Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
ma 25.8.2008

Eli tän päivän miun saldo on:
aamunen pyöräily: n 600kcal
iltapyöräily (äskön) 393kcal
ja jumppa siihen päälle 93kcal

nyt olis tämän päivän reippailut reippailtu. =)

Niin ja syöny oon: aamulla 2kuppia kahvia ja 1 kroissantti ja lämpimäks ruuaks kebabkiusausta ja paaaljon salaattia, iltapalaks taidan vetästä leivän ja jukurttia. Vettä menny joku 2l.
 
Voiettä
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Voiettä!:
Lukaisin läpi ap:n mukanaolijalistan, ja minä olisin silti (nippanappa) listan painavin, vaikka olen laihtunut jo 38 kg!
No mutta sähän olet jo loistavasti tiputtanut painoa ja nyt jatkat samaa rataa :flower: . Mukaan vaan =) :hug:
Kiitos kannustuksesta,
luin toiseen kertaan viestin läpi ja - sorry - kyllä yksi meni vähän yli.

Seurailen mukana parin viikon päästä tulevasta etelän lomamatkasta (joka on noin +3 - 4 kg)).

Voiettä, 170 cm, 95 kg, tähän mennessä -38.

 
Perhonen
Pääseekö mukaan? Voisin ihan kirjautuakin, mutta nyt ei ehdi.

Eli mulla on pituutta 171cm ja painoa 67kg. Painoindeksi 22.9. Periaatteessa ollaan normaalipainon rajoissa, mutta mulla ei ole hyvä olla ja koska mulla kertyy ennen kaikkea tuohon vyötärölle, niin mun vyötärö, 80 cm, on suhteettoman paksu verrattuna pituuteen ja painoon. Eli tavoitteena olisi päästä 60kg, jolloin olisin kivan hoikka ja tuntisin oloni omaksi itsekseni taas..
 
Syömiset

aamulla pari ruisviipaletta jossa makkaraa päällä ja margariinia. Kahvia
töissä 1 pulla, 1 sämpylänpuolikas jossa juusto/siivu makkaraa,kurkku ja tomaatti siivut.
Kotona ranskalaisia ja nakkeja vähän. Sattu pakastimessa olemaan.
Illalla syön vielä pari ruisleipää ja maitoa.

Liikunnat aamusti lääkärille ja sieltä tyttö tarhaan ja sit töihin ja takaisin pyörällä. työpäivän aikana kävelyä asioita juoksemassa.
 
Laittakaa mut listaan kans...

Tänään siis tein sosekeittoa ja tuli hyvää. Tässä ohje, jos joku haluaa kokeilla:

Sipulia,purjosipulia,punaista paprikaa,tomaattimurskaa,koskenlaskijaa,persiljaa,basilikaa,
mustapippuria,valkosipulimaustetta,korianteria,kasvisliemikuutiota+ vettä.

Oman mielen mukaan noita aineita vaan kattilaan ja sitten soseeksi,hyvää,halpaa ja kevyttä :)

Tänään olen syönyt pari annosta tuota keittoa, pari sämpylää,kurkkua,piimää lasillisen,
margariinia leivän päällä,muutaman kupin kahvia maidon kanssa ja vettä.

Liikuntaa ei tänään lainkaan, huomenna sitten.
 
mä olen muuten sitten 162cm,kun perässä ei lue, ettei joku luule että painan sen verran :ashamed: :D

kävin toisenkin lenkin tänään, huomenna pitäis muistaa taas alottaa säännöllinen vatsajumppa, illalla aina vasta muistuu mieleen :/

hei ja turkilmas, mä olisin kiinnostunut siitä sun blogista, jos siis se on sellanen yleinen jota saa seurata :wave:
 
Minä kans. Pituutta on 167 ja painoa noin 70 ( +/- 2 kg). Sinne 62-65 kg olis tavoite. Eikä se paino niinkään vaan tuo makkara tuossa keskivartalolla...
Harrastan lenkkeilyä tosissani, mutta sitten tulee piiitkiä taukoja, kun en ( muka) ehdi.
Mutta siis tuo 5-10 kg pois ja mieluusti vuoden loppuun mennessä.
 
Hei

Ilmoittautuisin mukaan. Mitat on 166 ja 69, toivoisin, että ensi kesänä painaisin 59kg.
Pitkä tavoite, koska herkut maistuu liikaa ja jääkaapin ovi käy koko ajan.
Liikuntaa en jaksa harrastaa.

Toivoisin, että saisin pienen innostuksen laihduttamiseen ja liikkumiseen kun olisi punnituspäivät ja jotain säännöllisyyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mii tuu!!!
Pituus: 160cm
Paino viikko sitten: 65kg (aloitin silloin dieetin, en halua käydä taas puntarissa ettei tule pettymystä) ens maanantaina sitten jos maltan sinne asti.
Tavoite: 55-57kg
Konsti: 1300 kcal/vrk http://kalorilaskuri.fi
BMI: 25,4 http://gcms.weightwatchers.com/WWI_Controller.aspx?Page=9000019&s=11

Vatsalihaksia pitäisi varsinkin tehdä että tuo kengurupussi tuosta kiinteytyisi.
Lopullinen tavoite olisi mahtua yhteen farkkuasuun kokoa 38 (housut+takki) niin että pystyy hengittämäänkin.

AP vois muokata ekaan viestiin kaikkien tiedot ja kuinkahan päivitykset sitten?
Ootkos sie millä nikillä kalorilaskurissa? Sillähän miekin oon pudotellut. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Hei ja jos muhoksen suunnalta on painonpudottajia, niin liikuntaseura on enemmän kuin tervetullutta!=) En tunne vielä ketään täältä ja yksin kuntoilu on kieltämättä tympeää. :|
Hitsi kun aloin lukemaan tätä ketjua ihan vaan että mitä on kirjoitettu mun jälkeen, just tultiin Muhokselta... =) Miehen veli asuu siellä kihlattunsa ja heidän12 pv ikäisen pikkumiehen kanssa. Hitsi kun tuore äiti ei taida täällä paljoa pyöriä, kun tiedän että aikoi liittyä paikkareihin kun poika on isompi, jos ei muu auta...hänestä voisit saada lenkkiseuraa... Jos kiinnostaa, niin voit toki laittaa yytä missäpäin Muhosta asutte, jos vaikka lähellä niin saatan vaikka vinkata =)
 
Niin ja mun tämän päivän saldo: 45 min kärrylenkki pojan kanssa, vielä ajattelin polkea tässä 10 min stepperillä kun jäi aamun lenkki turhan lyhyeksi.

Syötyä tuli pulla ja yksi dominokeksi "ylimääräistä" kun käytiin miehen veljen vauvaa katsomassa. Mutta sikäli olen tyytyväinen, että en ole esim. päivällä syönyt pullaa/karkkia/sipsiä kun yleensä olen korvannut välipalan niillä sekä ruuan jälkeen jotain hyvää...

Ylipäätään en laske kaloreita, mutta vähennän herkkuja. Jokin aika sitten laskin jonkin aikaa, ja siitä on jäänyt päähän aika lailla tarkat mitat, mistä tiedän minkä verran kärsii syödä ja mitä. Mutta mulla tuo herkkupuoli on tarkassa syynissä, jo vähentäminenkin on suuri saavutus :ashamed:
 
IhanaValo
Mieki puutun listasta, mitat 168cm ja tämän aamun paino 73,5kg.

Ja Turkilmas, oisin myös kiinnostunut blogias seurailemaan..

Isot tsempitykset kaikille! Juttujen perusteella vaikuttais aika tutulle;kun vaan sais pidettyy näpit irti herkuista.. :ashamed:
 
Turkilmas
Mä alan laittelemaan yksäriä niille jotka tilasi. Ja varoitan että blogi on vielä sangen tynkä. Kävin nopeasti laittamassa tänään sinne vaan karut kuvat jotta totuus ei unohtuisi B) . Tarkoitus on kirjoittaa sinne sitä mukaa kun etenen ja toivon kovasti että sinne jaksaa muutkin kirjoittaa =) .
 

Yhteistyössä