No en nyt älynnyt erikseen mainita, että fetasalaatissa oli siemeniä mukana ja kastike oli oliiviöljypohjainen tai että söin kauralesepuuroa. En mä tietoisesti korvaa hedelmiä leivällä - enkä myöskään mielestäni syö mitenkään erityisen paljon leipää (eilinen esimerkkipäivä 6 palaa, kun lasketaan sämpylän puolikkaat omaksi kokonaisuudekseen). Samoin myös ihmettelen tuota kommenttiasi kasvisten vähäisyydestä. Syön kuitenkin ihan lautasmallin ja ruokapyramidin mukaan allergioideni sallimissa rajoissa.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Niin, tosiaan, minä kun merkkaan aina KAIKEN syömisen, niin on helpompi sitten kommentoida...Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Anteeks nyt, mutta missä lukee, ettei ruokavalioni sisällä esim. oliiviöljyä? Tai siemeniä? Tai leseitä? Ja mikä siinä on, että sitä perkuleen vähähiilarista työnnetään joka paikkaan - MUA EI KIINNOSTA. Mä tarviin kasviksia ja hedelmiä mahdollisimman paljon, oon tosin melkein kaikille niille allerginen, joten aika rajoitettua on syöminen.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ok, kommentoinAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Eilinen:
Aamupala:
Puuro
Ruisleipä, päällä tuorejuustoa, kinkkua ja kurkkua
Lasillinen laimennettua omenamehua
Teetä
Kahvia
Banaani
Lounas:
Fetasalaatti, sämpylä
Kahvia ja vettä
Välipala:
Kaksi mandariinia
Kuppi kahvia
Päivällinen:
Lasagnea + kurkkukuutioita
Pala ruisleipää, päällä tuorejuustoa
Iltapala:
2 palaa ruisleipää, päällä tuorejuustoa ja kinkkua sekä pala lanttua
Marjarahkaa
Lasillinen laimennettua omenamehua
Saa kommentoida!
Syöt liian vähän kasviksia,ja ruokavalio on hiilarivoittoista.
Ei siinä mitään, jos onnistut hiilareita syömälläkin pudottamaan painoa.
Proteiinia on liian vähän, ja kuitua luultavasti liian vähän.
Hyvää rasvaa liian vähän.
Tarkoitus ei ole siis kettuilla mitenkään,vaan vähän vinkata parempaan päin
Ota käyttöön seuraavia ruoka-aineita (jos mahdollista)
-oliiviöljy,kaikenlaiset leseet,siemenet,pähkinät,rouheet yms yms
Ja minun mielestäni aika yksipuolinen ruoka(valio), mutta tuo oli vain yhden päivän kylläkin....joten en voikaan noin sanoa :=)
Ja nuo mainitsemani tuotteet ovat siis aivan normikäytössäkin suosittuja ja terveellisiä, eikä vain vähähiilarisessa ruokavaliossa.
Korvaatko kasvisten ja hedelmien syömisen leivällä sen vuoksi, kun olet allerginen niille? Sitten jokseenkin ymmärrän asian....ei tarvi suuttua...