Muikkunen............161 cm....96,7 kg...NYT 95,6 kg... +100 g

Nöppönen..................................tiputtelee...mukana -2,5kg

Perskyrpänen..............160 cm....92,0 kg...NYT..87,7 kg...-1,8 kg
Perämaan Emäntä.......165 cm....89,8 kg...NYT..89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana :)
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -1,8kg...+400 g
PikkasenPyöree...........157 cm....62,0kg..NYT..58,7 kg... -600 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Rötväles......................160 cm.....63,5 kg...NYT..61,5 kg... +/-0

Saaru...........................160 cm....79,0 kg...NYT..75,0 kg... -500 g
Samperi.......................170 cm.....72,0 kg...NYT..69 kg...+/-0
Scarlett O Harava ........168 cm...100 kg... NYT 100 kg UUSI
Sipsi.............................164 cm....77,1 kg..NYT..75,8 kg...+100 g
Sitruuna.......................167 cm....80,9 kg...NYT..77,4 kg
Snapsikäsi Edward......167 cm....76,0 kg...NYT..72,5 kg(
Sonica..........................172 cm....87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm.....95,4 kg...NYT..91,6kg
Sörhis..........................165 cm.....96,0 kg...NYT..92,0 kg...-800 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....87,2 kg...NYT..85,2 kg...-1,2 kg
Turk ilmas.....................175 cm....106,9 kg...NYT..105,1 kg...+/-0

Vieras harmaana.........154 cm.....65,0 kg...NYT..63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....76,6 kg...NYT 71,4 kg...-1,1 kg
Viblsp...........................tavoitteena -20 kg...................UUSI
Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana :)
ZaraZ..........................168 cm.....73,5 kg -1,7 kg +700 g -500 g
 
Älkää tiputtako minua vielä vaikka jo toinen viikko kun unohdin käydä puntarilla :ashamed: Tosin paino ei ole ainakaan tippunut kun olen ollut flunssassa, enkä ole päässyt juoksemaan yhtään. Ja joka päivä olen repsahdellut syömisissä... eilenkin illalla söin jädee!!
Mut nyt alkaa olo kohenemaan, joten voisi ryhdistäytyä taas tässäkin hommassa.
 
miepä kysäisen uudestaan kun kukaan ei mulle aiemmin vastannu! että jos syötte vain salaatin, tuleeko teille täysi olo? kun mulle tulee mahaan vaan sellainen kylmä olo, että tuntuu kuin olis vaan isompi nälkä kuin ennen syömistä!
37min
16,77km
381kcal
 
+-0 :headwall: Että mä kärsin :headwall:
Kaloreja olen vieläkin laskenut. Viime viikolla alkas olemaan jonkin verran huono olo eikä meinannut saada mitään syötyä. Loppuviikosta tuli sitten vähän syötyä ehtaa suklaatakin että saa energiaa, mutta kalorit ei 1300 yli siltikään ainakaan paljoa mennyt :attn:
Nyt alkaa kyllä masentaa kun ei tulosta tunnu syntyvän vaikka kuinka panttaa syömisiään :| Ja tämä kaamea väsymys ei auta asiaa yhtään...
 
Voi p****. Viikonloppuna oli vieraita ja hyvää ruokaa :p
+600g. (eli 67 kg)

Ei tunnu mun paino yhtään tippuvan, pitää kai alkaa ihan jollekin dietille :/ Toistaiseksi olen siis vaan jättänyt suklaan ja karkin pois, mutta kai sitä nyt pitää ajatella laajemminkin. Hiukan olen kyllä "ohentunut" ja "ryhdistynyt" kun käyn pilateksessa ja jumpassa, mutta yhä se 4-5 kg liikaa. Ne on kyllä tosi hankalat tiputtaa. Ärrrh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miepä kysäisen uudestaan kun kukaan ei mulle aiemmin vastannu! että jos syötte vain salaatin, tuleeko teille täysi olo? kun mulle tulee mahaan vaan sellainen kylmä olo, että tuntuu kuin olis vaan isompi nälkä kuin ennen syömistä!
paan tähän pyöräilyt kunhan valmista..
Mulla tulee kyllä täysi olo, mutta toi kylmä tuntuu myös tutulta. Mä korjaankin sitä teellä eli monesti teekupillinen vie nälän, se lämpö siis vaikuttaa ainakin mulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miepä kysäisen uudestaan kun kukaan ei mulle aiemmin vastannu! että jos syötte vain salaatin, tuleeko teille täysi olo? kun mulle tulee mahaan vaan sellainen kylmä olo, että tuntuu kuin olis vaan isompi nälkä kuin ennen syömistä!
Ei kyllä mullekaan ihan pelkkä salaatti riitä, ellen sitten vaan istuksi kotona. Ruisleipää se kanssa? Tai joku kuppikeitto?
 
Tää lienee hyvä ketju mun valittaa...

Liikunta on taas ollut ihan jäissä. Tai no edellis viikonloppuna tehtiin koko perhe kevyt pyörälenkki ja pelailtiin tunti jalkapalloa, lisäks tietysti hyötyliikuntaa siivous ja rappusten ravauksen muodossa (mä kyllästyn noihin rappusiin ennenkuin remontti on valmis, pyykit painaa liikaa). Mutta ehkä juurikin noiden liikkumisten seurauksena mulla oli sitten polvi todella kipeänä neljä päivää, eli to kävin lääkärissä ja kivut jäi sinne. Väittäsin että mulla oli polvi osittain sijoiltaan (saa väittää vastaan, mutta se on mahdollista olkapäässä niin miksei polvessakin), ja tää viikonloppu meni kuitenkin vielä vähän varovaisella linjalla.

Joskos mä tästä kuitenkin ryhdistäytyisin :ashamed:
 
sipsi pettyneenä
Itkujen itku! Olen siis tunnollisesti pisteillyt, käynyt kuntosalilla ja kävelyillä ja tulos 57,8 eli +100g. Liekö viime viikon -1,7 sitten lyö takaisin vai onko kuntosali jotenkin lisännyt painoa nesteen muodossa tms.? Ainakaan en ole lipsunut yhtään ja ruoka on ollut vähärasvaista ja terveellistä. Minä nyt sitten jatkan sinnikkäästi samalla tavalla. Sillä se aiemminkin 15kg lähti.
 
Mulle sais korjailla mittoja tuonne listaan.. Mä oon laiharin alottanu kyl jo aikasemmin kuin mitä nämä pinot on. Ihan alkuperäinen lähtöpaino oli 83kg, mut jos laittaa näitten pinovko mukaan niin..
5vko sitten lähtöpaino oli 79kg (niin ollaan samalla viivalla kaikki :heart: )
viikkolla5 paino oli: 75,5kg josta siten nyt lähteny -500g eli paino NYT 75kg (perjantaina kävi jo -900g, mut taitaa nyt turvottaa,ku se aika kk:sta kolkuttelee ovella)
Yhteensä (pino aikana) -4kg

kauhia sepostusta, mut jospa Sörhis sais tosta noi lukemat tuonne listaa :saint: Ja kiitos uudesta pinosta, hyvä et saatiin uus päivittäjä ettei jääty ilman listaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miepä kysäisen uudestaan kun kukaan ei mulle aiemmin vastannu! että jos syötte vain salaatin, tuleeko teille täysi olo? kun mulle tulee mahaan vaan sellainen kylmä olo, että tuntuu kuin olis vaan isompi nälkä kuin ennen syömistä!
Ei kyllä mullekaan ihan pelkkä salaatti riitä, ellen sitten vaan istuksi kotona. Ruisleipää se kanssa? Tai joku kuppikeitto?
Kyllä mulleki pitää olla muuta kuin kylmä salaatti, joskus salaatin kanssa syön kananfilepiffin tai sitten just leipää. Mutta mä olen alkanu suosimaan kasvisosekeittoja lounaalla ja tuhdimpi eväs illalla ku isäntäki on syömässä.
 
Vieras harmaana (ei jaksa kirjautua)
Tästä innostuneena minulla on uunissa kypsymässä broilerin rintafilepihvi. Teen siitä itselleni lounaaksi salaatin. Ja illalla vaunulenkille JOS mies olisi vaihteeksi kotona.

Ja mäkkäriruokaa en enää syö!! 5 viikkoa on mennyt ihan hukkaan mässäilyn takia :(. Mutta onneksi aikaa on vielä laihtua. Täysimetystäkin on vielä vajaa 4kk edessä.
 
- 800 g :) eli nyt on paino 98,3 kg

Ois varmaan enemmänkin pudonnut jos ei tota viikonloppua ollut tuossa välissä kaikkine herkutteluineen. :ashamed:

Joku ilmoitteli et Kiloklubi on muuttunu ilmaseks, mut enpä taida sittenkään vaihtaa palvelua vaan pysyn Kalorilaskurin "asiakkaana".
 
Kävin "tunnustamassa" eilen viime viikon ketjussa! :snotty: Olin 100 varma, että viime viikolla olisi tullut 100 kiloa lisäää. Perjantaina join siideriä ja ahdistukseen ja masennukseen ja vit-utukseen söin karkkia... :kieh: En liikkunut sen enempää, mitä kävelin lasten kanssa ulkona. Mutta painoa kuitenkin lähti -1,1kg ! :eek: Olin todella yllättynyt. Kävin 3 kertaa vaa´alla. :D
Inhottaa tuhottomasti, että tää kilpparivajaus tekee miusta ihan hullun! :kieh: Ja haluan älyttömästi laihtua jne, mutta sairauden oireisiiin kuuluu aloitekyvyttömyys! :ashamed: Olen niiiin poikki tätä kakkaa...! Odotan sitä aikaa innolla, kun elimistöni palaa takaisin omaksi itsekseen! :whistle:

MUTTA TSEMPPIÄ KAIKILLE, UUTEEN VIIKKOON!!!! :hug:
 

Yhteistyössä