Läskin sulattajat viikko 6

no mä kärsin nyt siitä että söin eilen noita tortillasipsejä,ja luulen että toi painon nousu johtuu siitä kun suolasta syöny ja turvottaa *seliseli* niin tosiaan kärsin ku nyt on sitte vesiripuli,tyhmä kun on eikä voi uskoa että jos herkuttelee ni lopputulos on tämä :ashamed:
 
Turkilmas
:wave: :wave: Mä olen edelleen mukana, mulla vaan tulos +-0 viime viikolta.

Kiitos Sörhis että adoptoit tän, mulla oli itellä takinkääntäjä-petturi olo kun päätin pitää palstataukoa.

Nyt hakemaan esikoista koulusta :)

Muoks: Höh, mä siis turkilmas, mutta koitin äsken olla turk ilmas ja se mielestäni hyväksyi nikin. Jos ei, niin tällä sitten mennään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja didiseven:
:wave: :wave: Mä olen edelleen mukana, mulla vaan tulos +-0 viime viikolta.

Kiitos Sörhis että adoptoit tän, mulla oli itellä takinkääntäjä-petturi olo kun päätin pitää palstataukoa.

Nyt hakemaan esikoista koulusta :)
Et sä mikään petturi ole... :hug:

Mäkin suunnittelin väliaikasihallintoa näille ketjuille, mutta Sörhis olikin ollu nopeempi. Kyllä me tää hengissä pidetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja didiseven:
:wave: :wave: Mä olen edelleen mukana, mulla vaan tulos +-0 viime viikolta.

Kiitos Sörhis että adoptoit tän, mulla oli itellä takinkääntäjä-petturi olo kun päätin pitää palstataukoa.

Nyt hakemaan esikoista koulusta :)

Muoks: Höh, mä siis turkilmas, mutta koitin äsken olla turk ilmas ja se mielestäni hyväksyi nikin. Jos ei, niin tällä sitten mennään :/
Kirjaudu pois niin sitten pitäisi näkyä se vaihdettu nikki.
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja didiseven:
:wave: :wave: Mä olen edelleen mukana, mulla vaan tulos +-0 viime viikolta.

Kiitos Sörhis että adoptoit tän, mulla oli itellä takinkääntäjä-petturi olo kun päätin pitää palstataukoa.

Nyt hakemaan esikoista koulusta :)

Muoks: Höh, mä siis turkilmas, mutta koitin äsken olla turk ilmas ja se mielestäni hyväksyi nikin. Jos ei, niin tällä sitten mennään :/
Kiva, että olet paikalla ja kiitos tästä ketjusta!
 
Tein ekat päivitykset tälle viikolle. Hienosti sujuu :), :flower: kaikille, ja tsemppiä uuteen viikkoon!

Poistin tuosta listasta tuon kokonaispudotuksen osuuden - lasken muutaman viikon päästä vaikka niitä taas. Nyt siis tiedot järjestyksessä pituus - lähtöpaino - nykyinen paino - pudotus tällä viikolla.


Mulla itselläni oli kuin olikin pudotusta, - 800 g peröti, mikä on täysin käsittämätöntä. Vaan en mie valita ;). Nyt mie lähden joka tapauksessa salaatille... kauhea nälkä!
 
Tänä aamuna 60,6 kg eli miinusta yhteensä 1,4 kg! Eroa viime viikon lukemaan -700 g. wautsi wau! Ja minä luulin että ihan varmasti ei viisari värähdä kuin korkeintaan ylöspäin kun anopin eväillä oltu viikonloppu,,, :ashamed: Mutta ahkera liikkuminen ehkä palkitaan! :D
 
Mää en olekaan näitä laihdutusketjuja seurannut.. Mutta saako tänne liittyä mukaan?

Mun pitäisi tiputtaa näin alkuun 5kg. Katson sitten tilanteen mukaan tiputanko toiset samat.

*muoks* ja tarkoitus tiputtaa hitaasti vaan.. Ei mitään himokuureja tälläkertaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulle ei vastattu, että saako vielä liittyä, mutta kaipa se on mahdollista...Mulla pituus 168cm ja paino 100kg. Just eilen totesin, että paino on tippunut 5kg :D B) Ehkä se tästä.
Tsorge :ashamed: Lisään siut välittömästi listaa, teretulemast joukkoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
ei taida oikeen kukaan olla tosissaan täs ketjussa..jos kuudessa viikossa saa kilon pois ni missäköhä olisi vika???
Päänaukomisen voi lopettaa ihan sitten just ja nyt. Tämä on TSEMPPIKETJU, jos ymmärrät, mitä sellainen tarkoittaa.

(Sitä paitsi - luepa noita tuloksia uudelleen. Monilla on alkanut painonpudotus upeasti.)
 

Yhteistyössä