Läskin sulattajat viikko 27

Läskin sulattajat viikko 27


AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 68,4 kg... -1 kg

Barbapapa...................173 cm...LP 70 kg.....................................UUSI

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 85,2 kg... -300 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g


Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 64 kg... -300 g


just just........................159 cm..LP 74 kg...... NYT 75 kg... +1 kg


Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 62,4 kg... -400 g TAVOITE SAAVUTETTU! ONNEA!


Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 93,6 kg... +100 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,2 kg... -100 g


Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI


Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -9,9 kg... -400 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g




Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 67,3 kg.... -1,5kg


Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 63,5 kg... -500 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... +/-0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 96 kg... -1 kg

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -6,8 kg... -500 g

Tinderella81.................160 cm...LP 84,0 kg...................................UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 79,7 kg... -1kg

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 101,9 kg ... -200g


vaimo-82................................................................... ....................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 69 kg..... -1,6 kg

Öökkänä...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 80,6 kg... -800g


Uusi viikko jälleen sulattajilla :)

Laittakaahan tuloksia taas, kun kerkiätte...

Itse pidän tsemppikuukauden ja pyrin tässä kuussa pudottamaan vähintään 3 kiloa.

Se on kohta kuulkaas kesä jo, joten hopiti hopiti muutkin tehokuuria pitämään, syömään terveellisesti ja liikkumaan monipuolisesti.

P.s Elopompelo, tuliko uusi ketju tarpeeksi ajoissa? :)
 
Mullei tulosta tälle viikkoo! Juhlintaviikonloppu takana ja turha etes koittaa puntarille, turvottaaki nii hirveesti. Perjantaina kuiten paino oli vielä ainakin samassa kuin edellisellä kerralla. Mut varmasti nyt pompannu :ashamed:
Mutta nyt taas tehokuuri päälle ja 2vko tiukkaa linjaa.
 
Paino noussut sata grammaa eli 93,6kg.
Minen mitään tehokuuria yhden kesän takia pystyyn pistä. Mulla ei oo mihinkään kiire...hiljaa hyvä tulee. Ei ne kilot millään tehokuurilla ja ittensä näännyttämisellä lähde.
 
Mulla -300 g, paino nyt 85,2 kg.

Ihan hyvä että edes noin, mä en tiiä mikä hemmetin hormonimyrsky mulla taas oikein liittyy menkkoihin. PMS tekee musta ihan hermoheikon, mutta menkat vaan antaa odottaa. Oon turvoksissa kuin syöttöporsas - niiiiiin ärsyttävää.

P.S. Terapian tarpeessa, ihan turhaan viisastelet siellä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Mulla -300 g, paino nyt 85,2 kg.

Ihan hyvä että edes noin, mä en tiiä mikä hemmetin hormonimyrsky mulla taas oikein liittyy menkkoihin. PMS tekee musta ihan hermoheikon, mutta menkat vaan antaa odottaa. Oon turvoksissa kuin syöttöporsas - niiiiiin ärsyttävää.

P.S. Terapian tarpeessa, ihan turhaan viisastelet siellä =)
Heh, se on mun tehtävä :xmas:

P.s. Hienosti on paino tippunut :flower:
 
Manta, mulla toi tehokuuri ja tiukka linja tarkoittaa lähinnä sitä että pysyn "sallittujen" kaloreitten rajoissa enkä lipsu ja varsinkin että viikonloppu menee kans laskien. Nyt usein tullu vkl herkuteltua ja laskennat jääny :(

Mut enivei..saa nähä miten käy. Eilinenki meni sitten aika heikosti, kalorit periaatteessa riitti, mut ei suurta vajetta varmaa tullu..Motivaatio NIIIIIIIN hukassa :headwall:
Mä niin sahaa koko ajan kahden vaiheilla..jatka, en jatka, kokeilen ilman laskentaa, alan kiinteyttää enemmän yms. Mulla pitäski tuota kiinteytysta ehkä nyt enemmänki alkaa miettiin, ihana nahka :kieh:
 
IhanaValo
t t ; Poistatko miut listalta kokonaan, ei tästä tule yhtään mitään?

No tällä hetkellä on menkatkin turvotuksineen, mutta ei käy ihan normaalisti miun kroppa :( :(
Paino vaan nousee vaikka miten yrittäis..alkaa olemaan motivaatio nolla. Tuunpahan vaikka joskus takasi, kuhan selvitän mikä vaivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Paino noussut sata grammaa eli 93,6kg.
Minen mitään tehokuuria yhden kesän takia pystyyn pistä. Mulla ei oo mihinkään kiire...hiljaa hyvä tulee. Ei ne kilot millään tehokuurilla ja ittensä näännyttämisellä lähde.
Joo, minun tehokuurini kyllä pitäisi tiputtaa kilot ja se tehokuuri ei ole näännyttämistä, vaan panostamista vieläkin enemmän monipuolisempaan ja intesiivisempään liikuntaan, joka tukee enemmän laihduttajaa ruokavalion ohella painontiputuksessa.

Niin ja se ruoka on pääasia, eli vieläkin enemmän panostamista kasviksiin yms, eli ei kitukuuria, vaan teen tsekkauksen ruuan laatuun. Onhan se nyt jo hyvä, mutta aina on parantamisen varaa vähän :)

Joten näillä eväillä tässä kuussa 3 kiloa, i hope :)
 
paino ei taas liiku yhtään mihinkään,junnaa samassa vaan.sopiiko että oon mukana mutta tuun ilmottelemaan kun tapahtuu jotain,viimeks tätä junnausta kesti kolmisen viikkoa :whistle: mullon ihme elimistö kyl,taida ikinä päästä näistä läskeistä eroon vaikka se 10kg onki lähteny
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
t t ; Poistatko miut listalta kokonaan, ei tästä tule yhtään mitään?

No tällä hetkellä on menkatkin turvotuksineen, mutta ei käy ihan normaalisti miun kroppa :( :(
Paino vaan nousee vaikka miten yrittäis..alkaa olemaan motivaatio nolla. Tuunpahan vaikka joskus takasi, kuhan selvitän mikä vaivaa.
No harmi, että ei onnistu nyt. Tuu ihmeessä takasin, kun siltä tuntuu.

Poistan listalta sut, kuten halusit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
paino ei taas liiku yhtään mihinkään,junnaa samassa vaan.sopiiko että oon mukana mutta tuun ilmottelemaan kun tapahtuu jotain,viimeks tätä junnausta kesti kolmisen viikkoa :whistle: mullon ihme elimistö kyl,taida ikinä päästä näistä läskeistä eroon vaikka se 10kg onki lähteny
Ole vaan mukana ja ilmoittele sitten, kun alkaa tapahtumaan :)

Tsemppiä!
 
Voi hiton hitto..miten mä saa itteni taas ruotuu.. Ihan kauhia himo herkkuihin yms ja noi juhlajämät kummittelee! Voileipäkakun jämän heitin jo roskii ettei tarvis enää sitä mutustaa :(

Mitää ei pääse urkkaamaankaa, lomavko lapsilla. Kaikki kotona ja nuorin kipeenä.

Tänään siis on vielä ihan mahollista pysyä kunnon vajeessa, mut niin risooo vaa! *änkyröi*


*ressaantunut, karkinhimoinen ja laihariin jälleen kerran tympääntynyt Saaru*

 
mä en huppää vieläkään listaan takas, mutta 6viikkoa ja -6,1kg on tultu alaspäin. varsinaisesti en ole vieläkään tehnyt mitään sen kummempaa remonttia, töissä vaan ei ehdi syödä enää niin paljon ja vatsalaukku on jo selvästi pienentynyt kun ei voi syödäkään niin paljon kuin ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Nöppösellä hyvä tahti! Hienosti pudonnut. Saako udella mittoja?
mullei oo mittanauhaa :D pitäis varmaan hommata ja seurata senttejäkin.
Lähinnä painoa ja pituutta utelin.. ;)
paino on kolminumeroinen ja pituus 168cm. :D seitsemän kiloa oli tänä aamuna tulos. jos ensi viikolla saisi sitten kahdeksannen kilon pois.
 
ÄÄÄÄH!! Mä luovutan tälle viikkoo! Eilinen meni sitten ihan överiksi ja muutenki ressaapi. Jotennin ei millää jaksa koko ajan ressata. Aattelinkin hetken olla lunkimmin. Ja katella kui hyvin on oikeesti jääny päähän ruokatapamuutokset yms. Liikunnat jatkuu samaan malliin yms.
Lähinnä tarkoitus nyt pitää paino samassa ja sitten keväällä aloittaa kunnon loppurutistus jahka pyöräilykelitkin alkaa yms.

Mukana hengailen kuitenni :D

Ihanaa mies tulee tänään aikasemmin töistä niin pääsen käymään lenkillä :)

Tsemppiä muille!!
Ja Nöppösella näyttää oleva tosi hyvä draivi päällä! Millä "tyylillä" laihdutat? Onnea matkaan!
 

Yhteistyössä