Läskin sulattajat viikko 45

Mä olen tässä jojoillut aikani, siksi ei musta ole mitään kuulunut aikoihin. Nyt olen saanut itseäni taas niskasta kiinni joten kahden viikon päästä varmaan pääsen taas päivittelemään tuota lukemaa alaspäin. Ilmoittelen siis tuloksen kun jotain ilmoitettavaa on.

Hyvä pudotusvauhti on mun mielestä puolesta kilosta kiloon, riippuen ylipainon määrästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kaikilla oikein mainioita pudotuksia :flower:
Mikä teidän mielestänne on muuten normaali painon pudotusvauhti viikossa,mun mielestä se on se -500g viikko =)
Mulle kans se noin puoli kiloa viikossa on ollut passeli. Se on sellainen vauhti, jolla saa näkyviä tuloksia aikaan suht nopeasti, mutta ei tarvi kuitenkaan hullua dieettiä pitää. Kun mulle on siis tärkeää, että voin elää normaalia elämää, ja laihtua siinä samalla. Muuta keinoa PYSYVÄÄN painonpudotukseen en keksi.
Ja sä oot jo tosi hyvin siinä onnistunutkin :flower: :hug:
Tänks :). Ahdistaa vaan, kun tietää, että samanmoinen urakka olis vielä edessä, jaa nää tulevat kilot on taatusti tiukemmassa kuin nuo jo lähteneet.
 
paino on nyt 78.1 kg tippunut -900gr.....6kg tippunut 10kg jäljellä.

hyvä pudotus vauhti on 500gr-1kg viikossa.

mulla olisi tavoite et saisin tuon 10kg pois lokakuuhun menessä eli 3kk olisi aikaa,loput 3-5kg sitten kesäksi pois.

mulle on tullut joku ihme ilta turvotus alan epäilee juon liikaa vettä olisko mahdollista?
juon noin 2litraa päivässä vettä vai voisko johtua leivästä?
syös kaksi leipäviipaletta päivässä runsaskuitusta.

niin ja onnea onnistuneille :flower:

unohtu kysästä kun haluaisin sellasen kalorikellon tai vastaavan paljon sellaset maksaa? mistä olette omanne ostanut?
mulla oli sellanen jonka sain joskus mutta on hävinnyt muutossa.
 
Kooste maanantailta:


Kuidut yhteensä n.50 grammaa
Kasvikset 411g
Liikuntaa 1h 15 minuuttia
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit n.650

HH 511 gr! (varsinaisen karppaajan hiilarit :D:D ), prot 126, rasva 134

Plussaa ruuasta n.1500, Plussaa yhteensä 850 Kcal

Paino putosi 100 gr eli on nyt -7,2 Kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
paino on nyt 78.1 kg tippunut -900gr.....6kg tippunut 10kg jäljellä.

hyvä pudotus vauhti on 500gr-1kg viikossa.

mulla olisi tavoite et saisin tuon 10kg pois lokakuuhun menessä eli 3kk olisi aikaa,loput 3-5kg sitten kesäksi pois.

mulle on tullut joku ihme ilta turvotus alan epäilee juon liikaa vettä olisko mahdollista?
juon noin 2litraa päivässä vettä vai voisko johtua leivästä?
syös kaksi leipäviipaletta päivässä runsaskuitusta.

niin ja onnea onnistuneille :flower:

unohtu kysästä kun haluaisin sellasen kalorikellon tai vastaavan paljon sellaset maksaa? mistä olette omanne ostanut?
mulla oli sellanen jonka sain joskus mutta on hävinnyt muutossa.
Mikä kalorikello?

Tänään oli toinen zumbaharjoitus 40 minuuttia ja sen päälle kuntopyörällä raskas sessio. Voi jee, että on hieno olo! Tuo zumba on aivan mahtavaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
paino on nyt 78.1 kg tippunut -900gr.....6kg tippunut 10kg jäljellä.

hyvä pudotus vauhti on 500gr-1kg viikossa.

mulla olisi tavoite et saisin tuon 10kg pois lokakuuhun menessä eli 3kk olisi aikaa,loput 3-5kg sitten kesäksi pois.

mulle on tullut joku ihme ilta turvotus alan epäilee juon liikaa vettä olisko mahdollista?
juon noin 2litraa päivässä vettä vai voisko johtua leivästä?
syös kaksi leipäviipaletta päivässä runsaskuitusta.

niin ja onnea onnistuneille :flower:

unohtu kysästä kun haluaisin sellasen kalorikellon tai vastaavan paljon sellaset maksaa? mistä olette omanne ostanut?
mulla oli sellanen jonka sain joskus mutta on hävinnyt muutossa.
Mikä kalorikello?

Tänään oli toinen zumbaharjoitus 40 minuuttia ja sen päälle kuntopyörällä raskas sessio. Voi jee, että on hieno olo! Tuo zumba on aivan mahtavaa!
mä kans zumbasin 40min .20min expressin +flat abs 20min,sitten viälä 40min kävelylenkki illalla.

siis tarkoitan sellasta mistä näkee kalorit kun liikkuu syke yms..olis kiva seurata kuinka paljon kaloreita palaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
paino on nyt 78.1 kg tippunut -900gr.....6kg tippunut 10kg jäljellä.

hyvä pudotus vauhti on 500gr-1kg viikossa.

mulla olisi tavoite et saisin tuon 10kg pois lokakuuhun menessä eli 3kk olisi aikaa,loput 3-5kg sitten kesäksi pois.

mulle on tullut joku ihme ilta turvotus alan epäilee juon liikaa vettä olisko mahdollista?
juon noin 2litraa päivässä vettä vai voisko johtua leivästä?
syös kaksi leipäviipaletta päivässä runsaskuitusta.

niin ja onnea onnistuneille :flower:

unohtu kysästä kun haluaisin sellasen kalorikellon tai vastaavan paljon sellaset maksaa? mistä olette omanne ostanut?
mulla oli sellanen jonka sain joskus mutta on hävinnyt muutossa.
Mikä kalorikello?

Tänään oli toinen zumbaharjoitus 40 minuuttia ja sen päälle kuntopyörällä raskas sessio. Voi jee, että on hieno olo! Tuo zumba on aivan mahtavaa!
mä kans zumbasin 40min .20min expressin +flat abs 20min,sitten viälä 40min kävelylenkki illalla.

siis tarkoitan sellasta mistä näkee kalorit kun liikkuu syke yms..olis kiva seurata kuinka paljon kaloreita palaa
Siis sykemittariako tarkoitat? Siinä yleensä näkyy kulutetut kalorit.
 
Mites sujuu? Olikos täällä niitä zumbaajia tässä ketjussa muita kun nti hulina ja minä? Jos on, niin kertokaas, mitä olette pitäneet koko jutusta:) nti hulinakin voi kertoa vielä kokemuksiaan.

Tein tänään sen 20 minuutin session ja sitten sitä party juttua 15 minuuttia. En kyllä ole löytänyt tätä ennen mitään lajia, missä hiki lentäisi yhtä paljon :) Jo on kumma, jos ei ala vatsa pienenemään :D

 
hulina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Mites sujuu? Olikos täällä niitä zumbaajia tässä ketjussa muita kun nti hulina ja minä? Jos on, niin kertokaas, mitä olette pitäneet koko jutusta:) nti hulinakin voi kertoa vielä kokemuksiaan.

Tein tänään sen 20 minuutin session ja sitten sitä party juttua 15 minuuttia. En kyllä ole löytänyt tätä ennen mitään lajia, missä hiki lentäisi yhtä paljon :) Jo on kumma, jos ei ala vatsa pienenemään :D
just zumbasin 45min sculp&tone,jouduin pitää 2päivää taukoa kun oli sisäreidet kipeenä.

keväällä aloitin ylen jumpan ostin 1h dvd ei ollut oikein mun juttu eikä edes tuntunut yhtä tehokaalta kuin zumba.
olen kyllä jäänyt koukkuun oikein kahistuttaa ens viikolla ei voi zumbata.
lähdetään viikoksi vaunulle,ei ole tilaa enkä kehtaa alkaa pihassa vetään zumbaa
 
tänään oli mittauspäivä:
vyötäröltä lähtenyt 3cm
lantiolta 2,5 cm
kaksi viikkoa zumbausta takana :D

laitoin farkut jalkaan mitä en ole käyttänyt ainakaan kuukauteen,ne oli löysät vyötäröltä.
viälä on paljon jäljellä mutta tulee hyvä fiilis tuloksia alkaa "näkyyn"
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
tänään oli mittauspäivä:
vyötäröltä lähtenyt 3cm
lantiolta 2,5 cm
kaksi viikkoa zumbausta takana :D

laitoin farkut jalkaan mitä en ole käyttänyt ainakaan kuukauteen,ne oli löysät vyötäröltä.
viälä on paljon jäljellä mutta tulee hyvä fiilis tuloksia alkaa "näkyyn"
Kaksi viikkoa ja tunteina minkä verran?
 

Yhteistyössä