Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Tästä lähtee!!!Kiitos perskyrpänen reippaudestasi :flower:

Eli meitä laihduttajia on:

turkilmas 175cm 106,9kg
PikkasenPyöree 157cm 62kg
ZaraZ 168cm 73,5kg
Vieras harmaana 154cm 65kg
manta76 180cm 103,3kg
Endless Sacrifice 158cm 71,6kg
katti123 161cm 72,8kg
Napasaara 163cm 73 kg
mymmyryy 58,5
kipinäinensääri 170cm 80kg
Sörhis 165cm 96kg
ihkuraksupoksu 163cm 62kg
PieniTytönTylleröinen 86kg
miisku 172cm 73kg
poikienäiti 165cm 75kg
pienenhetken 162 cm, kiinteyttämässä
Sonica 172cm 87kg
ittnafele 165cm 80kg
Charlottis74 159cm 72,3
V Henni 171cm 82,5kg
perskyrpänen 160cm 92kg
V minäminä 160cm 71,4kg
V malla 158cm 59kg
RipuRapu 174cm 68kg
V lillukka 160cm 81,4kg
Piipi Pöppiäinen -20-30kg
Rötväles 160cm 65kg
vinku-iita -20 kg
Lilii lisänimetön 68 kg, tavoite 62 kg
V vakkari harmaana 160 cm 55 kg
Rouva Rajatapaus -20 kg
La vida es un destino 165 cm
V voiettä 170 cm 95 kg
V perhonen 171 cm 67 kg
Terapian tarpeessa
PieniTytönTylleröinen
Lumo 168 cm 75 kg
Rakkapanuu 176 cm 96 kg
Vilttiketjun varamies 167 cm 70 kg
Annukka-74 166 cm 69 kg
Mumpsi 168 cm 73,5 kg
Ice Royal -13 kg jäljellä
Pirulaane 166 cm 82 kg
Verokarhu 163 cm 77 kg
Nöppönen tiputtelee
Viivi-85 165 cm 76,6 kg
Kirvash 187 cm 100 kg
Häjy Emäntä 175 cm 90,4 kg
Amalia K 160 cm 58,5 kg
Tundra 162,5 cm, 78,6 kg
nuppunen 172 cm 104,1 kg
pottu 172 cm 73 kg
Sitruuna -15 kg
pohjalaane 163 cm 70 kg
löllömaha 164 cm 78 kg
elämänlanka 163 cm 61 kg
 
:wave: painoa en halua tässä vaiheessa ilmotella vielä.kaks viikkoa takana mulla jo laihdutusta ja 3kg lähteny,apuna metformin.käyn salilla 3kertaa viikossa ja crosstrainerilla teen kotona sen lisäks vähintään 2 kertaa viikossa.
pudotettavaa 20-30kg

mä lisään tähänkin vielä sen mun motivaattori kuvan ni voin sitä katella ku tekee tiukkaa :D

 
Mulla on tavoitteena aika lailla samat lukemat ku sulla turkilmas .

Tänä aamuna vaaka näytti lukemaa 103,3 kg ja pituutta multa löytyy 180 cm. 10 kg mie oon jo saanu sulatettua mut matkaa on tosiaan vielä melkoisesti.
Motivaattorina mulla toimii vauvakuume, jota kuumeilee tällä hetkellä koko perhe.
 
Pituutta 158cm ja painoa tänä aamuna oli 71,6kg. Tavoitteena -10-15kg. Illalla voisin etsiä jonkun hyvän motivaatiokuvan itsestäni painaessani 60kg.

Lisäys:
Liitin tonne profiilin sen kuvan jonka vuoksi totesin että on pakko ruveta tekeen jotain. Toi ei ole mun ahteri (ainakaan ikuisesti)!
 
Mulla pituutta 163cm ja huomenna aion ottaa aamupainon, eli silloin ilmottelen. -10kg vois kuulostaa aluksi ihan kivalta =)

Liikuntaa, liikuntaa, liikuntaa. Se on mulla ihan retuperällä ja tarkempi huomio ruuan laatuun, nykyään ei määrän kanssa enään kauheasti ongelmia.
 
Mukana ollaan! :wave:

Mun hommaa vaikeuttaa se, että digitaalivaaka näköjään on sanonut työsopimuksensa irti. :snotty: |O Ei kun uuden hankintaan...

Kilojani en kyllä täällä julkista (vielä ), mutta pudotetun määrän voin ilmoittaa. :saint:
 
Mä tuun mukaan kanssa jooko, pituus on 170cm noin, ja painoa karvan päälle 80kg, käyn naapurissa punnaamassa itseni jahka hän kotiutuu :D

Tavoite olis olla jouluna 75kg ja ensi kesänä 70kg, lähtöpäino 100kg :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ja siis illalla 30km pyörällä, tavoite aika 1h 15min
 
Hyppään pinoon llaihdutuskaveriksi, jos sopii?

Oon heinäkuun alusta ollut sellaisella meiningillä, että herkkuja en syö (paitsi kerran viikossa vähän) ja liikuntaa oon lisännyt. Muutama kilo on sulanut jo, mutta vielä olis taivalta edessä hurjat kolmisenkymmentä kiloa. Hiljaa hyvä tulee - jos vaikka kymmenen kiloa saisi sulatettua jouluun menessä, niin olisin jo tyytyväinen.

Niin ja siis mitat nyt 165 cm ja 96 kg :ashamed: Mä haluaisin painaa 65 kg, mutta alustavasti oon ajatellut, että jos 70 kiloon pääsisin, olisin onnellinen.

*Siirsin siis tämän viestin tuolta toisesta ketjusta tänne, kun meni jotakin jotenkin sekaisin ;) mun päässä.*
 
Mä oon varmaan niitä, jotka ei joidenkin mielestä näihin pinoon kuulu, ikuisia "olen läski" -valittajia, joilla ei ole varsinaista ylipainoa. Painoideksi on siis 23, mutta lähinnä sen takia haluan pudottaa 5-7 kg, kun mun vyötärönympärys on paisunut pojan jälkeen reippaasti yli 80cm, ´joka on se riskiraja, ja suvussa on vahvana aikuisiän diabetesta molemmin puolin. Eli siihen noin 57 kiloon mitä olin ennen kakkosen tekoa ja mitä siihen asti olin ollut "aina" (paitsi tietysti tyttöä odottaessani) tahtoisin takaisin, ei myöskään tarvisi sitten ostaa uusia housuja kun entiset vaan kitistyy vyötäröltä entisestään

Kopsasin edellisestä pinosta tuon tekstin, kun kirjoitin niin lopussa...

Mulla pituutta 163 cm ja painoa 61-62 kg riippuu vähän päivästä. Mutta tuo vyötärönympärys mulle se tärkein siis, navan kohta olisi kiva saada alle 80 cm. Painosta noin 5kg pois niin eiköhän se siitä. Liikuntapuoli onkin hoidossa, mutta joka päivä herkuttelen useaan otteeseen milloin mitäkin... siksi ei paino putoa/maha pienene. Varsinkin makea haluttaa jatkuvasti. Nyt viikon olen yrittänyt olla etten söisi kuin illalla vasta palkitsen itseni teellä keksillä tai korkeintaan parilla...ennen kun vedin sen paketillisen ainakin ja muut päivän mässyt siihen päälle.
 
mä kans ilmottaudun mukaan! painoa nyt 86kg ja eka tavoite on 80kg jos pääsen sinne 75kg oon todella tyytyväinen, ennen lapsia ja seurustelua painoin 72kg :D

jumpat aloitan ensi viikolla 2xviikkossa, sekä vaunuilla yritän lenkitellä...mut noi herkut ne on mulle pahe, kaikista eniten suklaa+karkit!!!!! pakko ostaa niitä kromitabletteja!

Saako light limpsaa juoda kuiteskin?? juon ihan päivittäin :ashamed:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja ZaraZ:
No niin, eli mukana ollaan.

Painoa siis 73,5 kg ja pituutta 168 cm. Tavoittena saada pois kolmen lapsen tuomat 13 kg.
Otin eilen jo varaslähdön ja kävin lenkillä :D
Olipa harvinaisen samankokoiset mitat :D
Miul tosin tavoitteena päästä edes siihen 68 kiloon, toki siitäkin saa lähteä (ihan niinkuin se olis niin helppoo) vielä muutama.
Se riittäis miulle, kun sen verran painoin ennen lapsiakin.
 
mä kans mukaan! viime viikon jo laskeskelin painonvartijoiden pisteitä..ja 2 kiloa lähti. tavoite on 10kg..
eli mitat tällä hetkellä 172cm ja 73kg..tavoite on siis 65kg jonka painoin kun esikoista aloin odottaa!
 
:wave: mukana, kiinteyttäjänä, ja painokin sais muutaman kilon tippua :) oon 162cm pitkä.
mun pitäis saada alotettua tuo liikunta taas uudestaan,se on jotenkin jäänyt paikkakunnan vaihdon myötä :ashamed: ehkä tämä motivois sitten liikkumaan, niin saisin tänne tulla kertomaan aina :D ja karkin syönti rajottuu taas kertaviikkoon,eli torstaihin :whistle:

tänään tuli käytyä vaunujen kans muutaman kilsan reipas lenkki :)
 
Mukana ollaan! :wave: Pituutta 165cm ja painoa 80kg :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Oon siis aiemmin jo puottanu 30kg, mut 5 kiloo siitä jo tullu takas.. :snotty: Elikkäs ruokavalioo muuttamalla ja herkkuja vähentämällä koitan saada painon kuriin. :)
hEH!Isäntä kanto just palan suklaakakkua eteen. :p :snotty: |O
Otin vaan ihan vähän. Normaalisti olisin hakenu lisää... :whistle: :D
 
Mäkin voisin lähteä. Olen jo pari viikkoa ollut kevyemmällä syömisellä ja 3kg lähtenyt. Tänä aamusti paino oli 72,3kg ja pituutta löytyy 159. Jos 55kg pääsis. Pyörällä kuljen yleensä joka paikkaan. Sauvakävelyä ainakun tytöltä pääsen eli jos pääsen ajoissa töistä ni silloin. Lisäksi stepperillä ja jumppapalloa kotona käytellen.
 
Minäkin voisin tulla tähän ketjuun. Mulla paino jumittaa pahasti, eikä laske millään, ei onneksi ole noussutkaan, mutta jonkun verran pitäisi saada pois.

En tosin ole nyt vähään aikaan jaksanut stressata, vaikka nyt ei olekaan pudonnut kiloja.

Nyt on syksy ja on hyvä kyllä aloittaa taas ja karistaa jonkun verran ensi kesään mennessä :)

Onneksi tiedän, mikä mättää, kun paino ei laske, pitäisi saada vaan uusi tsemppi päälle jälleen.

Tänään ajattelin tehdä ruuaksi sosekeittoa,hyvää, eikä ole paljoa kaloreita.
 

Yhteistyössä