Läskin sulattajat viikko 2

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Heippa taas! Multa on jäänyt muutama päivä väliin, mutta edilisstä siis...
Kävin n. 7km JUOKSU-lenkillä, no kyllä mä osan kävelin. Huomaa kyllä, että kunto on noussut jo näin pienssä ajassa kunhan vaan käy säännöllisesti lenkillä.

Aamulla söin puuron ja sämpylän lisukkeilla.
Lounaaksi maustamatonrahka ja banaani sekä leipä.
Päivällinen lohiperunalaatikkoa
ja iltapalaksi sämpylä... mennyt taas liian leipäpainotteiseksi.. pitää skarpata vähän!!
niin ja otin palan tummaa suklaata :whistle:
 
Jos mulla ois vaaka... Rikoin sen muutossa.

No. Pariin päivään en ole mitään herkkuja vetänyt, mulla on niin tohjona toi viisaudenhammas ja leikkauaika on vasta 13.10. Eli sinne asti mennään ilman nameja ja limppaa. Sekin on jo muutos. Niin paitsi tytön synttäreillä on varmaan pakko maistaa omatekemää kakkua. Siinä se.

Liikuntakin on nyt jäänyt, meillä ollaan ilkeässä korvatulehduksessa, niin ei oikein just nyt voi kauheesti heilua ympäriinsä. Eli vätys mikä vätys.
 
Hui ku te vedätte pitkiä lenkkejä :eek: Mä ylpeilen jo 1,5km lenkillä et olipas pitkä. Se on vaan niiiiin tylsää kävellä tuolla kaduilla. Maanantaina oli kyllä kiva käydä keskustassa kaupoilla (bussilla menin ja tulin vajaa 3km). Pitäsköhän tänään oikein kävellä keskustaan ostoksille ja ukko sais sitten hakea töiden jälkeen :D
 

Eka jumppa takanapäin ja AUH AUH AUH |O kaikki lihakset tosi kipeinä :snotty:

Mun ongelma on se, etten saa aikaiseksi liikkua itsekseni, siis en jaksa lähteä lenkille tai jumpata kotona :ashamed: Kotihommissa ehkä vähän kuluu kaloreita, mutta pitäisihän sitä jaksaa vähän liikkuakin... Mutta nneksi pääsee pari kertaa viikossa jumppaan. Ainakin on suunnitelmissa. Saa nähdä miten todella käy.

Oletteko muut saaneet tsempattua itsenne liikkeelle? Mun on helpompi jättää herkkuja pois. Molempi parempi tietty...

Turkilmas mulle voi merkata pituuden 171 cm.
 
Tänään mä sen tein! Kävelin keskustaan rattaiden kanssa vajaan 3km ja pyörin kaupoissa. :flower: Kävin myös kahvilassa, mutta oi miksi, miksi otin wiinerin jossa jotain ällö makeaa sokerimössöä kilo päällä. Ei edes tehnyt mieli mutta otin silti :headwall: Tosin kuorin suurimman osan siitä sokerimöhnästä pois. Lenkin jälkeisistä pitkistä paikkäreistä johtuen ei tullut syötyä koko päivänä juuri mitään ja illallakin sitten kaloreita piisasi hyvin. Enkä taaskaan lisännyt syötäviin kaloreihin lenkillä kulutettuja :flower:

Joten täällä menee loistavasti B)
 
Turkilmas
mä olen laiskana kirjoitellut tänne ja motivaatio on lopahtanut kuin lehmän häntä :ashamed: . Ehkä maanantaina taas punnituksen jälkeen jaksan uudelleen innostua :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
mä olen laiskana kirjoitellut tänne ja motivaatio on lopahtanut kuin lehmän häntä :ashamed: . Ehkä maanantaina taas punnituksen jälkeen jaksan uudelleen innostua :|
no ei tuo muillakaan juttu taida luistaa..
pitää vaan päästä vaikeesta yli, ja tosiaan se maanantai alkaa olla lähellä, jos putoo, niin jaksaa tsempata kyllä yleensä etiäpäin.
 
Pitkästä aikaa taas.. liikunta on jäänyt vähille. Pikku lenkin heitin torstaina, tosin painona oli esikoinen rinkassa ja tuplarattaat. No se jääi alle pariin kilsaan, kun alko satamaan. Lauantaina oltiin sienimettässä muutama tunti painona 2 v poika rinkassa :)

Syömiset taas on ollu vähän mitä sattuu, pitää nyt maanantaina ottaa itteensä niskasta kiinni ja miettii mitä syö.

Tsemppiä kaikille huomiseen punnitukseen!!!
 
Turkilmas
Huomenna tosiaan on punnitus ja ajattelin itse ainakin jälleen ottaa itseäni niskasta kiinni. Tehdääs se kaikki yhdessä, jookosta?? Mietin tuota blogiani ja totesin että mulla ei vaan aika riitä enää siihen. Siksi päätin tehdä siitä kuvagallerian, eli kerran kuukaudessa suunnilleen otan itsestäni sinne uuden kuvan. Sitten ehkä joskus näkee miten paljon sitä onkaan ulkoisesti muuttunut =) .

Me tehdään tällä hetkellä mittavaa remonttia kotona ja se vaan tuntuu paisuvan lisää koko ajan. Lisäksi päätin koittaa taas jatkaa opintojani ja toki tuo Peikkis myös vie aikaani. Eli siksi en välttis ehdi ylläpitämään blogia vielä lisäksi.

Ja mä muuten löysin vanhan Ipodin laatikosta ja mies latasi sinne mulle kivoja biisejä. Tein tiukan päätöksen että tästä päivästä alkaen mä käyn kävelylenkillä JOKAINEN arkipäivä. Ja mikäs sitä on kävellessä kun samalla saa kuunnella hyvää musiikkia =) .

Huomenna on punnitus, joten tsemppiä kaikille sinne! Ja koitetaas antaa tälle porukalle ja ketjulle vähän tekohengitystä...kyllä me pärjätään ja laihdutaan suorastaan silmissä ;) :flower:
 
89,4 eli-200g. (-2,6 nyt)en ole tyytyväinen, mutta tiedän että en oo pahasti ainakaan lipsunu, ja eilen tuli syötyä myöhään, joka varmaan viel masussa painaa. joten ens viikolle vois kuvitella parempaa tulosta kuitenkin. :saint: toisaalta ehkä pieni pudotus saa tsemppaamaan enempi? ..tai latistaa lopullisesti
:ashamed:
pitkä lista on tuolla alussa, kaikkista ei oo kuulunu mitään kohta 2viikkoon, kun aloitetaan kolmas viikko niin pitäiskö pudottaa niitä pois jotka ei ilmoittele mitään, saahan ne takaisin jos he haluavatakin? olis helpompi seurata toistenkin saavutuksia, jos mukana olis ne jotka oikeesti on mukana.
 
sipsi
Hei! Paino oli täsmälleen se sama 77,1 kg kuin viimeksikin. Kaivoin pistevihon pöydälle ja aion tosissani ryhtyä toimeksi. Olen täällä kirjoitellutkin, että minulla puhkesi diabetes ja muutenkin terveys vaatii välttämättömiä toimia. Liikuntaa en paljon voi lisätä fyysisten ominaisuuksieni vuoksi, mutta sitäkin hieman yritän. Minulle suht tiukka pisteily taitaa olla paras ja ainoa vaihtoehto. Viime viikon olin lasten kera kuumeessa, joten en kyennyt mihinkään. Nyt siis uusi alku. Tsemppiä muillekin :)!
 

Yhteistyössä